اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۳۳۶۸
۵۱۰۱
۵۱۰۱
پ

رپوتاژ آگهی

۱۲ آیتم ضروری برای کمد خانم‌های خوش پوش

داشتن لباس‌های مختلف و مناسب مراسم گوناگون برای خانم‌های خوش پوش مهم است. جدا از داشتن تنوع لباس که برای خانم‌ها خوشایند است بعضی لباس‌ها هستند که داشتنشان در کمد لباس ضروری است. در این مقاله انواع این آیتم‌های ضروری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

داشتن لباسهای مختلف و مناسب مراسم گوناگون برای خانمهای خوش پوش مهم است. جدا از داشتن تنوع لباس که برای خانمها خوشایند است بعضی لباسها هستند که داشتنشان در کمد لباس ضروری است. در این مقاله انواع این آیتمهای ضروری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

۱۲ آیتم ضروری برای کمد خانم‌های خوش پوش

۱. شلوار جین آبی

از مهمترین آیتمهایی که برای کمدتان به آن احتیاج دارید شلوار جین آبی است. این شلوار برای استایلهای مختلف مناسب است و میتوانید برای موقعیتهای مختلف از آن استفاده کنید. فرقی نمیکند برای رفتن به کافه یا خرید کردن این شلوار را میپوشید یا برای رفتن به محل کار و محلهای اداری. این شلوار به راحتی با استایلهای اداری و حتی مجلسی ست میشود. با تغییر کفش، بلوز و مانتو میتوانید استایلتان را از حالت رسمی به استایل مناسب مهمانی تبدیل کنید.

۲. کت چرمی

کت چرم زنانه یک آیتم حتمی است که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. انواع مختلفی از استایل را میتوانید با این کت تجربه کنید. انتخاب یک پالتو یا کت چرم کوتاه مشکی رنگ به همراه یک نیم بوت مشکی و شلوار مشکی و یک تیشرت سفید استایل خاص و جذاب برای عکسهای با استایل خیابانی است. با داشتن یک کلاه مشکی اسب سواری عکسهایتان خاص و متفاوت خواهد شد. کت چرم بلند برای زمستان و پاییز مناسب است و استایل رمزآلود و متفاوتی خواهد شد. کافیست تا از یک جین قد ۹۰ راسته و یک کفش پاشنهدار مشکی به همراه بافت کرم رنگ استفاده کنید. این استایل هم خاص و هم مینیمال است.

۳. لگ مشکی

لگینگ زنانه کاربردی و زیباست. حتما به آن نیاز پیدا خواهید کرد. با خرید یک مدل لگ شلواری چرم، کشی یا براق می‌توانید آن را برای مهمانی و خارج از منزل بپوشید. بعضی لگهای کمرگنی که شاین و براق هستند و حالت چرمی دارند به همراه یک کفش پاشنهدار مشکی مناسب مجالس و مهمانی‌ها هستند. لگهایی که حالت چرمی ندارند مناسب استفاده روزمره هستند و میتوانید برای خرید یا کافه از آن استفاده کنید. لگهای ساده و کشی برای ورزش عالی هستند. بسیاری از خانمها از لگ برای تمرینات ورزشی استفاده میکنند.

۴. چند مدل کفش

کفشهای مختلف را برای مناسبتهای مختلف احتیاج دارید. اولین مدل کتانی و کفش راحتی است. این مدل کفشها برای پیاده روی ضروری است. همچنین برای ورزش کردن هم به یک کتانی احتیاج دارید.

۱۲ آیتم ضروری برای کمد خانم‌های خوش پوش

کفشهای پاشنه دار را حتما برای مهمانیها لازم دارید همچنین یک صندل تابستانی هم برای فصل گرم سال باید داشته باشید.

۵. پیراهن مجلسی

همه خانمها برای کمد لباسشان حداقل به یک پیراهن مجلسی احتیاج دارند. باتوجه به علاقه خانمها به لباسهای پر زرق و برق بیش از یک عدد لباس مجلسی در کمد لباسشان وجود دارد و خانمها علاقه دارند تا برای مراسمهای گوناگون لباس-های متنوع و جدیدی داشته باشند و خاص بهنظر برسند. پیراهن مجلسی کوتاه بیشتر مناسب خانمهای جوان و نوجوان است و پیراهن مجلسی بلند مناسب خانمهای جوان و میانسال.

۶. تاپ ساده سفید و مشکی

همه خانمها به یک تاپ ساده با رنگهای مشکی و سفید احتیاج دارند. برای زیر مانتو یا کت به این تاپهای ساده احتیاج پیدا خواهید کرد. لباسهای ساده از این جهت که با هر شلوار و هر مانتویی ست میشوند کاربردی هستند. زمانی که لباس جدیدی میخرید و برای زیر آن چیزی به ذهنتان نمیرسد تاپهای ساده به کارتان میآیند. رنگهای سفید و مشکی کاربردیترین رنگها هستند که باید در کمدتان داشته باشید.

۷. جوراب شلواری

جوراب شلواری برای زمانهایی که میخواهید از دامن استفاده کنید کاربردی است. قدیمتر‌ها جوراب شلواری را فقط به همراه کفشهای پاشنه بلند میپوشیدند، اما اکنون از ونس و بعضی مدلهای کتانی هم به همراه جوراب شلواری استفاده میکنند. استایلهای خاصی که با جوراب شلواری و ونس زیبا میشود برای خانمهای نوجوان مناسب است. برای مهمانیها این ترکیب را به همراه پیراهن مشکی تور دار که حالت اسپرتی داشته باشد میپوشند. استایل خاص دیگری که با جوراب شلواری و ونس میتوانید داشته باشید استفاده از دامن کوتاه و راه راه است. یک تیشرت سفید را همراه این استایل بپوشید. این سبکها مورد توجه کسانی است که به استایل انیمیشنهای کرهای علاقه دارند.

۱۲ آیتم ضروری برای کمد خانم‌های خوش پوش

۸. بارانی

برای فصل پاییز باید به فکر یک بارانی زیبا باشید. کمدتان باید لباسهای مناسب تمام فصلها را در کنار هم داشته باشد. بارانی مناسب فصل پاییز در جنسهای مختلفی مثل سوییت، شمعی، چرم و گاباردین تولید میشود. این جنسها باتوجه به الیافی که دارند درجات مختلفی از ضدآب بودن را دارا هستند. در هنگام خرید رنگ و طرحی را انتخاب کنید که برای سال‌ها از مد نیفتد و همیشه زیبا و خاص باشد. فصل پاییز در ایران چندان طولانی نیست بنابراین اگر بارانیی بخرید که بتوانید چندین سال از آن استفاده کنید خرج اضافی برای این فصل کوتاه نخواهید داشت.

۹. کت کوتاه و مینیمال

یک کت یقه انگلیسی بخرید. این استایل همیشه جذاب است. از محبوب‌ترین استایلها طی چند سال اخیر با اختلاف کت-های ساده و مینیمال هستند. استایلهای بیشماری با این کتها میتوانید داشته باشید. ترکیب این مدل با شلوار جذب، شلوار راسته، لگ و شلوار پارچهای عالی است. رنگهای کرم، قهوهای و تمامی رنگهای نود مثل خاکستری انتخابهای خوبی هستند. تا حد امکان رنگهای جیغ نخرید. پس از مدت کوتاهی از این رنگها خسته میشوید.

۱۰. دامن

انواع دامن برای یک خانم خوشپوش لازم است. دامنهای میدی از مدلهایی هستند که طرفداران بسیاری دارند و همیشه مد هستند. برای مهمانی و دورهمی انواع دامن میدی شامل دامن کلوش، تنگ و نیم کلوش و یا دامنهای دکمه دار مناسب است. یک پیراهن سفید ساده برای تمامی این دامنها کفایت میکند. این استایل ساده و زیباست. برای مشاهده استایل‌های زیبا با انواع دامن به این مطلب مراجعه کنید.

۱۱. شلوار گشاد

شلوار گشاد آیتم دیگری است که باید در کمدتان داشته باشید. شلوار گشاد برای مهمانی و جشنها زیبا و شیک است. یک پیراهن سفید ساده و شلوار گشاد مشکی زیبا، ساده و خاص است. به کفش پاشنهدار مشکی احتیاج خواهید داشت. این استایل مناسب خانمهای خوش استایل و خوش پوش است.

۱۲. پالتو گرم

پالتو تقریبا آخرین چیزی است که وجود آن در کمدتان ضروری است. یک پالتو خوب و گرم برای فصل زمستان لازم و ضروری است. انواع کتهای چرم و کتهای فوتر و کاپشن را میتوانید برای فصل زمستان تهیه کنید.

در این مقاله سعی بر گردآوری آیتمهای ضروری برای کمد خانمهای خوش پوش شد. وجود این موارد برای کمدتان ضروری است و میتوانید استایلهای خاص و زیبایی را با این موارد داشته باشید.

نویسنده: سارا اقبالی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج