adexo3
۱۱۰۳۲۹۲
۵۹۳۰
۵۹۳۰
پ

رپورتاژ آگهی

مدیریت شارژ ساکنین ساختمان با اپلیکیشن رایگان

در حال حاضر برای مدیریت هزینه‌ها در یک مجتمع مسکونی، وجود یک سیستم هوشمند بیش از پیش احساس می‌شود که با پیشرفت شاهد ارائه اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان هستیم که روش جایگزینی برای مدیریت سنتی ساختمان می‌باشد.

در حال حاضر برای مدیریت هزینه‌ها در یک مجتمع مسکونی، وجود یک سیستم هوشمند بیش از پیش احساس می‌شود که با پیشرفت شاهد ارائه اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان هستیم که روش جایگزینی برای مدیریت سنتی ساختمان می‌باشد. در ساختمان‌های هوشمند، مدیریت هزینه‌ها نیز با بهره گیری از این تکنولوژی‌ها صورت می‌گیرد. در حال حاضر مدیریت شارژ ساختمان‌های هوشمند که سیستمی مبتنی بر رایانه است. به این معنی که شما می‌توانید برای یک ساختمان دستیار مجازی انتخاب نمایید و هزینه‌های ساختمان هوشمند را مدیریت کنید. بدون آن که نیاز به کاغذ و قلم و ماشین حساب و… نیاز داشته باشید. در ادامه به مدیریت شارژ اهالی ساختمان با اپلیکیشن رایگان می‌پردازیم و در مورد مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی بیشر خواهیم دانست.

مدیریت شارژ ساکنین ساختمان با اپلیکیشن رایگان

چه راهکار‌هایی در مورد مدیریت هزینه‌ها به روش هوشمندانه وجود دارد؟

در تمامی مجتمع‌های مسکونی یکسری هزینه‌هایی وجود دارد که در بخاطر استفاده از امکانات آن مجتمع توسط ساکنین پرداخت می‌شود. به این هزینه‌های مشترک به اصطلاح شارژ گفته می‌شود. شخصی به عنوان مدیر ساختمان وظیفه حساب و کتاب شارژ و امور اجرایی ساختمان را برعهده دارد. مهمترین وظیفه مدیر ساختمان دریافت شارژ از هر واحد ساختمانی است که محاسبه آن روی کاغذ انجام و در تابلو اعلانات ساختمان نصب می‌گردد. مدیر ساختمان به صورت دوره‌ای که از قبل تعین شده از ساکنین به صورت دستی که غالبا نقدی و یا کارت به کارت هزینه‌ها را از ساکنین دریافت می‌کند. اما در این روش با مشکلاتی همچون تاخیر در وصول، نداشتن پول نقد، نبودن گزارشات دقیق و مناسب و… وجود دارد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری راه‌های مدیریت شارژ ساختمان هوشمند بسیار هموار شده است که در ادامه به توضیح آن پرداخته می‌شود.

معایب روش قدیمی مدیریت هزینه‌ها در ساختمان

امروزه در تمامی شهر‌ها شاهد زندگی آپارتمان نشینی هستیم. زندگی آپارتمان نشینی مشکلاتی را نیز با خود به دنبال دارد یکی از این مشکلات، پرداخت به موقع شارژ ساختمان می‌باشد. از مهمترین اصول فرهنگ آپارتمان نشینی پرداخت شارژ ساختمان به موقع است. معمولا در مدیریت ساختمان‌ها چالش‌هایی همچون شارژ ماهیانه، پرداخت قبوض، نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ها و … وجود دارد؛ که مدیریت چنین چالش‌هایی به روش سنتی کاری دشوار و وقت گیر است.

مدیریت شارژ ساکنین ساختمان با اپلیکیشن رایگان

یکی از روش‌های قدیمی پرداخت شارژ، تعیین یک مبلغ ثابت برای تمامی واحد‌های یک ساختمان است. مشکل این شیوه این است که هزینه معین شده برای تمامی واحد‌ها و خانوار‌ها یکسان است و همین موضوع سبب نارضایتی بسیاری از افراد یک ساختمان می‌شود. فرآیند اطلاع رسانی این هزینه‌ها به ساکنین، وصول به موقع آن و همچنین ثبت و نگهداری حساب کتاب‌ها به طور حتمی یک مشکل اساسی برای هر ساختمانی است. از طرف دیگر اهالی و ساکنین هر واحد ساختمانی تمایل دارند بدانند مدیریت ساختمان و مدیریت هزینه‌های ساختمان چگونه انجام می‌شود و هزینه‌های پرداختی صرف چه کار‌هایی در ساختمان شده است. طبیعتاً پاسخگویی به این سوالات با روش‌های قدیمی امکان پذیر نیست.

مدیریت شارژ ساختمان به روش هوشمند

برای رفع چالش روش‌های قدیمی باید از اپلیکیشن‌های مناسب و سامانه‌های محاسبه و مدیریت شارژ ساختمان استفاده کنیم. اپلیکیشن‌های موجود امکاناتی دارند که به طور کلی سبب مدیریت هزینه‌های ساختمان می‌شود. اپلیکیشن‌ها این امکان را به مدیر ساختمان می‌دهند که شارژ هر واحد را طبق پارامتر‌های مورد نظر محاسبه نماید و واحد‌ها بتوانند سهم پرداختی خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

مزایای مدیریت شارژ ساختمان با اپلیکیشن چیست؟

با توجه به مطالب ذکر شده تا کنون درمیابیم که روش مدیریت شارژ هوشمند در مقایسه با روش‌های قدیمی خیلی بهتر است و کارایی آن نیز بالا می‌باشد و از طرفی باعث کاهش نزاع‌های بین ساکنین و مدیریت می‌شود. در این روش نوین مدیر ساختمان می‌تواند علاوه بر اینکه هزینه‌های مصرفی و دریافتی را مشخص نماید، دریافتی‌ها و پرداختی‌ها را نیز بررسی نمایند وگزارش دقیقی به ساکنین ارائه دهد به این ترتیب ساکنین از امور اجرایی ساختمان آگاهی دارند. از طرف دیگر محاسبه شارژ بر اساس متراژ، تعداد نفرات، تعداد پارکینگ و… محاسبه می‌شود و همین امر باعث افزایش رضایت ساکنین هر ساختمان می‌گردد. یکی از مزیت روش نوین پرداخت شارژ این است که ساکنین ساختمان می‌توانند به شیوه‌ی الکترونیکی شارژ خود را پرداخت نمایند و در زمان صرفه جویی نمایند. اپلیکیشن مدیریت هزینه در ساختمان هوشمند این امکان را به تمامی افراد می‌دهد که در هر لحظه و هر مکانی به مدیریت ساختمان بپردازند و فرآیند‌هایی همچون پرداخت شارژ و… را انجام دهند، همچنین به امور ساختمانی در کنار نظم و راحتی سرعت بخشند.

مدیریت شارژ ساختمان با اپلیکیشن هومتیک

حالا که با روش‌های سنتی و مدرن مدیریت ساختمان آشنا شدید می‌خواهیم اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان را به شما معرفی کنیم. با استفاده از اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان هومتیک می‌توانید امور مهمی شامل محاسبه شارژ ساکنین، پرداخت شارژ، تقسیم هزینه‌ها، تعمیرات و هماهنگی جلسات و.... را به راحتی انجام دهید. استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان است. سایر خدمات قابل دسترس با نرم افزار ساختمان هومتیک، ارائه خدمات فنی، نظافت، تاسیسات و ... می‌باشد. نتیجه دانلود اپلیکیشن مدیریت ساختمان هومتیک ، بالا رفتن سطح زندگی در آپارتمان‌ها و ایجاد آرامش برای افراد ساکن در مجتمع‌ها است. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نگران شفاف نبودن گزارش‌های هزینه ساختمان نخواهید بود.

مدیریت شارژ ساکنین ساختمان با اپلیکیشن رایگان

همچنین حساب هریک از ساکنین به صورت مجزا مشخص بوده و تمامی گزارش‌ها و هزینه‌های ساختمان در اپلیکیشن هومتیک قابل رویت است. کیفیت مدیریت شارژ آپارتمان، با استفاده از اپلیکیشن مدیریت آپارتمان ارتقا خواهد یافت و بوسیله آن می‌توان نیاز‌ها و الزامات یک ساختمان را شناسایی و از این اپلیکیشن مدیریت آپارتمان استفاده بهینه نمود. با توجه به اهمیت مدیریت ساختمان و نقشی که نرم افزار آپارتمان در اجرای هر چه بهتر آن دارد، هومتیک مزایای زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • استفاده از هومتیک کاملا رایگان است
  • راحتی در استفاده از نرم افزار
  • قابلیت شخصی سازی متناسب با نیاز‌های مدیر و ساکنین ساختمان
  • امنیت بالا در نگهداری اطلاعات
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • قابلیت گزارش گیری
  • قابلیت پشتیبان گیری
  • قابلیت تقسیم شارژ و هزینه یابی به روش‌های مختلف

دانلود نرم افزار شارژ ساختمان هومتیک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج