آوینا_استیکی 2
adexo3
۸۹۸۸۵
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش به تمجید سعید راد از بهروز وثوقی

حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» گفت: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

خبرگزاری مهر: حجت‌الله ایوبی شب گذشته جمعه یازدهم بهمن ماه با حضور در برنامه «هفت» گفت: اظهار نظر هنرمندان و حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

وی افزود: این اظهارنظرها به طور طبیعی موضع وزارت ارشاد و یا جشنواره فیلم فجر نیست. برخی هنرمندان نظر خود را عنوان می‌کنند و این یک موضع رسمی نیست.

ایوبی یادآور شد: ما به عنوان ملتی متمدن و با حوصله نظرات مختلف افراد را می‌شنویم و افراد هم آزادانه در جمهوری اسلامی ایران می‌توانند اظهار نظر کنند و ماهم گوش می‌کنیم، اما مشخص است که هر اظهار نظری از سوی افراد مربوط به خود آنها است و مواضع رسمی وزارت ارشاد و سازمان رسانه‌ای هم مشخص است.

این مدیر سینمایی همچنین تاکید کرد در این مدت همواره تلاش کرده‌اند سینما را از حاشیه دور نگه دارند.

سعید راد در بخش تقدیر از برگزیده‌های مواد تبلیغاتی فیلم در اظهاراتی که مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را به حاشیه برد، با نام بردن از بهروز وثوقی از او تجلیل کرد.

بهروز وثوقی از جمله بازیگرانی بود که پس از انقلاب از ایران خارج شد و راه خود را از سینمای رسمی ایران جدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر میشود هنرمندان قدیمی را فراموش کرد هنرمند هنرمند است کار بسیار خوبی کردند جناب راد و جسارت داشتند هنرمند یعنی این !!!!!!!!!!

    • ساميه

      هنرمند اون كسي نيست كه فقط با لوليدن زير بغل زن يا مرد هنرمند بشه كه اگه اينا هنرمندن چيزي كه فراوونه هنرمنده!!!!!‌راد اصلا خودش بازي بلد نيست مسلما از چند تا فسيل به عنوان ستون سينما (خخخخخخخخ) ياد ميكنه مهم نيست!!! بعد ميگه بهداد از همون نسله!!! بهداد كه همه ازش شاكين اصلا فيلمنامه رو نخونده چرت و پرت ميگه و كارگردان و خسته ميكنه!! يا فروتن كه همش ميخاد گريه كنه و روانيه !! يا چرت و پرتي كه در مورد غريبيان گفت ، خود غريبيان داشت شاخ درمي آورد !! اما بازم به معرفت مهدي هاشمي و رفقاش...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل اینکه کاه تو گلوت گیر کرده به خخخخخخخخخخخخ افتادی

      • NO_NAME

        تو خوبی بابا

    • محسن

      جای تاسف است که از بهروز وثوق ضد انقلاب در مراسم فیلم فجر انقلاب تجلیل میشود و هیچکس هم برخوردی با این سعید راد نمیکند. سعید راد که یکی دوبار نقش رزمنده دفاع مقدس را بازی کرده با این سخنانش ثابت کرد که هیچ اعتقادی به ارزشهای دفاع مقدس و شهدا و انقلاب ندارد - مانی حقیقی هم خیلی بی ادبانه و مغررورانه صحبت کرد برایش متاسفم - آقای ایوبی هم خیلی محتاطانه سخن گفت

    • رعد

      پ نه پ محسن تو ميفهمي!
      از ادماي متظاهر خود بين مثل شما بيزارم

    • حسين

      جاي تاسفه كه از تريبون يك مراسم رسمي نظام جمهوري اسلامي اجازه داده ميشه از افرادي كه هيچ اعتقادي به اين نظام ندارند تجليل و قدرداني بشه . بايد واقعا تاسف خورد براي وزارت ارشاد و وزيرش كه در هواي جمهوري اسلامس نفس مسكشند و غزتشون رو مديون اين نظامند ولي برخوردي نميكنند . اينا مصداق كامل نفاقند.

    • رسول

      سعید راد و بهروز وثوقی از بهترینهای تاریخ سینمای ایران هستن. مخصوصا بهروز وثوقی که به حق بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران است

    • علی

      اگر به نقش های بهروز وثوقی در فیلم های قبل از انقلاب دقت کنید متوجه می شوید که این نقش ها را به خوبی اجرا کرده است تنها گناه ایشان این است که در خارج از ایران زندگی می کند و باعث انتقاد افراد کوته بین شده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج