۸۱۶۶۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی رئال مادرید - رئال سوسیداد

رئال مادرید امروز در خانه میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.

ورزش سه: رئال مادرید امروز در خانه میزبان رئال سوسیداد خواهد بود. رئال که فرم خوبی در پیش گرفته بود و ۳ پیروزی پیاپی در لالیگا کسب کرده بود، هفته گذشته در دیدار معوقه مقابل ویارئال با تساوی ۲-۲ متوقف شد و حالا با ۳۰ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

شاگردان سانتیاگو سولاری ۷ امتیاز با صدرنشین جدول یعنی بارسلونا فاصله دارند و برای جبران این اختلاف، کار سختی پیش روی آنها خواهد بود. با این حال، هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده و باید دید که هم رئال و هم بارسا چگونه کار خواهند کرد، هر چند که کارشناسان شانس زیادی برای قهرمانی رئال قائل نیستند.

در آن سو، رئال سوسیداد با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. آبی و سپیدپوشان در ۴ بازی اخیر خود متحمل ۴ شکست شده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. با توجه به فرم ضعیف سوسیداد و نتایج اخیرشان مقابل رئال، نباید انتظار داشت که رئالی ها کار سختی در این بازی پیش رویشان باشد.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، رئال موفق به کسب ۶ پیروزی شده است و سوسیداد نتوانسته امتیازی از آنها بگیرد. اما رئال برای بازی امروز، گرت بیل را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و احتمالا ایسکو بعد از مدت ها در ترکیب اصلی تیم در لالیگا قرار خواهد گرفت. مارکو آسنسیو ، ماریانو و مارکوس یورنته نیز قادر به همراهی تیمشان نیستند. در آن سو، مارتین مرکوئلانز، کوین رودریگس و آندونی گوروسابل به علت مصدومیت در این دیدار حاضر نیستند و تئو هرناندس که از رئال مادرید به صورت قرضی به سوسیداد پیوسته، نمی‌تواند مقابل تیم اصلی اش بازی کند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی رئال مادرید - رئال سوسیداد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج