adexo3
۱۰۰۸۰۰۰
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

بولتون: از جو بایدن حمایت می‌کنم

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در یک مصاحبه اعلام کرد، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از جو بایدن نامزد دموکراتها حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که این روزها محتوای کتابش درباره دوران حضورش در دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سروصدای زیادی به راه انداخته است در یک مصاحبه اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ از «جو بایدن» نامزد دموکراتها حمایت خواهد کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، بولتون در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف گفت: «به عنوان کسی که پشت صحنه ریاست جمهوری ترامپ را دیده است مجبور است از رقیب ترامپ یعنی بایدن حمایت کند.»

وی افزود: در انتخابات ۲۰۱۶ من به خاطر «هیلاری کلینتون» به ترامپ رای دادم. الان این رئیس جمهور را از نزدیک دیده‌ام و نمی‌توانم دوباره از وی حمایت کنم.نگرانی من به خاطر کشورم است و او(ترامپ) جمهوریخواهان را نمایندگی نمی‌کند و می‌خواهم حمایتم را از وی بردارم.

بولتون ترامپ را به نداشتن هیچ گونه استراتژی متهم کرد و گفت: رئیس جمهوری فعلی آمریکا فرق بین منافع ملی و منافع ترامپ را نمی‌داند.

ترامپ که از زمان برکناری بولتون همواره از وی انتقاد کرده است اخیرا در یک پیام توئیتری در واکنش به کتاب که قرار است به زودی منتشر شود نوشت: «من سرانجام با "استیو اشمیت" مشاور سیاسی شکست خورده، اتفاق نظر پیدا کردم که وی جان بولتون دیوانه را مردی نفرت‌انگیر دانسته که در انجام وظیفه‌اش در حمایت از آمریکا شکست خورد و تاکید کرده که هرگز به وی نباید اجازه داده شود تا دوباره در دولت فعالیت کند.»

ترامپ در ادامه این پیام توئیتری نوشته: «بولتون که من وی را بازگرداندم و به وی یک فرصت دادم با انتشار اطلاعات محرمانه (در حجم وسیع) قانون را نقض کرد. وی باید بهای بسیار سنگینی برای این کار بپردازد. این موضوع نباید هرگز دوباره اتفاق بیفتد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به ترامپ تروریست کش قهرمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شما تروریست

      • منوچهر

        عقده گشایی حدی داره، مردک دیوانه که آبرویی برایش باقی نمانده و تمام ملت و دوستان هم حزبی اش از او روی برگردانده اند، توسط مشتی بی وطن داخلی،تایید میشود اونهم بخاطر ترور و جنایت ،شرمتان باد.

    • بدون نام

      هرچه خدابخواهدهمان میشود.

    • بدون نام

      کاربر۰۸:۰۴ فکرکنم ترامپ دومادتون باشه.بدجور هواشو داری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرزیدنت ترامپ محبوب است ومورداحترام مردم امریک بولتون هم بره طرف جوبایدن.(خداباترامپ است)

    • موری

      گور بابای همشون هرکسی در آمریکا ریس جمهور شد برای ما فرقی نداشت مسولین ما باید به فکر مردم باشن نه رانت بازی و دزدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج