adexo3
۱۱۸۱۱۳۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رپورتاژ آگهی

سفارش غذا خانگی و فست فود از بهترین رستوران‌ها

، سفارش آنلاین غذا به عنوان یکی از امکانات ضروری برای همۀ ما در دسترس است. قابلیتی که از جوانب بسیار، باعث سهولت در زندگی‌ها و اطمینان خاطر فراوان شده است.

اینترنت و دنیای آنلاین، سهم زیادی از فعالیت‌های روزمرۀ ما را به خود اختصاص داده است. توسعه و پیشرفت تلفن‌های همراه و افزایش دسترسی به اینترنت، محدودیتی برای اتصال باقی نگذاشته‌اند. کوچک و بزرگ، پیر و جوان، شهرنشین و روستایی همگی می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند باشند. با این حال، کاربرد اینترنت در دنیای مدرن امروز، محدود به سن، گروه یا جنسیت خاصی نیست. در دو سال گذشته نیز شاهد ظهور موج جدیدی از کاربرد‌های اینترنت بودیم. روندی که همۀ ما را با دامنه‌های آن بیشتر آشنا کرد. اُخت امروز ما با اینترنت و جهان وب، مدیون همبستگی ما با بالا رفتن سرعت زندگی‌هاست. در این میان، سفارش آنلاین غذا به عنوان یکی از امکانات ضروری برای همۀ ما در دسترس است. قابلیتی که از جوانب بسیار، باعث سهولت در زندگی‌ها و اطمینان خاطر فراوان شده است.

سفارش غذا خانگی و فست فود از بهترین رستوران‌ها

سفارش آنلاین غذا مناسب با همۀ سیلقه‌ها

بعضی از ما ترجیح می‌دهیم خودمان آشپز غذایی باشیم که تمایل به خوردن آن داریم. این یک ویژگی ذاتی است که علاقه به غذای تهیه شده در منزل داشته باشیم. اما آیا همیشه و همه‌وقت، حس و حال آشپزی داریم؟ قطعاً اینطور نیست. بسیار پیش می‌آید که به دلایل مختلف، زمان یا انرژی کافی برای تأمین غذای مورد نیاز روزانۀ خود نداریم. این مسئله تنها مربوط به دوران اخیر و شلوغ‌تر شدن روند زندگی‌ها نیست. بلکه از همان سالیان دور نیز شاهد چنین چیزی بوده‌ایم. یا حداقل آن را از زبان بزرگتر‌های خود شنیده‌ایم که مدت‌ها در آشپزخانه مشغول طبخ و تهیۀ غذا بوده‌اند.

از اینکه بگذریم بسیار پیش می‌آید که حس و حال آشپزی داریم و اتفاقاً زمان انجام آن نیز در اختیارمان است. اما مواد اولیه یا شرایط تهیۀ آن پیش روی‌مان نیست. شاید هوس کرده‌ایم یک پیتزای بزرگ آمریکایی با مواد فراوان داشته باشیم و حال امکان دسترسی به فر نداریم. یا دلمان یک وعده قرمه‌سبزی می‌خواهد و سبزی یا گوشت آن در اختیارمان نیست. پس در این شرایط چه چیزی بهتر از مکانی برای دسترسی به هر نوع غذایی که دلمان می‌خواهد؟ چه علاقه به غذای خانگی داشته باشیم یا فست‌فود، پیتزا یا ساندویچ، همه و همه در اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا حاضر هستند. درخواست غذا در کلیه مناطق تهران و بسیاری از شهر‌ها، تنها به فاصلۀ شما از تلفن همراه‌تان است.

تهیۀ غذای با کیفیت؛ خدمتی دیگر از اسنپ!

سفارش آنلاین غذا خدمتی جدید از اسنپ است که راه زندگی برای هموطنان بسیاری از نقاط کشور را هموارتر می‌کند. این خدمت با در نظر داشتن تمام سلایق، برنامه‌ای همه جانبه برای تأمین هر نوع غذایی است. خرید غذای با کیفیت در کنار دیگر مزیت‌های خرید آنلاین غذا، مسبب رفاه هموطنان است. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که سفارش اینترنتی غذا دارد، نگهداری از حساب مشتریان به منظور ایجاد سفارش و دسته‌بندی علایق آنان از سفارشات قبلی است. کافی است رستوران‌های مورد علاقۀ خود را انتخاب کنید تا فهرستی از غذا‌های حاضر در آن‌ها برایتان به نمایش درآید. قابلیت جست‌وجو بین رستوران‌های مورد علاقه، به روز رسانی منوها، انتخاب و پرداخت آنلاین، همگی از ویژگی‌های خرید غذا از اسنپ هستند.

منویی کامل از رستوران‌های منتخب در یک قاب

ثبت سفارش آنلاین غذا از اسنپ با ورود به سوپراپ اسنپ ممکن است. پس از انتخاب آیکن غذا در اپلیکیشن، کافی است آدرس خود را روی نقشه مشخص کنید. سپس دسته‌بندی منتخب خود را صورت داده و بر اساس سلیقۀ خود، غذای مورد پسندتان را انتخاب کرده و سفارش دهید. همچنین امکان جستجوی پیشرفته براساس نوع غذا، منطقۀ مورد نظر، نام رستوران و انواع غذا‌ها نیز برای کاربران وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید غذا یا رستوران مورد علاقه‌تان را سریع‌تر بیابید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن سفارش غذا اسنپ، افزودن رستوران‌های مورد علاقه به پروفایل کاربر است. به این ترتیب می‌توانید فرآیند جستجو بین رستوران‌ها تا پیدا کردن غذای محبوب خود را آسان‌تر طی کنید. سفارش اینترنتی غذا هم اکنون برای ساکنان تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، تبریز، اردبیل، بندرعباس، خرم‌آباد، کرمانشاه، کیش، بیرجند، همدان، ساری، یزد، کاشان و بیش از ۱۳۰ شهر دیگر کشور فعال است.

کلیه متخصصین، کارشناسان و اعضای تیم اسنپ تلاش می‌کنند تا این قابلیت را برای همۀ هموطنان در تمام شهر‌های کشور فراهم کنند. لازم به ذکر است که سفارش آنلاین غذا بدون هرگونه هزینۀ اضافی خواهد بود. به این معنا که قیمت غذا در اپلیکیشن، دقیقاً همان چیزی است که در رستوران وجود دارد. هرچند در اینجا می‌توانید از تخفیف‌های متنوعی نیز برخوردار شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج