adexo3
۱۰۰۳۶۶۱
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

توئیت امام جمعه لواسانات درباره اکبر طبری

امام جمعه لواسانات در واکنش به محاکمه معاون اجرائی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: دادگاه اکبر طبری" خستگی لواسانی ها را از تن درآورد. کلاک وصله ناجوری بر پیکره لواسان بود که جرات سخن گفتن از آن را نداشتند.

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه لواسانات در واکنش به محاکمه معاون اجرائی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه گفت: دادگاه اکبر طبری" خستگی لواسانی ها را از تن درآورد. کلاک وصله ناجوری بر پیکره لواسان بود که جرات سخن گفتن از آن را نداشتند.

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات "اکبر طبری" روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد، و بر اساس کیفرخواست قرائت شده در این جلسه مواردی از جمله نفوذ در پرونده های رجال سیاسی و کلان اقتصادی، استفاده از مدارک مجعول، پولشویی و دریافت رشوه از اتهامات نامبرده که تیر ماه سال گذشته بازداشت شد، مطرح است‌.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز یکشنبه با انتشار چند توئیت نسبت به دستگیری متهم مذکور که در پرونده شهرک ویلایی کلاک لواسان (تغییر کاربری و ساخت و ساز در حاشیه سد لتیان در زمینی به مساحت یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع که خلاف قانون بوده و اواخر سال ۹۸ به دستور مقامات قضائی متوقف شد) نیز نامش به چشم می خورد، واکنش نشان داد و نوشت: وقتی در محملی از کلاک سخن می رفت، تهدید به بازداشت می شدند، اما امروز او محاکمه می شود. به سربازان گمنام امام زمان و سپاهیان عزیز خدا قوت می گویم.

وی تصریح کرد: دادگاه طبری نشان داد بی قانونی و فساد عاقبت ندارد، حتی اگر مقام قضائی باشید. باید عدالت را نهادینه کرد، آن را فریاد زد و برای مبارزه با فساد فقط از راه قانون پیش رفت. آنوقت است که کلاک و بانیان آن هم گیر می افتند.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: منصوری متهم دیگری که ظاهراً فراری است و نجفی و مشایخ که زخمی بر سینه لواسان بودند، اما اهمیت کلاک به دلیل شبکه فسادی بود که شکل گرفته بود.

وی با اشاره به "باستی هیلز"، دیگر شهرک جنجالی لواسان گفت: منتظر باستی هیلز و تخلفات عدیده آن و زمین خواری ها، تپه خواری ها و جاده خواری ها هستم.

لواسانی اذعان داشت: قوه قضائیه با حضور قدرتمند خود و اطلاعات سپاه با صلابت خود، راهی را باز کردند که نشان از بی بازگشتی مبارزه با فساد دارد.

وی تاکید کرد: باید رسانه ها، فضای مجازی انقلابی و عدالتخواه به حمایت آنها برخیزند. همه باید ید واحد باشیم تا در گام دوم انقلاب، کشور را از درون با آب کر عدالت تطهیر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مالت

      توئیتر فقط برای ما مننوعه پس

    • بدون نام

      تا اونجا که ما به خاطر داریم فرماندار تهران و شمیرانات اعلام کردند که شهرک کلاک با دستور مستقیم ریاست قوه قضائیه ساخته شده . بدون اطلاع و مجوز از شهرداری ، فرمانداری یا استانداری . همه مدال های افتخار رو نمیشه انداخت گردن طبری حاج آقااا

      پاسخ ها

      • ح

        همشون عین همدیگرند انسان متحیر میماند اینهمه شباهت!!!!

    • M.v

      درود به شرفت

    • رضابحیرایی

      انشاله درپناه خدا ریشه ظلم وبی عدالتی برچیده بشود.

    • بدون نام

      واقعا میشه این حجم از تخلف بدون اطلاع رئیس انجام بشه؟؟؟

    • بدون نام

      طبری ریس نداشت؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این اقا پشتش محکم ۰است تویی داداگاه آرامش خوبی داره
      میدانند که عاقبت چند سال پیش تر مجازات نداره .

    • بدون نام

      سپاه عزیزوآقای رئیسی خدا قوت درپناه خدا باشید ،انشاالله دست همه خائنین به انقلاب و مردم رو بشه

    • بدون نام

      ببنیدپشت این طبری کیاهستن ازمسولین ودولت که این تونسته اینقدرزمین خواری بزرگ بکنه

    • بدون نام

      کاش رییس قوه قضاییه ورود به بهزیستی می کردن با ماهی 108 تومن تعدادزیادی یشدت دردوزجر می کشن وتعدادی هم با دریافت وام های کلان 4درصدی که بادرصدکمی معلول هستن عشق می کنند باوجودگسترش بی عدالتی بی بندوباری وتبعیض های حقوقی ازاستان فارس عاجزانه خواهشمندهست بازنگری شود

    • بدون نام

      اقای کوچک زاده توبرنامه دست خط گفت اقای هاشمی به من ولاریجانی وابوترابی ۲۰هکتارزمین رایگان دادمن نگرفتم ولی اونهاگرفتن پس چرااونهامحاکمه نمیشن عدالت گزینشی نمیش بایددستگیربشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج