adexo3
۲۴۲۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سالمون لقمه‌ای

سالمون لقمه‌ای یكی از لذیذترین و جدیدترین روش برای پخت ماهی است. پیچیدن ماهی داخل خمیر و ترد كردن آن روشی است كه هم به ماهی شكل جدیدی می‌دهد و هم مزه آن را متفاوت می‌كند.

سالمون لقمه‌ای

سالمون لقمه‌ای

برترین ها:

مواد لازم برای سالمون لقمه ای :
  • فیله سالمون: ۸۰۰ گرم (بدون استخوان)
  • ریحان تازه: یك دسته كوچك
  • گوجه‌فرنگی رسیده: ۲عدد
  • پنیر موزارلا: ۱۵۰ گرم
  • آرد سفید برای الك كردن: به مقدار لازم
  • تخم‌مرغ: یك عدد
  • خمیرنان: یك تا ۲ شانه
  • خاویار: یك قوطی
  • ادویه: نمك، فلفل سیاه و روغن زیتون
برای شروع

فر را در دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد یا ۴۰۰ درجه فارنهایت و روی درجه ۶ قرار دهید. یك سینی بزرگ و تخت را برای گذاشتن داخل فر انتخاب كرده و آرد سفید را روی آن بپاشید. روی یك تخته چوبی، خمیر نان را گذاشته و با وردنه آن را صاف كنید تا به اندازه سینی پهن شود. با یك فرچه تمیز زرده تخم‌مرغ را روی خمیر بمالید و بعد آن را درون سینی بخوابانید. ماهی سالمون را شسته و نمك بزنید و بگذارید تا آب آن برود. پشت و روی ماهی را با روغن زیتون آغشته كنید و نمك و فلفل را به اندازه كافی در ۲طرف آن بپاشید. ماهی را از طرف پوست در وسط خمیر بخوابانید و بعد با یك قاشق خاویار را روی فیله ماهی بمالید. برگ‌های ریحان را از شاخه جدا كرده و روی ماهی بخوابانید. بعد گوجه‌ها را با چاقو به صورت گرد برش بدهید و به صورتی كه در عكس می‌بینید آن‌ها را روی ماهی بچینید. در مرحله بعد پنیر موزارلا را روی گوجه‌ها و ریحان‌ها خرد كرده و تكه تكه بچینید. مجددا روغن زیتون و بعد كمی نمك و فلفل بپاشید. در مرحله آخر خمیر را از كنار برداشته و روی ماهی بپیچید تا دور دور آن را بگیرد. دوباره فرچه را برداشته و زرده تخم‌مرغ را روی لبه خمیر بمالید.

برای پخت:

سینی ماهی را در قسمت پایین فر قرار دهید و یك سینی خالی را در طبقه بالای آن بگذارید تا حرارت زیاد به قسمت بالای سینی نخورد و بگذارید تا به مدت ۳۵ دقیقه بپزد. بعد از این مدت زمان آن را از فر دربیاورید، می‌توانید به ۲ صورت آن را سرو كنید.

برای سرو:

۱- به صورت كامل در یك سینی قرار دهید یا ۲) آن را برش زده و در ظرف‌ بگذارید. شما می‌توانید ماهی را با سالاد سبز سرو كنید.

پیشنهاد جیمی:

سالمون لقمه‌ای یكی از لذیذترین و جدیدترین روش برای پخت ماهی است. پیچیدن ماهی داخل خمیر و ترد كردن آن روشی است كه هم به ماهی شكل جدیدی می‌دهد و هم مزه آن را متفاوت می‌كند. برای این كار باید سر و دم ماهی زده شده و فقط از قسمت فیله‌ای شكل ماهی استفاده شود. قطعا با درست كردن این غذا مهمان‌های خود را به وجود می‌آورید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج