۸۰۶۳۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استاندار مرکزی: به کارگران هپکو کمتر از گُل نگفتیم

استاندار مرکزی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص وضعیت کارگران هپکو تصریح کرد: در طول ۱۴ ماه استانداری بنده در استان مرکزی کمتر از گل به کارگران گفته نشده است و حتی با وجود آنکه کارگران هپکو سه روز خط آهن تهران-اهواز را بستند و علیرغم آمادگی نیروی انتظامی اجازه هیچ‌گونه برخوردی با کارگران را ندادم چراکه می‌خواستم کارگران بدانند که درکشان می‌کنم

خبرگزاری ایسنا: استاندار مرکزی گفت: در ۱۴ ماه استانداری بنده کمتر از گل به کارگران گفته نشده است.

سید علی آقازاده در تریبون آزاد دانشگاه اراک که به مناسبت روز دانشجو و با محوریت مطالبه‌گری دانشجویان با حضور حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، توسط انجمن اسلامی این دانشگاه ترتیب داده شده بود، عنوان کرد: برخی از مشکلات دانشجویی مانند مباحث صنفی، خوابگاهی، فضای آموزشی، سلف و غذا و ... باعث دردسرهایی شده است. ما پذیرای نقدها هستیم، اما درخواست دارم که توهینی به مقامات و ارکان نظام و دولت صورت نگیرد.

وی گفت: نقدها مورد پذیرش و احترام است و قول می‌دهم که در نشستی کاملا کاری و اجرایی مسائل و مشکلات دانشجویان با مسئولان امر بررسی و حتی در صورت لزوم در تهران پیگیری شود.

آقازاده در خصوص سوالی درخصوص عدم استفاده از نظرات و تمایلات دانشجویان در انتصابات دانشگاه بیان کرد: در عمر ۳۲ ساله کاری خود همواره تلاش داشته ام که از جوانان استفاده کرده و مشورت بگیرم و به ریاست دانشگاه اراک نیز برادرانه توصیه می‌کنم که در برخی از انتصابات حتما از نظر دانشجویان به واسطه انجمن‌ها استفاده کند و قطعا نتیجه‌ای مثبت در پی خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص وضعیت کارگران هپکو تصریح کرد: در طول ۱۴ ماه استانداری بنده در استان مرکزی کمتر از گل به کارگران گفته نشده است و حتی با وجود آنکه کارگران هپکو سه روز خط آهن تهران-اهواز را بستند و علیرغم آمادگی نیروی انتظامی اجازه هیچ‌گونه برخوردی با کارگران را ندادم چراکه می‌خواستم کارگران بدانند که درکشان می‌کنم، البته خوشبختانه پس از سه سال هپکو به تولید نشسته است و به جای سر و صداهای منفی صدای تولید و کار از کارخانه به گوش می‌رسد و افتخار بزرگی برای کشور، استان و کارگران است. این امر حاصل تلاش‌های استان و تدبیر دولتمردان در این شرایط خاص و سخت کشور است.

استاندار مرکزی در خصوص برخورد سلیقه‌ای و فراقانونی با دانشجویان که در این جلسه مطرح شد، خواستار ارائه مصداق و نمونه از سوی دانشجویان جهت رسیدگی شد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی استان که سوال دانشجویان بود اظهار کرد: استان مرکزی دارای ۲ هزار و ۸۵۰ واحد صنعتی و تولیدی است که برای ۹۸ تا ۱۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده است و تا سال گذشته برخی واحدها تعطیل و برخی با معوقات هفت ماهه حقوق کارگران مواجه بودند، اما امروز در شرایط تحریم کارخانجات بزرگ با یکی دو ماه تاخیر در پرداخت حقوق‌ها مواجهند و کارخانجاتی مانند ایرالکو، هپکو، آذرآب، واگن‌پارس، ماشین‌سازی و ... مشغول به کار و تولید هستند.

آقازاده عنوان کرد:در شرایطی که شورای تامین استان حضور من در کارخانجات و جمع کارگران را منع کرده‌ بود در بین کارگران و در واحدهای صنعتی حاضر شدم، با حضور خود حرف‌های کارگران را شنیدم و همین امر باعث آرامش فضا و انگیزه ای شد تا مطالبات کارگران را پیگیری کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج