adexo3
۱۰۸۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خیابان ولیعصر موقتا جهانی شد

پرونده ثبت جهانی خیابان ولیعصر(عج) پس از اعلام پیشنهاد از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در شورای ثبت مطرح می شود و با نظر کارشناسان این حوزه، بررسی و تکمیل پرونده برای ارسال به یونسکو آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا: به گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فرهاد نظری با اشاره به اینکه خیابان ولیعصر(عج) در حال حاضر در فهرست موقت ثبت جهانی قرار ندارد، افزود: آثاری که از سوی کشورها برای ثبت جهانی معرفی می شوند باید ابتدا در فهرست موقت یونسکو به ثبت برسند.

وی تصریح کرد: از تمامی استانها خواسته ایم که آثار پیشنهادی خود را برای ثبت در فهرست موقت میراث جهانی برای اداره کل ثبت ارسال کنند، در صورتی که اداره میراث فرهنگی استان تهران، خیابان ولیعصر(عج) را به عنوان یکی از آثار واجد شرایط و اولویت دار استان پیشنهاد دهد این پرونده بررسی و در رابطه با آن اقدامات لازم انجام می شود.

نظری یادآور شد: پرونده ثبت جهانی خیابان ولیعصر(عج) پس از اعلام پیشنهاد از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در شورای ثبت مطرح می شود و با نظر کارشناسان این حوزه، بررسی و تکمیل پرونده برای ارسال به یونسکو آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج