adexo3
۱۱۵۴۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال جیره‌بندی آب در دو ماه اول پاییز

استاندار تهران گفت: در صورتی که در تابستان امسال با کمبود آب و جیره‌بندی مواجه نشویم حتما در دو ماه اول فصل پاییز با جیره‌بندی آب و کمبود آن در صورت عدم صرفه‌جویی مواجه خواهیم شد.

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: در صورتی که در تابستان امسال با کمبود آب و جیره‌بندی مواجه نشویم حتما در دو ماه اول فصل پاییز با جیره‌بندی آب و کمبود آن در صورت عدم صرفه‌جویی مواجه خواهیم شد.

سید‌حسین هاشمی درباره کمبود آب در استان تهران اظهار داشت: سال گذشته هشدار‌هایی مبنی بر کمبود آب، احتمال جیره‌بندی آب در استان داده شد و هم‌اکنون نیز وزارت نیرو در حال بررسی و تامین آب شرب موردنیاز استان تهران هستند.

وی ادامه داد: در صورتی که تابستان امسال را بدون جیره‌بندی آب بگذرانیم در دو ماه اول فصل پاییز مشکل کمبود و جیره‌بندی آب را خواهیم داشت مگر آنکه شهروندان تهرانی در مصرف آب از همین امروز ۲۰ درصد صرفه‌جویی کنند تا از سیاست‌های دیگر استفاده نکنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از ذخایر تامین آب استان تهران کم شده است و امیدواریم مردم هشدار کمبود آب را جدی بگیرند و نسبت به صرفه‌جویی اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج