۹۰۸
۱ نظر
۵۳۰۸
۱ نظر
۵۳۰۸
پ

جراحی زیبایی و همه دردسرهایش

اشتباه من را انجام ندهيد!

مي‌توانيد فكرش را بكنيد كه ۵۲ عمل جراحي را پشت‌سر هم تجربه كنيد؟ آن هم نه براي رها شدن از شر يك بيماري مرگبار يا اصلاح يك ناهنجاري بزرگ در بدن‌تان، بلكه صرفا براي زيباتر و جوان‌تر به نظر رسيدن؟


اشتباه من را انجام ندهيد!

فردي كه خودش ۵۲ عمل جراحي انجام داده است و مي‌توان گفت كه حدود ۹ ماه از زندگي خودش را براي انجام اين جراحي‌ها در بيمارستان گذرانده و حدود ۳ سال هم در دوران نقاهت جراحي‌هايي بوده كه تحمل كرده،‌ توصيه‌اي براي خانم‌هاي جوان دارد: «هيچ‌چيز نمي‌تواند جاي جواني، شفافيت و زيبايي پوست‌هاي جوان را بگيرد. براي همين سعي كنيد تا مي‌توانيد پوستي جوان‌تر داشته باشيد و از هرچه به پوست شما آسيب مي‌زند دوري كنيد. مطمئن باشيد هر جراحي، هرچقدر هم كه خوب انجام ‌شود، نمي‌تواند جواني را به طور كامل به شما بازگرداند. سال‌هاست كه پزشكان علت‌هاي ايجاد چين‌و‌چروك‌ها و پير شدن پوست را كشف كرده‌اند و در اختيار همه گذاشته‌اند با انجام چند تغيير ساده در راه و رسم زندگي مي‌توان اين جواني و شادابي پوست، چشم‌ها،‌ دست‌ها و پاها را طولاني كرد و روند پير شدن را به تعويق انداخت... در ضمن به نظر من نبايد عمل‌هاي جراحي زيبايي در سنين پايين انجام شود، البته اگر ضايعه‌اي وجود داشت يا يك ناهنجاري يا مثلا يك آسيب ناشي از تصادف، مي‌توان در هر سني عمل جراحي ترميم كردن آن را انجام داد و نتيجه مناسب گرفت، اما برخي جراحي هستند كه براي جوان‌ها مناسب نيستند و در واقع شكلي به صورت، چشم‌ها و گونه‌ها مي‌دهد كه بعد از چندسال متناسب با سن فرد نيست. شما مانند اين حالت را مي‌توانيد در برخي چهره‌هاي معروف و بازيگران مشهور سينما ببينيد درواقع هيچ جراحي نيست كه بتواند سن انسان را كم كند. جراحي‌هاي زيبايي ممكن است تا حدودي بتوانند ظاهر را جوان‌تر كنند اما اگر دقت در اين مورد صورت نگيرد و مثلا صورت جوان شده روي اندامي مسن قرار بگيرد نتيجه ناراحت‌كننده و بد خواهد بود، براي همين جوان‌ها نبايد عمل‌هاي جراحي پياپي زيبايي انجام دهند زيرا خيلي از آن‌ها اصلا به اين جراحي‌ها نياز ندارند.»


نام سيدني جكسون در كتاب ركوردهاي گينس ثبت شده است. اين زن 55 ساله، نه بزرگ‌ترين كيك جهان را پخته است، نه از بيشترين ارتفاع، سقوط آزاد را تجربه كرده است، پس چرا نام او در كتاب ركوردهاي گينس ثبت شده است؟ باورش سخت است، اما اين خانم آمريكايي ركورددار انجام بيشترين جراحي‌هاي پلاستيك و زيبايي است. در واقع در معرفي او آمده است: «سيدني جكسون بيشترين تعداد جراحي‌هاي زيبايي كه در تاريخ روي يك نفر صورت گرفته را انجام داده است. او تاكنون 52 عمل جراحي پلاستيك و زيبايي انجام داده كه از جمله آن‌ها يك جراحي بسيار طولاني‌مدت، سخت و به نوعي عجيب بوده كه در‌آن فك و گونه‌هاي او تغييرات كلي يافته است.» خود جكسون در مورد سخت‌ترين عمل جراحي‌اش مي‌گويد: «اين عمل برداشتن فك و گونه‌ها واقعا سخت بود. در واقع آن‌ها استخوان فك پايين و گونه‌هاي دوطرف من را بريدند و از جاي آن خارج كردند و سپس دوباره، با تغير جا آن را به بقيه اعضاي صورتم وصل كردند، خب، طبيعي است كه چنين جراحي خيلي خاص باشد و بسيار هم دردناك،‌ تا روزها و ماه‌ها پس از اين جراحي نمي‌توانستم حتي با انگشت صورتم را لمس كنم. حالا فك من با پين‌هاي خيلي كوچك به هم وصل است، البته اين پين‌ها آن‌قدر كوچك هستند كه حتي با لمس كردن هم نمي‌توانم آن‌ها را پيدا كنم، اما تا ماه‌ها بعد از جا گذاشتن آن‌ها صورتم واقعا درد مي‌كرد.»


اشتباه من را انجام ندهيد!

خودم را نمي‌شناسم

عمل جراحي كه سيدني جكسون انجام داده شبيه عمل جراحي است كه هري مونتاگ، اخيرا در طي جراحي زيبايي موسوم به جراحي ماراتن خود (چون اين جراحي‌ها يازده ساعت به طول مي‌انجامد) آن را تجربه كرد،«‌ اين يك جراحي بسيار سخت است كه بايد تا روزها بعد درد آن را تحمل كني، اما من از كاري كه كرده‌ام پشيمان نيستم.» اولين جراحي كه روي جكسون انجام گرفت، در سال ۱۹۸۸ بود- يعني ۲۳ سال قبل كه او ۳۲ ساله بود- اما حالا او پس از انجام ۵۱جراحي ديگر مي‌گويد، از انجام حتي يكي از اين جراحي‌ها پشيمان نشده است: «از نتيجه عمل‌هايي كه روي من انجام شده، راضي هستم. اين يك روند آرام و مرحله‌به‌مرحله بوده است؛ در واقع يك پازل كه ذره ذره تكميل شده است. اگر جراحي‌هاي انجام گرفته روي من را بنويسيد، متوجه مي‌شويد، درواقع كل وجود من تغيير كرده و متفاوت شده است. ولي مي‌توانم بگويم كه كاملا از تمام آنچه اتفاق افتاده راضي هستم، بايد بگويم راحت‌تر از مونتاگ هستم زيرا عمل‌هاي جراحي من جدا جدا و به صورت مرحله‌اي بوده، اما او ۱۰ جراحي زيبايي را به صورت همزمان انجام داد و در چنين وضعي ممكن است، نتيجه حاصله آن‌قدر متفاوت باشد كه حتي خود او نتواند خودش را بشناسد. اين احتمالا اتفاقي است كه براي او افتاده و علت ناراضي بودن و ضربه روحي كه او خورده هم همين است. اگر او اين ۱۰ جراحي را به طور مجزا انجام مي‌داد و به همين شكلي كه در حال حاضر دارد مي‌رسيد، احتمالا راضي بود اما حالا اصلا راضي نيست.»


اشتباه من را انجام ندهيد!

نيكلاس كيج خراب كرد، جان تراولتا نه

حالا جكسون ادعا مي‌كند، به اندازه يك پزشك متخصص جراحي پلاستيك مي‌تواند در مورد نتايج يك جراحي زيبايي نظر بدهد: «وقتي به عكس يك بازيگر نگاه مي‌كنم يا حتي وقتي مشغول تماشاي يك فيلم هستم، فورا با ديدن چهره اين بازيگر مي‌توانم بگويم در صورت چه نوع جراحي او مي‌تواند چهره زيباتري داشته باشد و در صورت انجام چه عملياتي در نهايت پشيمان خواهد شد. من همه اين‌ها را روي خودم تجربه كرده‌ام و براي همين مي‌گويم اين تجربه را ساده‌ به دست نياورده‌ام.» خانم جكسون بسياري از عمل‌هاي جراحي خود را با استفاده از بيمه درماني انجام داده اما در عين حال بيشتر از ۱۰۰ هزار دلار هم در اين سال‌ها صرف ثبت ركورد بي‌نظيرش كرده است. اما اين خانم در مورد چهره‌هاي معروف جهان هم نظرهايي جالبي دارد: «سيلوستر استالونه مدتي نبود و بعد با صورتي تغيير يافته ظاهر شد. پزشكان كار خودشان را خوب انجام داده‌اند، زيرا صورت او تغيير خيلي خاصي نكرده فقط چند تغيير كوچك كرده است اما حالا چهره او چندسال جوان‌تر به نظر مي‌رسد ولي در عوض نيكلاس كيج خيلي بد شده است. نيكلاس كيج صورت مناسبي داشت اما به نظرم پزشكان او در انجام جراحي پيوند موهاي او خوب عمل نكرده‌اند و حالا در عكس‌ها و نماهاي كلوزآپ مي‌توانيد متوجه شويد كه موهاي او چقدر مصنوعي و دوپاره است و در كل حالت سروصورت او بعد از اين پيوند خيلي بد شده است.
امروزه با انجام عمل‌هاي پيوند مو به صورت دانه‌به‌دانه و فوليكول‌به‌فوليكول موها حالت طبيعي و فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌كنند، اما نمي‌دانم چطور آدمي مثل نيكلاس كيج مي‌تواند چنين اشتباهاتي انجام دهد و اين‌گونه موهاي خودش را خراب كند، در عوض جان تراولتا بهترين مثال براي انجام يك جراحي زيبايي بي‌نقص براي رفع كم‌شدن موهاست. به نظر من پزشكاني كه روي موهاي جان تراولتا كار كرده‌اند، كار خودشان را عالي انجام داده‌اند.»


امروزه با انجام عمل‌هاي پيوند مو به صورت دانه‌به‌دانه و فوليكول‌به‌فوليكول موها حالت طبيعي و فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌كنند، اما نمي‌دانم چطور آدمي مثل نيكلاس كيج مي‌تواند چنين اشتباهاتي انجام دهد و اين‌گونه موهاي خودش را خراب كند


اشتباه من را انجام ندهيد!

خيلي‌ها اصلا نيازي به جراحي زيبايي ندارند

سيدني جكسون آن‌قدر حرفه‌اي است كه مي‌تواند جزئيات تمام جراحي‌هايي كه ستارگان هاليوودي انجام داده‌اند را روي يك كاغذ براي شما بنويسد: «شارون استون عمل جراحي زيبايي بيني، كشيدن پوست گردن، گونه‌گذاري، برطرف كردن چين‌و‌چروك‌هاي دورچشم و كشيدن چشم‌ها را انجام داده و نتيجه هم خيلي خوب بوده است، اما به نظر من او حالا به جراحي‌هاي جديد احتياج دارد.» ولي اين يعني همه ستاره‌ها بازيگران به جراحي نياز دارند؟ «نه، اصلا، من ركورددار انجام جراحي‌هاي زيبايي هستم اما فكر مي‌كنم خيلي‌ها حتي به يك جراحي هم نياز ندارند.
شما به برخي فوق ستاره‌ها نگاه كنيد، آن‌ها با اين‌كه سن بالايي دارند اما چهره‌شان هيچ نيازي به تغيير ندارد، مثل رابرت دنيرو، آل پاچينو و هريسون فورد، من كه فكر نمي‌كنم آن‌ها با جراحي پلاستيك مي‌توانستند بهتر از اين شوند.

منبع : مجله زندگی ایده آل

اشتباه من را انجام ندهيد!
اشتباه من را انجام ندهيد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • نظریه

      اتقاقا بعد از جراحی بسیار بهتر و غیر اخمو تر شده.
      بعضیها بدتر میشن
      ولی واقعا برای بعضیها مثبت هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج