اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۰۶۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توجیه ذوالنوری درباره ۲ اقدام مخالف دولتِ مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره رأی عدم اعتماد نمایندگان به «مسعود فیاضی»، گفت: مجلس به نظر و تشخیص خود عمل کرد و همین امر نشان می‌دهد حب و بغض‌های سیاسی مبنای عمل مجلس نیست.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره رأی عدم اعتماد نمایندگان به «مسعود فیاضی»، گفت: مجلس به نظر و تشخیص خود عمل کرد و همین امر نشان می‌دهد حب و بغض‌های سیاسی مبنای عمل مجلس نیست.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در خصوص برخی خبرسازی‌ها مبنی بر اختلاف دولت و مجلس، گفت: مخالفت مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و همچنین رد لایحه حذف ارز ۴۲۰۰، نشان داد که مجلسی انقلابی و مستقل روی کار است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم سیاسی نیست، گفت: مجلس یازدهم، مجلسی نیست که شمشیر را به ناحق از رو ببندد و یا تحت تأثیر خط و خطوط سیاسی ناپخته و تعصبی در مورد طرح‌ها و لوایح و یا رای اعتماد به وزرا تصمیم بگیرد.

توجیه ذوالنوری درباره ۲ اقدام مخالف دولتِ مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس در راستای حفظ منافع ملی و به نمایندگی از ملت ایران تصمیم می‌گیرند، اظهار داشت: تصمیم مهم مجلس در مورد عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و مخالفت با لایحه ارز ترجیحی نشان‌دهنده استقلال و بلوغ مجلس است.

ذوالنوری اظهار داشت: در دولت قبل اگر یک یا دو وزیر برای رای اعتماد و استیضاح به مجلس می‌آمدند، روحانی به هیچ وجه در مجلس حضور نمی‌یافت و اعتنا نمی‌کرد، اما رئیسی به قانون و مجلس احترام گذاشت و در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور یافت.

وی تصریح کرد: مجلس به نظر و تشخیص خود عمل کرد و همین امر نشان می‌دهد حب و بغض‌های سیاسی مبنای عملکرد مجلس نیست. مردم به بلوغ سیاسی رسیدند و تحت تاثیر تحلیل‌های انحرافی در مورد روابط دولت و مجلس قرار نخواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج