۸۲۰۷۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارسلونا و احساس خیانت از جانب ستاره هلندی

فرانکی دی یونگ که به نظر نزدیک تر از همه به بارسلونا بود، حالا در آستانه توافق با پاری سن ژرمن قرار دارد.

ورزش سه: بارسلونا ماه ها در تلاش بود تا بتواند فرانکی دی یونگ، ستاره ملی پوش آژاکس را برای تقویت خط میانی خود به خدمت بگیرد. این مهم در تابستان ممکن نشد ولی سران بارسا تماس هایشان با دی یونگ را حفظ کردند و امید داشتند تا در انتقالات زمستانی یا حداکثر برای تابستان بعد او را به خدمت بگیرند.

بارسا در این راه رقبایی جدی چون پی اس جی و سیتی را پیش رو داشت ولی دو هفته پیش نشریات کاتالان ادعا کردند که دی یونگ پاسخ مثبت خود را به سران بارسا داده و از فصل بعد پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد. اتفاقی که امروز به نظر غیرممکن می رسد.

بارسلونا و احساس خیانت از جانب ستاره هلندی

از سه روز پیش نشریات فرانسوی خبر از توافق دی یونگ با پاری سن ژرمن داده اند و امروز موندودپورتیوو تایید کرد که دی یونگ قول و قرارهای شفاهی با بارسلونا را به هم زده است و در آستانه توافق با پی اس جی قرار دارد. علت این کار، ترس از نیمکت نشینی در بارسا و البته پول بیشتر پاری سن ژرمن بوده است.

دی یونگ از این هراس دارد که با توجه به حضور ستاره هایی چون کوتینیو، بوسکتس، آرتور ملو، ویدال و احتمالا رابیو(ستاره پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد، ممکن است به بارسا بپیوندد) وارد بازی نشود و به همین دلیل قید بارسلونا را زده است تا با دستمزدی بیشتر راهی پی اس جی شود.

این در حالی است که سران بارسا به او وعده داده بودند که برنامه ای ده ساله و بلندمدت برایش دارند اما وعده سران پی اس جی حضور سریع در ترکیب اصلی بود که طبعا توانسته دی یونگ را برای رفتن به پاریس متقاعد کند.

مسئولان بارسا که تا هفته گذشته از جذب دی یونگ اطمینان داشتند، حالا از جانب این ستاره هلندی 21 ساله احساس خیانت می کنند اما همچنان امید خود را از دست نداده اند و تلاش دارند تا قبل از عقد قرارداد رسمی او با پی اس جی، بتوانند نظرش را تغییر دهند. آیا موفق خواهند شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج