۸۱۰۹۰۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

تکذیب ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات

یک مقام مسئول گفت: در موضوع مراجعه نماینده سراوان به گمرک، ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات واقعیت ندارد و اتفاقا، اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول گفت: در موضوع مراجعه نماینده سراوان به گمرک، ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات واقعیت ندارد و اتفاقا، اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.

یک منبع آگاه درباره اینکه «گفته می‌شود پرونده تخلف کارمندی که مانع ورود نماینده سراوان به داخل ساختمان گمرک شده، به هیات تخلفات ارسال شده است»، اظهار داشت: این موضوع را تکذیب می کنم؛ اتفاقا اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.

وی افزود: مسئولان حوزه معاونت حقوقی گمرک که متولی این امور است از مقاومت مامور گمرک در برابر نماینده مجلس حمایت و اعلام کرده اند که این مامور از کارکنان با اخلاق و متعصب و شریف گمرک است و کسی حق ندارد پرونده تخلف برای وی تشکیل دهد.

این مقام آگاه که بدلیل برخی ملاحظات خواست نامش در خبر ذکر نشد، افزود: اگر قرار است موضوع رسیدگی شود، باید همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد کمیته ای مشترک تشکیل و موضوع با در نظر گرفتن رفتار ناشایست نماینده مجلس در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: روز چهارشنبه مامور گمرک در محل کار خود و در همان پست حاضر شد اما به دلیل مراجعه خبرنگاران و نمایندگان برخی تشکل های دانشجویی جهت مصاحبه و تقدیر از اقدام او، مجبور شد برای ساعاتی محل کار خود را ترک و در طبقات بالایی انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: محمد بهنیا مامور وظیفه شناس گمرک فردی با اخلاق و شریف و بسیار شوخ طبع بوده و خود اهل تسنن و اصالتا ترکمن استان گلستان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      بجای کارمند گمرک باید رفتار نماینده مجلس به هیئت نظارت بر تخلفات نمایندگان ارجاع شود

    • دکی جون

      درود خداوند بر محمد بهنیا عزیز

    • بدون نام

      از ماست كه بر ماست! وقتي به يه سري راي بديم ديگه خودمون رو قبول ندارن

    • فرشاد

      درود به شرافتش که بنده زر و زور نشد..یا حق

    • بدون نام

      درود بر این کارمند گمرک... حرف دل خیلی از کارمندا رو بر ملا کردن ..کار نمایندگان کار خلاف از کارمندان دولت هست.. از قشرهای خلافکار همیشه حمایت میکنند... ما عیننا سفارشهای خلاف از نمایندگان رو در اداره مون داریم... بعضا سفارشها رو در سطل اَشعال میربزیم. چون اهل خلاف نیستیم..

    • محمدنژاد

      آقای امیری معاونت پارلمانی و امور مجلس ریاست جمهوری طی مصاحبه با شبکه خبر و صدا و سیما صراحتٵ از ارجاع پرونده کارمند به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری برای بررسی موضوع سخن گفته؛ حالا شما میفرمائید؛ نرفته!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج