adexo3
۱۰۰۲۸۴۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

پاسخ تخت روانچی به ادعای سفیر آمریکا

نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به خروج آمریکا از برجام و پایان مشارکت این کشور در این توافق، تصریح کرد: آمریکا که ناقض قطعنامه است، هیچ حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ را ندارد.

خبرگزاری فارس: مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک امشب (شنبه) در توئیتی در واکنش به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل نوشت: «سفیر آمریکا در سازمان ملل بر این باور است که آمریکا براساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، حق دارد فرآیند بازگشت تحریم‌ها را آغاز کند.»

وی افزود: « این غلط است: آمریکا نمی‌تواند مشارکت کننده در برجام باشد، چرا که ترامپ مشارکت آمریکا در این توافق را متوقف کرد.»

نماینده دائم ایران تصریح کرد: «‏آمریکا که خود ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است، هیچ حقی برای آغاز هیچ کاری در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ را ندارد.»

پاسخ تخت روانچی به ادعای سفیر آمریکا

«کلی کرافت» سفیر آمریکا در سازمان ملل روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا، پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران را به روسیه ارائه داده است.

آمریکا در هفته‌های اخیر تلاش‌هایی را در راستای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران که ۱۸ اکتبر (۲۷ مهرماه) منقضی می‌شود، به عمل آورده است.

کرافت در یک کنفرانس خبری تصریح کرد که علاوه بر روسیه، این پیش‌نویس را در اختیار بریتانیا، فرانسه، آلمان و استونی نیز قرار داده و امیدوار است که «خیلی زود»، این پیش‌نویس را در اختیار دیگر اعضای شورای امنیت قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با فک زدن چیزی تغییر نمیکنه. واقیعت اینه که پیش‌نویس قطعنامه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل بررسی میشه و ایران جز به امید به وتوی چین و روسیه ابزار دیگری نداره .اگه وتو هم بشه بازگشت قطعنامه های قبلی میسر میشه

    • بدون نام

      مرده زنده شده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تخت روانچی...فامیل قطع بوده

      • بدون نام

        یه بارمیگن مرده یه بادیگم گفتن تو بیمارستان امریکابستریه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج