جاباما
۸۱۲۲۵۲
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

مدرسه زاهدان مجوز نداشت!

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش هیئت اعزامی کمیسیون آموزش به محل حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان،اظهار کرد: مدرسه زاهدان باید در آبان ماه تخلیه می‌شد،یکی از مسولان مدعی شدند این مدرسه مجوز نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش هیئت اعزامی کمیسیون آموزش به محل حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان،اظهار کرد: مدرسه زاهدان باید در آبان ماه تخلیه می‌شد،یکی از مسولان مدعی شدند این مدرسه مجوز نداشته است.

علیرضا سلیمی در گفت و گویی در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه امروز ،کمیسیون آموزش گزارش در خصوص آتش سوزی مدرسه زاهدان را مورد بررسی قرار داد.هیئتی از کمیسیون به آنجا رفته بودند و موارد و جزئیات حادثه را مورد بررسی قرار داده بودند.

وی افزود:اشکالات جدی در این بخش وجود داشته است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد، قرار بوده این مدرسه آبان ماه تخلیه شود،چه کسی در این میان ناظر است؟سازمان نوسازی استاندارد بودن این مدرسه را تایید نکرده بوده، اگر این موضوع تایید نشده بود به چه مجوزی در این مدرسه کلاس تشکیل شده است؟مسیری که دانش آموزان وارد این کلاس می‌شدند برای عبور و مرور حتی یک نفر هم سخت بوده است، در زمان آتتش سوزی مدیر و معاون در مدرسه حضور نداشتند، واقعا باعث تعجب است! یکی از مسئولین ادعایی عجیبی مطرح کردند و گفتند این مدرسه بدون نظر ما راه اندازی شده است که بسیار عجیب است.اگر این مسئله اینگونه بوده به چه دلیل نظارت های آموزش و پرورش ضعیف بوده است؟

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تکید کرد:چندی پیش به مجلس گزارش داده بودند که کلیه بخاری های نفتی استاندارد است،وقتی به مجلس خلاف گفته می‌شود باید به چه کسی پناه ببریم؟بنا شد جلسه ای با اقای نوبخت در این خصوص داشته باشیم، در برنامه در این خصوص الزاماتی دیده شده بود،باید برسی شود چه مقدار این موضوع عملیاتی شده است؟برای مناطق محروم بودجه ای در نظر رفته شده بود،برای آموزش مناطق محروم از بودجه این مناطق نباید چاره ای اندیشیده می‌شد؟

سلیمی اضافه کرد:همچنین در جلسه امروز گزارش خوبی از عملکرد و اقدامات مدرسه جامعه المصطفی از سوی رییس این مدرسه ارائه شد.در این مدرسه از بیش از ۱۰۰ کشور دانش پژوه وجود دارد و در ۵۲ کشور فعالیت های خوبی را سامان داده اند.متاسفانه این مدرسه به دلیل کم مهری دولت و به این دلیل که دولت بودجه این مدرسه را ۳۰ درصد کاهش داده است با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کند .

این مدرسه در گسترس زبان فارسی به صورت جدی فعالیت می‌کند و خدمات بسیار خوبی در این حوزه و بخش‌های دیگری مانند حوزه های پژوهشی، گسترش معارف ناب اسلامی و اعظام مبلغ به نقاط مختلف داشته است.مشخص نیست این کاهش بودجه با چه دلیلی انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصر والدین و کودکان هستند که مجوز را بررسی نکردند و تقصیری متوجه دولت نیست

    • بدون نام

      مقصر والدین و کودکان هستند که مجوز را بررسی نکردند و تقصیری متوجه دولت نیست

    • بدون نام

      توی یکی از مصاحبه ها گفته بودن که ساختمان آموزش وپرورش دقیق نزدیک همون مدرسه بود

    • بدون نام

      مگه میشه مجوز نداشته باشه بس چرا امدن به خانوادهش گفتن بچه رابیارین به این مدرسه دستی دستی نابود شدن خدا صبر بده

    • بدون نام

      خودتون اول مجوز میدندبعد میگن مجوز نداره

    • بدون نام

      یعنی شما ما رو چی تصور کردید؟!

    • بدون نام

      مدرسه مجوز نداشت!!!؟. همین. دست ننه تون درد نکنه پس مدرسه تحت نظارت و با دستور چه کسی فعالیت میکرده. مگه خارج از کشور و یا در حوزه استان نبوده. جواب خانواده های نوگل های پرپر اینه؟

    • بدون نام

      اگه جامعه المصطفی یه جدرسه بین المللی هست پس باید بودجه شو از شهریه ای که از خارجیها میگیره تامین کنه. چه دلیلی داره بودجه میلیاردی از دولت بگیره و مفت به خارجیها علوم دینی درس بده؟
      یه سرسوزن به فکر مدارس داخلی عادی باشید غیرانتفاعیها که آفت اموزش و پرورش هستن هرکی از جاش بلند شده مدرسه تاسیس کرده. مدرسه ای میشناسم که معلم با ماعی صدهزار تومن حقوق استخدام کرده اونم فقط بخاطر اینکه بیمه براش رد کنه دولتی ها هم که داغونن، فقط محل جمع آوری بچه هاست

    • بدون نام

      خاکم به سر ترقی معکوس کرده ایم

    • بدون نام

      امریکا را شکست خواهیم داد

    • بدون نام

      همیشه توپ تو زمین دیگریه!!!!!

    • بدون نام

      بعد از مرگ گلهای پرپر شده ، مدرسه مجوز داشت ؟ شاید هم نه ! ممکنه ! بررسی میشه ......بقیه مدارس رو دریابید .

    • بدون نام

      مملکت هر به هرکی ، یعنی ایران!!
      خدا ازتون نگذره جایی نیست که گند نزده باشین بخاطر سوء مدیریتتون
      خسته ایم از اینهمه بدبختی و خبر های بد

    • بدون نام

      کی باید بررسی کند دولت یا وکیل ملت؟ به مدرسه ها اونم در شهرستا نهای محروم کسی نیست بره سربزنه ،نماینده همان منطقه از دوتا از معمتدین غیردولتی م تلفنی سوال کنه نتیجه میده یابگید از شبکه تلویزیون همان استان: مردم ومسئولان محلی مشکلات را جمع وبه مهدکودک ارسال شود

    • بدون نام

      عمه من نباد خبر مدارس نقاط محروم را برات بیاره! خودتون باید بخواهید..چطوری امار اعزام مبلغ رو تا ریال اخرش چرتکه نداخته دارید ..مدرسه را همونجوری اماربگیرید

    • بدون نام

      بله خدمت گذاران در آمریکا واروپا درس میخوانند بعد میان سرشونو میکنند تو آخوربیت المال دهاتیا وشهرهای دور افتاده بدرک

    • بدون نام

      وقتی یه ملتی از سر سیری هار بشن و به دنبال توهمات یک منگل بیسواد و اجنبی دنبال فردای بهتر باشند وضع همین میشود ، چطور امکان دارد یک مدرسه بدون مجوز فعالیت کند

    • مهدی

      راست مثل بانک خصوصی که پول مردم خوردند گفتند مجوز نداشته این مدرسه مجوز نداشته.

    • شعبون بی مخ

      دولت باید مدرسه مصطفی را رو سر اجبنی ها خراب کند اینها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج