adexo3
۹۴۶۶۸۷
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

ولایتی: ویتنامی دیگر برای آمریکا رقم خواهد خورد

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل گفت: ایران طوری عمل خواهد کرد که آمریکا پشیمان شود و اگر آمریکا، منطقه را ترک نکند، ویتنامی دیگر برای او رقم خواهد خورد.

خبرگزاری مهر: مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل گفت: ایران طوری عمل خواهد کرد که آمریکا پشیمان شود و اگر آمریکا، منطقه را ترک نکند، ویتنامی دیگر برای او رقم خواهد خورد.

علی‌اکبر ولایتی در مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز(یکشنبه) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران اظهار کرد: بنده از ۱۰ سال پیش در خدمت سردار سلیمانی افتخار داشتم که دو نهاد را در جهان اسلام با نام مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبین اهل بیت(ع) تاسیس کنیم.

وی افزود: کارهای مهمی در این راستا صورت گرفت و از چند سال پیش دبیرخانه بیداری اسلامی تشکیل شد و کشورهای مختلف از سراسر جهان به کمک ما آمدند و سردار سلیمانی ستون فقرات مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبین اهل بیت بودند.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: محور مقاومت در حوادث یمن، عراق و سوریه شهید قاسم سلیمانی است. اگر رشادت‌های ایشان نبود بغداد در دست داعش و دمشق در دست افراطی‌های سلفی بود.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری عنوان کرد: حادثه کرکوک و جدایی آن از عراق که مطرح شد، همه نگران بودند که چه خواهد شد، اما تدبیر شهید سلیمانی موجب شد که کرکوک به عراق ملحق شود. ایشان نزدیک‌ترین رابطه را با رئیس‌جمهور روسیه داشت و عامل اصلی اتحاد ایران و روسیه، سردار سلیمانی بود و اگر روزی کتاب سردار سلیمانی را بنویسند، کتاب او اعجاب‌آور و آموزنده‌ خواهد بود.

ولایتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کار احمقانه‌ای کردند که ایشان را به شهادت رساندند و آنان باید منطقه را ترک کنند و تجربه نشان داده که آنان در مقابل طراحی‌های ایران و جبهه مقاومت همیشه شکست خورده‌اند.

وی افزود: مانور مشترک ایران، روسیه و چین نقطه عطفی بود که در مقابل‌ حرکت‌ آمریکایی‌ها در منطقه قرار داشت و علیرغم رجزخوانی رئیس‌جمهور نادان آمریکا، ایران طوری عمل خواهد کرد که آمریکا پشیمان شود و اگر آمریکا، منطقه را ترک نکند، ویتنامی دیگر برای او رقم خواهد خورد.

ولایتی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا گفته است اگر ایران به آمریکایی‌ها حمله کند ۵۲ نقطه ایران را می‌زنیم، موضع شما چیست، اظهار کرد: مردم ایران نشان داده‌اند که در طول تاریخ هر متجاوزی را بر سر جایش خواهند نشاند و هر متجاوزی که جرات این کار را پیدا کند پشیمان خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید هر صد تا پایگاهشو ببنده

    • بدون نام

      بله مردم ایران شجاعند!

    • گمنام

      نمیدونم چرا با شهادت سردار یه حس درونی شدید نسبت به رهبر پیدا کردم . احساس میکنم همه وجودم را رهبر فرا گرفته .
      فدایی ولایت

    • پارساطولابی

      ۵۲ هدف که هیچ ۵۲۰۰هدف هم بزنن باید تاوان به ناحق ریخته خون سپهبد ایران وجهان روبدن توکه هیچی نششیده هزارکیلومتر فرارکردی به قول ولایتی درجهنم سختری از ویتنام قرارمیگیری شغال زرد دولتمردان ایران وحزب الله ومقاومت نباید اجازه بدن ناوهایشان ازمنطقه فرارکنن حشدالشعبی انتقامو شهید مهدی باشما حاج قاسم سرداریکه تاز جهان هم با ایران نباید اسرائیل این وسط خوش بحالش بشه نباید از موشکهای حزب الله بی نصیب شه چون نتانیابو تازگیها شروع به جفتک انداختن کرده گاهی مواقع هم گاز میگیره

    • بدون نام

      شما تحت پیگرد پلیس بین الملل هستی

    • پژمان

      کاش ذره ای لیاقت و شعور سردار سلیمانی در تو بود ،فقط دنبال مقام هستی. دانشگاه آزاد ویران را تو ویران تر کردی،

    • بدون نام

      خانه خانه ی ماست وآمریکا متجاوزبه خانه، ازدریای عمان تامدیترانه ازآن امتیسیت که وارث شجاعت حمزه س ومقاومت یاسروسمیه ووصداقت عمارودلاوری مالک وایثارعباس واکبروقاسم وصبرزینب اند س واین وراثت باخون صدها هزارشهیدازکربلا تاکنون به اوج ارزش رسیده است ،ناخوانده های صهیونیست وغربی راتفاله هایی غیرقابل تحمل میدانیم بایدچنان دورریخته شوندکه بوی گندشان هم به مشام نرسد

    • بدون نام

      هر نقطه را دراین کره خاکی به وسعت زمان برای آمریکا واسراییل ناامن میکنیم ویتنام نه، جهنم

    • بدون نام

      اقای ولایتی اگر جنگ شود ایا بیمارستانتان را رایگان در اختیار مجروحین و مردم قرار میدهی اگر بگویی بله داری دروغ میگویی الان بیماری بیاید بیمارستان شما پول نداشته باشد محلش نمیگذارید بعد دم از مردم ویتنام میزنی خجالت دارد

    • بی نام

      ملت ایران بی صبرانه منتظر جواب دندان شکن به آمریکایی های نامرد می باشد.لطفا ناامیدمان نکنید

    • بدون نام

      کاش امریکا حمله کنه تا راه شهادت برای منم باز بشه.

    • بدون نام

      آمریکای ها غلط بکنند ایران را بزنند ، انتقام سردار دلها را می گیریم .

    • وانک علا خلق عظیم

      شماها که نیستید همان ملت شریف وولایتمدار ایران مظلوم به همه ظلمی که از طرف دولت و مجلس ومختلسان دیده وچشبده ولی در موقع ضرورت مثل کوه پشت سر مقام معظم رهبری وفرماندهان جان برکف سپاه پاسداران انقلاب و ارتشیان محترم ایستاده و خواهد ایستاد وامریکا بادیدن غرش ملت بزرگ ایران لرز در دل آمریکا موج میزند مرگ بر آمریکا مرگ بر دیکتاتور مرگ بر روسیه انگلیس مرگ بر اسرائیل ومرگ بر خائنان داخلی درود بر ملت شریف ایران

    • کارشناس جنگ

      چقدر جالب گفتی بزرگوار اگه از رو فکر نطق کرده باشی تو اون ده هزار روز جنگ ویتنام بود که هست و نیستش زیررو شد الانشم که مستعمره آمریکا شده پس بهتره واسه رسیدن به یه راه حل صحیح تو گفتارمون مراقب باشیم و قضیه رو لوث نکنیم

    • آزاد

      علی رقم این فقدان،مردم دیگر تحمل جنگی دیگر و ویرانی و فساد بعد از آ ن را ندارند

    • سید

      آفرین به آقای واایتی شما حرکت کن ما هم پشت سرتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج