۸۱۳۶۴۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دلایل توقف انتشار مجله صدا

محمدجواد روح سردبیر مجله صدا از دلایل توقف انتشار مجله گفت: این هفته، صدا منتشر نشد و متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته فردا هم شماره جدید منتشر نمی‌شود.

برترین ها: محمدجواد روح سردبیر مجله صدا از دلایل توقف انتشار مجله گفت:

دلایل توقف انتشار مجله صدا

این هفته، صدا منتشر نشد و متاسفانه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته فردا هم شماره جدید منتشر نمی‌شود. عدادی از خوانندگان و نیز دوستان و همکاران پیگیر مساله بودند که وظیفه خود دانستم توضیحاتی عرض کنم.

همانگونه که می‌دانید هفته‌نامه صدا طی چهار سال گذشته از جمله نشریاتی بود که با حمایت موسسه مطبوعاتی هم میهن به مدیریت آقای کرباسچی منتشر می‌شد و در دو مقطع پیش به سردبیری برادران عزیزم، آقایان قوچانی و منتجبی، و در دوره اخیر به سردبیری اینجانب منتشر شد.

خوشبختانه در این دوره، علیرغم کاهش صفحات و افزایش قیمت که ناشی از شرایط اقتصادی و مشکلات کمرشکن سرمایه‌گذاری در حوزه مطبوعات بود؛ توانستیم با تلاش همکاران و تعریف جدیدی در رویکرد و محتوا با بازخوردهای مثبتی از سوی خوانندگان و نخبگان مواجه شویم. اما از نظر اقتصادی، روندی که در این مدت طی شد؛ پاسخگوی انتظارات سرمایه‌گذار نبود.

البته این روند در دوره‌های قبلی انتشار مجله هم وجود داشت؛ اما انتشار مجله مهرنامه و سایر ملاحظات، سرمایه‌گذار را به ادامه انتشار صدا راغب می‌کرد. به هر حال، سرمایه‌گذار از شماره دوازدهم حمایت خود را قطع کرد و در نتیجه، برای ادامه انتشار باید سرمایه‌گذار جدیدی پیدا شود که تاکنون و علیرغم رایزنی‌های مختلف، هنوز این امر محقق نشده است. در حال حاضر، این رایزنی‌ها ادامه دارد و امیدوارم هرچه زودتر موانع انتشار دوباره مجله برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج