adexo3
۱۱۶۸۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تلاش می کنیم عزت زنان ایرانی را برگردانیم

شهین دوخت مولاوردی با تاکید بر ارتقای شاخصهای حوزه زنان و خانواده در کشور تصریح کرد: ما در دولت تدبیر و امید در پی این هستیم که به نوعی حرمت، عزت و کرامت را به زنان برگردانیم و در راستای توانمندسازی آنها در جامعه تلاش کنیم.

خبرگزاری مهر: شهین دوخت مولاوردی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان لرستان با اشاره به برنامه های در دستور کار حوزه بانوان و خانواده در کشور اظهار داشت: در این راستا برنامه های کارشناسی و همچنین عملیاتی در دستور کار حوزه بانوان و خانواده ریاست جمهوری قرار گرفته شده است.

وی با انتقاد از نحوه اجرای برنامه های حوزه زنان و خانواده کشور طی سالهای گذشته عنوان کرد: متاسفانه این برنامه ها طی سالهای گذشته تنها در قالب یک گزارش عملکرد و بیلان کاری بدون توجه به اثرگذاری آنها اجرایی شده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه تا پیش از این برنامه های این حوزه به صورت نمادین، صوری و بدون اثر بخشی لازم اجرایی می شده است ادامه داد: از ابتدای کار دولت تدبیر و امید تلاش شده که برنامه ها و فعالیتهای حوزه زنان و خانواده به سمت کیفی شدن سوق داده شوند.

مولاوردی با تاکید بر اینکه رویکرد دولت یازدهم اعتدال گرایی و عدالت محوری است بیان داشت: عدالت جنسیتی یکی از شاخصهای عدالت اجتماعی محسوب می شود و ما نیز همواره در تلاش هستیم که به سمت ایجاد توازن جنسیتی حرکت کنیم.

وی با تاکید بر ارتقای شاخصهای حوزه زنان و خانواده در کشور تصریح کرد: ما در دولت تدبیر و امید در پی این هستیم که به نوعی حرمت، عزت و کرامت را به زنان برگردانیم و در راستای توانمندسازی آنها در جامعه تلاش کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر اینکه یکی از شاخصهای مهم در این حوزه دسترسی عادلانه زنان به فرصتهای برابر و منابع است عنوان کرد: متاسفانه ما تا کنون شاهد بی عدالتی به ویژه در توانمندسازی اقتصادی و سیاسی زنان بوده ایم.

مولاوری با بیان اینکه یکی از برنامه های ما از ابتدای دولت تدبیر و امید بازنگری در ساختار فعالیتهای دفاتر امور زنان بوده است گفت: این ساختار هم اکنون پاسخگوی وضعیت موجود نیست و یک ساختار با فعالیتهای غیر موثر و غیر کارآمد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج