جاباما
۸۱۴۲۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لیست فیلم‌های سودای سیمرغ لو رفت؟

صبح روز گذشته، داروغه‌زاده، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که تا پایان هفته، اسامی ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ منتشر خواهد شد اما در اتفاقی نادر، چند ساعت بعد از این اظهارنظر داروغه‌زاده، اسامی فیلم‌های منتخب سوادی سیمرغ روی سایت ویکی‌پدیا قرار گرفت.

فرهیختگان: صبح روز گذشته، داروغه‌زاده، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که تا پایان هفته، اسامی ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ منتشر خواهد شد اما در اتفاقی نادر، چند ساعت بعد از این اظهارنظر داروغه‌زاده، اسامی فیلم‌های منتخب سوادی سیمرغ روی سایت ویکی‌پدیا قرار گرفت.

لیست فیلم‌های سودای سیمرغ لو رفت؟

گویا این کار توسط یکی از کاربران‌ این سایت انجام شده است. با وجود اینکه لیست منتشر شده، قطعی نیست و بعد از مدتی از صفحه جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر حذف شد ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که بخش مهمی از این فیلم‌ها در جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر رونمایی خواهند شد. اسامی‌ای که در این لیست آمده به شرح ذیل است:

«23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام، «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «جاندار» به کارگردانی حسین امیری‌دوماری و پدرام پورامیری، «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی، «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی، «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی،

«طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده، «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی، «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «متری 6/5» به کارگردانی سعید روستایی، «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان، «مرد بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان، «مسخره‌باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده، «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، «مصائب شیرین2» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی و «ناگهان درخت» به کارگردانی صفی یزدانیان.

حالا باید دید زمانی که اسامی فیلم‌ها اعلام شود آیا این اسامی در لیست جشنواره وجود دارد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج