جاباما
۸۱۷۱۵۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

جام ملت‌های آسیا هافبک پرسپولیس را می‌گیرد؟

سرنوشت تمدید قرارداد بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با این باشگاه به جام ملت‌های آسیا گره خورده است.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ امروز در نشست خبری خود یک جمله در توصیف خرید بشار رسن هافبک عراقی این تیم با قیمت پایین به کار برد.

برانکو که تاکید کرد پرسپولیس توان خرید بازیکنان گران قیمت را ندارد، یادآور شد که باشگاه باید به دنبال بازیکنان خارجی ارزان قیمت اما با کیفیت باشد مثل بشار رسن که پرسپولیس در جذب او «به خال زد»!

با این حال وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن بعد از جام ملت های آسیا مشخص خواهد شد. پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز برانکو گفت: ما از ماه ها پیش با بشار برای تمدید قرارداد مذاکره کردیم و این مختص به دوره آقای عرب (سرپرست باشگاه) نیست. آقای گرشاسبی هم مصرانه به دنبال تمدید قرارداد بشار بود ولی او همه چیز را به بعد از جام ملت ها موکول کرده است.

باید دید عملکرد بشار در جام ملت های آسیا با تیم عراق که اتفاقا همگروه ایران هم هست چه سرنوشتی را برای این بازیکن رقم خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      باز هم دستهای بسته و مظلومیت تیم ما که امسال هم نتونست یاری بگیره و وزارت و دولت همه پولشون رو خرج تیم استقلال کردن حتی بودمیر ده میلیاردی هم وقتی داستان مظلومیت تیم ما رو شنیده حاضر شده مجانی یک فصل بیاد و به عشق پرسپولیس برای شناخته شده ترین و پرافتخار ترین مربی کروات یعنی پرفسور برانکو بازی کنه اونوقت ما اینجا بی پول موندیم و استقلالی ها با پولهای وزارت و اسپانسر رفتن بهترین کمپ قطر اردو زدن و پرسپولیس مثل همیشه مظلوم واقع شده و پشت سر همم دارن بازیکن میخرن واقعا چقدر وزارت سمت یه تیم خاص غش کرده و یادش رفته پرسپولیس فقط صدو پنجاه میلیون هوادار عاشق توی خود ایران داره اشکال نداره پرسپولیس فقط خدا و هواداراش رو داره و فغانی ام داور خوبیه همین...شیش تایی ها

      پاسخ ها

      • جلال

        سلام آقا سعید فکر کنم حالت خوب نیست یه چیزی زدی ،جمعیت ایران هشتاد میلیونه،

      • کیسه کش

        اره داداش هر فصل بازیکن های میلیاردی خارجی میگیرن بعد تیم پرسپولیس هم همیشه باید بی پول بمونه.تیم حکومتی همینه .کیسه کش حکومتی

      • بدون نام

        خدای من موادهای صنعتی جدیدچی به روزآدم میارن
        این توهمی میگه پرسپولیس توی ایران صدوپنجاه میلیون هوادارداره یکی نیست بگه آخه مفنگی ایران همش هشتادمیلیون جمعیت داره که نهایتش پنجاه میلیونش فوتبالی هستن که اون پنجاه میلیونم نصفش طرفداراستقلال سپاهان وتراکتورهستن
        عزیزم بروکمپ ترک کن وگرنه عاقبتت میشه مثل محرمی اولادی وهادی نوروزی آره قربونش

      • بدون نام

        معلومه با خودت چند چندی؟

      • اس اس

        جنسش خوب بوده ها داداشششس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج