اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۸۳۰۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قیمت قارچ کاهشی شد؛ آخرین قیمت

براساس نرخنامه جدید هر کیلوگرم قارچ فله درجه یک هم‌اکنون با قیمت ۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با قیمت ۳۷ هزار تومانی ۳ ماه پیش، ۴ هزار تومان کاهش دارد.

همشهری: قیمت قارچ در میادین میوه و تره‌بار پایین آمد. به گزارش همشهری، نرخنامه جدید میادین میوه‌و تره‌بار شهرداری حاکی از آن است که قیمت قارچ در میادین میوه‌و تره‌بار بعد از ماه‌ها روند افزایشی، دوباره کاهشی شده و گرچه در مقایسه با نرخ‌های ابتدای امسال تفاوت فاحشی دارد، اما در قیاس با شهریورماه قیمت این محصول کاهش زیادی نشان می‌دهد.

براساس نرخنامه جدید هر کیلوگرم قارچ فله درجه یک هم‌اکنون با قیمت ۳۳هزار تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با قیمت ۳۷هزار تومانی ۳ ماه پیش، ۴هزار تومان کاهش دارد. کاهش قیمت در بسته‌بندی‌های این محصول در اوزان مختلف بین هزار تا ۱.۵۰۰تومان بوده و هر ۲۰۰گرم قارچ در میادین اگر به‌صورت بسته‌بندی شده باشد ۱۰.۹۰۰تومان به فروش می‌رسد. با احتساب قیمت ۳۳هزار تومانی هر کیلو قارچ فله، ۲۰۰گرم قارچ فله حدود ۵هزار تومان از انواع بسته‌بندی با همین وزن، ارزان‌تر در می‌آید. قیمت هر کیلو قارچ اسلایس شده هم ۳۲هزار تومان تعیین شده که در مقایسه با شهریورماه ۶هزار تومان ارزان‌تر است. همین محصول اردیبهشت امسال با قیمت ۲۱.۵۰۰تومان به فروش می‌رسید.

قارچ، بعد از کاهش قیمت در اردیبهشت ماه امسال، طی ماه‌های بعد از آن رو به گرانی رفت و قیمت هر کیلوگرم آن که تا قبل از آن حدود ۲۴هزار تومان بود، تا نزدیکی ۴۰هزار تومان رسید. در نرخنامه جدید میادین، انواع جوانه‌ها تغییر قیمتی نداشته‌اند و کماکان با نرخ‌های تابستان عرضه می‌شوند. جوانه‌ها از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

قیمت قارچ کاهشی شد؛ آخرین قیمت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج