۸۰۹۱۴۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

تجمع در حمایت از کارگران بازداشتی فولاد

صبح امروز (۲۵ آذر ماه) گروهی از کارگران گروه ملی فولاد ایران در حمایت از کارگران بازداشت شده، با حضور در سطح شهر اهواز، خواستار آزادی همکاران خود شدند.

خبرگزاری ایلنا: صبح امروز (۲۵ آذر ماه) گروهی از کارگران گروه ملی فولاد ایران در حمایت از کارگران بازداشت شده، با حضور در سطح شهر اهواز، خواستار آزادی همکاران خود شدند.

یک منبع کارگری در اهواز با اعلام خبر تجمع دوباره کارگران گروه ملی فولاد ایران که امروز برگزار شد گفت: این تجمع در حمایت از کارگرانی بود که از شب گذشته در جریان اعتراضات اخیر همه کارگران گروه ملی فولاد ایران بازداشت شده‌اند.

وی با بیان اینکه در اعتراض امروز بیش از هزار نفر از کارگران گروه ملی فولاد حاضر شدند و تعدادی نیز با لباس کار شرکت کردند، در ادامه افزود: اعتراض کارگران گروه ملی فولاد ایران در حالی از سی و هفت روز پیش ادامه پیدا کرده که آنها خواستار پرداخت معوقات مزدی خود و تعیین تکلیف شرکت هستند. آنها می‌گویند به دلیل تامین نشدن مواد اولیه تولید، کاری برای انجام دادن ندارند و این موضوع امنیت شغلی آنها را به خطر انداخته است. کارگران خواستار آن هستند که مالکیت مجتمع دوباره به دولت بازگردد.

اطلاع دقیقی از علت بازداشت کارگران فولاد اهواز نداریم

روابط عمومی اداره کار اهواز در رابطه با بازداشت بیش از ده نفر از کارگران گروه ملی فولاد ایران، گفت: از علت بازداشت بی‌خبریم و اطلاعات ما در حد شنیده‌هاست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت کارگران مصوبه شورای تامین است یا نه، گفت: اگر هم چنین مصوبه‌ای در شورای تامین صادر شده باشد به نهادهای مسئول اجرایی کار، ابلاغ می‌شود نه به اداره کار؛ لذا از دستگاه‌های قضایی و امنیتی موضوع را پیگیری کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ad5559581410@gamilcom

      بازداشت کارساز نیست نفرت را بیشتر میکند تبدیل به انسجام بیشتر جهت اعتراضات میشور

    • بدون نام

      مگه اداره کار اهمیتی به حقوق کارگران میده؟؟ یه عده درساختمانی مجلل جمع شد ودرهراتاق ۴...۵ نفر نشسته وحقوقشون.وبن وتمام امکانات دراختیارشون دیگر که بفکر کارگری که ۵ ماه حقوق نگرفته میباشند؟ واصلا ادراه کاری که ازکارگران زیر مجموعه خودش اطلاع نداره بدرد درب پیت میخوره اینهم یک اداره مفت خوره

    • بدون نام

      مملکت گل و بلبل

    • تبریز

      کارگران ایران بیشترین آسیب را در دنیا متحمل میشوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج