adexo3
۱۱۹۱۹۵۸
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

سرانجام لوگوی گوگل کروم تغییر کرد

لوگوی مرورگر وب لوگوی گوگل کروم بعد از ۸ سال عوض شد. بعد نزدیک به یک دهه، لوگوی Google Chrome فقط اندکی تغییر کرده و خبری از ری‌دیزاین نیست!

گجت نیوز: لوگوی مرورگر وب لوگوی گوگل کروم بعد از ۸ سال عوض شد. بعد نزدیک به یک دهه، لوگوی Google Chrome فقط اندکی تغییر کرده و خبری از ری‌دیزاین نیست!

طراحی قبلی لوگوی محبوب‌ترین مرورگر وب دنیا یعنی گوگل کروم به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد. با گذشت ۸ سال، غول دنیای وب اعلام کرد لوگوی مرورگر Chrome را برای هم‌خوانی با برند مدرن‌تر کنونی خود تغییر داده است. البته این چیزی است که گوگل ادعا می‌کند، وگرنه ما نتوانستیم تغییر خاصی در لوگوی جدید مرورگر کروم پیدا کنیم!

طرح رنگ واقعا هیچ تغییری نکرده است و همچنان قرمز، آبی، سبز و زرد رنگ‌های اصلی هستند. تنها تفاوتی که می‌توان بین لوگوهای طراحی شده در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۲ پیدا کرد اشباع‌شدگی بیشتر رنگ‌ها در ورژن جدید است؛ چهار رنگ اصلی لوگوی گوگل کروم پررنگ‌تر از قبل شده‌اند. همچنین سایه اندکی که در طراحی قبلی وجود داشت از بین رفته است.

سرانجام لوگوی گوگل کروم تغییر کرد

یک تغییر دیگر که البته فقط با چشم مسلح قابل تشخیص است، یک‌ دست شدن لوگوی مرورگر Google Chrome مخصوص سیستم عامل‌های مختلف بر اساس زبان طراحی هر یک از آن‌ها است؛ این لوگو در نسخه ویندوز دارای کمی گردینت، در نسخه مک‌او اس دارای ظاهر تقریبا سه بعدی و در نسخه کروم‌اواس دارای ظاهری کاملا مسطح است تا با سایر آیکون‌های رابط کاربری یک دست شود.

در ورژن مک و ‌آی او اس یک سری تغییرات همچنان جزئی دیگر هم اعمال شده‌اند. کروم بتا در macOS شامل یک روبان با نوشته "BETA" است. ورژن بتا این مرورگر برای iOS برای اشاره به اپلیکیشن‌های متمرکز بر توسعه‌دهندگان اپل، شامل یک طرح شبیه نقشه است.

البته قرار نیست لوگوی جدید گوگل را به زودی مشاهده کنید. طی ماه‌های‌ آتی، گوگل رفته رفته لوگوی مرورگر Chrome را در دستگاه‌های مختلف به‌روز می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج