آوینا_استیکی 2
adexo3
۸۰۵۱۸
۱۰۶ نظر
۵۰۳۱
۱۰۶ نظر
۵۰۳۱
پ

چرا بعضی خانم‌ها هنوز مجرد هستند؟

در طول سال های اخیر، سن ازدواج بسیار بالا رفته است و هر دو جنس زن و مرد از پذیرفتن مسوولیت زندگی شانه خالی می کنند. هر کدام از آنها نیز دلایل خاص خود را دارند. اما باید بدانید بسیاری از زنان برای مسایل سطحی و بی ارزش تن به ازدواج نمی دهند.

چرا بعضی خانم‌ها هنوز مجرد هستند؟

برترین ها:

بدشانسی در عشق

نخستین ملاقات با افراد جدید برای دوستی یا ازدواج برای هیچ‌کس آسان نیست. اما افرادی هستند که آن را بسیار دشوارتر از آن چه هست می بینند و قرار گذاشتن برایشان مثل جابه‌جا کردن کوه است. در تحقیقاتی که روی زنان صورت گرفته، مشخص شده است آنها برای یافتن مرد موردپسند خود به «خانمی که هرگز راضی نمی شود» تبدیل می شوند. برای اینکه بدانید آیا شما نیز جزو زنان مشکل‌پسند و سخت‌گیر هستیذ یا خیر، نشانه های زیرا را مطالعه کنید.

چرا بعضی خانم‌ها هنوز مجرد هستند؟

واقع‌گرا نیستید

اگر فهرستی از فاکتورهای تهدیدکننده تهیه کردید که بیش از ۵ مورد را در خود داشت، بدانید که مشکل خود شما هستید. صرف‌نظر از مواردی که نمی توانید به آنها بی تفاوت باشید (مثلا طرف مقابل هرگز عطر یا اسپری بدن استفاده نمی کند)، موارد دیگری وجود دارند که باید به آنها بی توجه باشید. به طور مثال، عقاید سیاسی یا علایق ورزشی مسایلی نیستند که رابطه شما را خراب کنند. اگر شما در این زمینه های با هم اختلاف دارید، دلیل نمی شود با او سر ناسازگاری بگذارید. آیا تاکنون نشنیده اید که تفاوت ها رابطه های بهتری می سازند؟

ظاهر برایتان مهم است

در طول سال های اخیر، سن ازدواج بسیار بالا رفته است و هر دو جنس زن و مرد از پذیرفتن مسوولیت زندگی شانه خالی می کنند. هر کدام از آنها نیز دلایل خاص خود را دارند. اما باید بدانید بسیاری از زنان برای مسایل سطحی و بی ارزش تن به ازدواج نمی دهند. یکی از آنها اندام و چهره طرف مقابل است. آنها گاهی به دنبال یافتن فردی هستند که قد، هیکل و چهره جذابی داشته باشد. این مسایل ظاهری ممکن است آنها از یک زندگی عالی و ایده‌آل محروم کند.

آشنایی اینترنتی را قبول ندارید

دوستی های اینترنتی همیشه جزو معضلات جامعه بوده اند. از آنجا که طرف می تواند در پروفایل آنلاین خود دروغ های بسیار بنویسد یا شخصیتی غیرواقعی از خود نمایش دهد، اصولا توصیه می شود چنین رابطه هایی انجام نشوند. اما در دنیای مدرن امروز، بسیار از مجردها دوستان خود را از فضای مجازی پیدا می کنند و نخستین قرارهای خود را به صورت آنلاین هماهنگ می کنند. اگر موردپسند یکدیگر بودند، سپس در دنیای واقعی این آشنایی را ادامه خواهند داد. اگر شما جزو افرادی هستید که این رابطه ها را نمی پسندد و به آنها اعتماد و اعتقادی ندارد، باید به روش سنتی منتظر پیدا شدن نیمه گمشده خود باشید.

چرا بعضی خانم‌ها هنوز مجرد هستند؟

قرار ملاقات نمی گذارید

در طی سال های اخیر، یش از ۵۰ درصد ازدواج ها و آشنایی ها از طریق دوستان صورت گرفته است. به این مفهوم که متاهل ها دوستان مجرد خود را دور یکدگیر جمع می کنند تا شاید آنها از یکدیگر خوششان بیاید و با هم نامزد شوند. اگر شما در چنین جمع هایی شرکت نمی کنید یا دوستان شما این کار را برایتان انجام نمی دهد، شاید به همین دلیل است که تاکنون ازدواج نکرده اید.

تحقیق آنلاین در مورد کسی که با او قرار دارید

در این زمانه که بسیاری از افراد پروفایل و فعالیت های آنلاین دارند، دو طرف می توانند با تحقیق در مورد یکدیگر در دنیای مجازی ببینند آیا موردپسند هم هستند یا خیر. به طور مثال، با مطالعه و یواشکی سرک کشیدن در صفحه فعالیت های آنلاین کسی که با او برای نخستین بار قرار دارید، باعث می شود مواردی در مورد او کشف کنید که به هیچ عنوان برایتان جالب و پسندیده نیست. بنابراین، پیش از ملاقات حضوری آن را کنسل کنید. البته همیشه این طور نیست.

بی روح و بی احساس هستید

برخی از خانم ها اصولا خیلی با احساس نیستند و همین باعث می شود از هیچ رویدادی نه خیلی خوشحال و نه خیلی ناراحت شوند. این باعث می شود مردها کشش کمتری به آنها پیدا کنند زیرا بسیار بی تفاوت به نظر می رسند و تعامل و زندگی با چنین افرادی بسیار خسته کننده است زیرا هیچ کاری آنها را هیجان زده نمی کند. اگر شما هم این طور هستید برای اینکه زودتر نیمه گمشده خود را پیدا کنید باید کمی احساس هزینه کنید و نگاه خود به زندگی را تغییر دهید.

ارسال پیامک های زیاد

ممکن است برای ارسال پیامک های زیاد یا یک پیامک بد و اشتباه دوست یا نامزد خود را از دست بدهید. اگر مدام گوشی موبایل دستتان است و همیشه خدا در حال نوشتن پیام کوتاه هستید، همین الان دست از این کار بکشید. اگر با نامزد خود کار دارید با او تماس بگیرید.

چرا بعضی خانم‌ها هنوز مجرد هستند؟

قرار ملاقات را به مصاحبه کاری تبدیل نکنید

بسیاری از خانم ها عادت دارند در همان جلسه اول از همه مسایل زندگی طرف مقابل سر در بیاورند. به همین منظور، به جای اینکه در مورد خود حرف بزنند، از طرف مقابل سوالات متعدد می پرسند. این کار موجب رنجش مردان می شود و تصور می کنند به جای قرار عاطفی در یک جلسه کاری حضور دارند و باید در مورد سوابق خود توضیح دهند. دست از این کار بردارید. لازم نیست همه اطلاعات را در همان جلسه اول کسب کنید. اگر دوطرف مورد پسند هم واقع شدند، برای سوال های بی‌شمارِ شما فرصت زیاد است.

نمی خواهید جوان تر از سن خود باشید

تصور کنید با فردی ملاقات داشته اید و همه جانبه موردپسند شما واقع شده است، اما هنگامی که حرف سن و سال به میان می آید، متوجه می شوید او چند سال از شما کوچک تر است. از این موضوع نهراسید. در چند سال اخیر بسیار زیاد شده اند زن و شوهرهایی که زن بزرگ تر از مرد است و زندگی بسیار خوبی هم دارند. صرفا کوچک تر بودن مرد دلیلی برای آغاز نکردن یک رابطه خوب نیست. شما در کنار این مردها می توانید جوان تر به نظر برسید و جوان تر رفتار کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نظرسنجی

      دخترها به ترتیب اولویت های خودتون رو از بین گزینه های زیر بنویسید:
      زیبای چهره و فیزیک بدن - پولدار بودن - اخلاق خوب - دین داری - و سایر گزینه هایی که براتون اهمیت داره

      پاسخ ها

      • کاربر

        پول دار بودن - اخلاق خوب

      • ناز خوشمل

        خوش تیپ و پولدار باشه بقیه اش مهم نیست

      • عارف

        اخلاق خوب، پاک بودن، فهم و شعور، میزان احترامی که به خانمها میذاره برام مهمه، عرضه نون درآوردن داشته باشه حتی اگه بیکاره، خونواده خوب، درک متقابلمون از هم، ظاهر معمولی...چش چرون هم نباشه. پولش مهم نیس. جدی میگم. ضمنا پسر نیستم اسم مستعارمه عارف.

      • من

        pfffff

      • رضا

        یه جوری گفتین انگاز خواستگارها پاشنه درتونو از جا کندن.حالا کی خواست شمارو بگیره؟به نظر من دخترهای ایرونی دو زار نمی ارزن.من ترجیح میدم زن خارجی بگیرم حتی اگه شده افغانی تا دخترهای فیس و افاده ای ایرانیو.

      • مینو

        فقط پولدار بودن
        بقیه شو میشه تحمل کرد.

      • حمیدرضا

        مینو جان پس شما برو با عابر بانک سر کوچه تون ازدواج کن

      • آیلین

        لیاقت تو همون دخترای افغانیه آقا رضا خیلی خوبه که خودت متوجه شدی .

      • رضا

        آیلین جان، من کارم با یکی از اینا که گفتم راه میفته، تو هم به جای لیاقت لیاقت گفتن یه فکری به حال خودت کن که دیگه بدرد ترشی هم نمیخوری.

      • hadis

        خوش هیکل. جداب. خوش اخلاق. بامعرفت. پول داربودن مهم نیست....

      • المیرا

        همه گزینه های بالا مهمه ... ولی الان برای من از همه چیز مهمتر اینکه مرد واقعی باشه ابروهاشو بر نداره آرایش نکنه ...در جواب آقا رضاباید بگم صد رحمت به مردای افغانی و مردای کافر بی دین

    • اسما

      وای منم ظاهر خیلی خیلی برام مهمه...چیکار کنم؟؟؟
      ینی انقد که ظاهر برام مهمه پول تحصیلات مهم نی چون پول و تحصیلاتو میشه به دست آورد اما خوشگلی؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه می کنی اسما جان. تجربه خودمو میگم خواستگاری داشتم که بسیار خوش تیپ و خوش چهره بود انقدی که همه دخترا عاشقش بودن انقدی که جلو خودم می گفتن تو چیکار کردی که این تو رو انتخاب کرده ومن سرخوش و راضی. اون زمان من دانشجوی کارشناسی بودم و ایشون دانشجوی فوق دیپلم خلاصه پدر و مادرم به دلیل اینکه کار و بار ثابتی نداشت و تحصیلاتش پایین تر از من بود و از دو شهر مختلف بودیم مخالفت کردن یادمه یه شب تا صبح گریه کردم خلاصه موافقت خانواده جلب نشد که نشد الان 10 سال از اون روز می گذره ایشون رو تو فیس ..بوق!! دیدم هیچی از اون چهره زیبا و هیکل دخترکشش باقی نمونده بود. موها سرش ریخته بود چاق شده بود و شکم آورده بود . اون لحظه با خودم گفتم تمام چیزی که چشمای منو کور کرده بود ظاهرش بود که ازش هیچی باقی نمونده خداروشکر که اون زمان خانواده ام مخالفت کردن و نذاشتن حماقت کنم چون هیچ وجه مشترکی با هم نداشتیم. الان خداروشکر همسر خوبی دارم که همه جوره به هم میایم فقط من خوشگلترم که اونم به نفعمه و از زندگیم راضیم.

      • بانو

        اسما جان ،خوشگلی هم که به مرور زمان تحلیل می ره و از بین میره. دنبال چیزی باش که گذشت زمان نتونه روش اثر منفی بذاره مثل اخلاق و رفتار خوب. یا با گذشت زمان کیفیتشم بالاتر بره مثل تحصیلات و شغل خوب حتی وضع مالی. خوشبخت بشی

      • اسما

        واقعا خودمم میدونم معیار خوبی نیست و اصلا از این اتفاق خووشحال نیستم اما...بگذریم...
        مرسی بابت راهنماییاتون

    • ترسو

      تموم سوالاتی که پرسیده بودید بی ربط بود ! ... چرا دخترا مجرد موندن؟ فقط یه جواب داره .. شوهر خوب نیست ! اونائی هم که شوهر کردن شانس داشتن ! ...... خلاص !!

      پاسخ ها

      • رضا

        ترسو جان، شما توقعتونو بیارین پایین، شوهر خوب هست.

      • کریم کورانی

        اتفاقا شوهر خوب زیاده. یکیش خود من.
        ولی انقدر ازدواج کردن مشکله که کمتر کسی جرات میکنه بره طرفش.

      • المیرا

        اصلا این طور نیست دخترای که ازدواج کردن شانش دارن ...خواهر خودم ازدواج کرده چون میبینم مادر شوهرش چه انسان پست و حسودیه از هر چی شوهر و مادر شوهر بدم میاد ...حتی واسه اون یکی پسرش منو خواستگاری کرد ولی من نخواستم ...

    • کامبیز

      واقعیت تلخی که هیچ انسان عاقلی نمیتواند آن را رد کند این است که ما با پدیده ای به نام قحطی شوهر روبرو هستیم و واقعیت تلخ دیگر برای دخترانی که در عالم وهم و خیال زندگی میکنن این است که این روزها دخترانی به خانه بخت میروند که 14 سکه مهریه آنهاست نه بیشتر...
      در ضمن هیچ پسری با دوست دختر خود ازدواج نخواهد کرد.فکر این که با جلف بودن میتوان شوهر پیدا کرد زهی خیال باطل است که متاسفانه با هوچی گری یک عده روشنفکرنما تفکر غالب دختران و پدر مادرهای گمراه این روزهای تهران است.غافل از اینکه میلیون ها دختر با همین تفکر نه تنها شوهر پیدا نکردند بلکه دوشیزگی خویش را نابود کرده اند و تا پایان عمر خود و پدر مادرشون رو بی آبرو کردند.مخصوصا در دانشگاه ها که اغفال دختران توسط پسران بسیار شایع هست و دختران به خیال ساختن آینده ای بهتر برای خود تن به ارتباط جنسی میدهند و در نهایت وقتی میفهمند بزرگترین اشتباه قرن رو مرتکب شده اند به دود و سیگار و مخدرات پناه میارن.
      پس اگر شوهر می خواهید قید مهریه رو بزنید وگرنه تا آخر عمر باید وبال باشید و مدام ترشی بندازید.

      پاسخ ها

      • مری

        نه اتفاقا جامعه با قحطی شوهر روبرو نیست،بلکه با قحطی "شوهر خوب" مواجهه، از هر دختری بپرسید میبینید به تعداد زیادی خواستگار جواب منفی داده،
        شوهر سیگاری و مشکل اخلاقی دار و بیکار و بی پول فراوونه آقا کامبیز . دخرام ترجیج میدن ازدواج نکنن تا با یه پسر اینطوری ازدواج کنن

      • بدون نام

        راستی ،من از چند سال پیش به این ور تعداد زیادی دختر میشناسم که با دوست پسراشون ازدواج کردند و زندگیشون هم موفق بوده اکثرا، احتمالا شما تو یه شهر کوچیک زندگی میکنید که چنین مشاهداتی داشتید

      • بدون نام

        خودت تنهایی فکر کردی این چرندیات و گفتی

      • امید

        دقیقا باهات موافقم .ما خودمون دیدیم تو دوست و آشنا ها که طرف علاقه ی چندانی به ازدواج با دوس دخترش نداشته یعنی احتمالش خ کمه.پسرا دنباله یه چیزن که فکرکنم پسرا بدونن چیه باز میگم این بصورت مطلق نیست

      • مهران

        خاک تو سرت کامبیز با این نظر دادنت. آبروی هر چی مرده بردی خنگ خدا!!!

      • رضا

        حرف حساب جواب نداره

      • مینو

        یه قسمتی از حرفاش درسته
        کمتر پسری با دوست دخترش ازدواج میکنه.
        ولی اینکه فقط مهریه رو کم بکنیم موجب پیدا کردن شوهر نمیشه.
        خیلی مسائل دیگه هم هست.

      • بدون نام

        با دوس دختر خودش ازدواج نمیکنه ،با دوس دختر یکی دیگه ازدواج میکنه
        :)

      • بدون نام

        1

      • راحیل

        آفرین کاربر اونی که با دوست دختر خودش ازدواج نمی کنه با دوست دختر یکی دیگه ازدواج میکنه
        گل گفتی دیدم که میگما

      • آیلین

        با تمام حرفات موافقم به جز مهریه کم آخه شما مردا جنبه مهریه کمو ندارید فوری زیر سرتون بلند میشه میرید دنبال یکی دیگه .

      • المیرا

        کامبیز تو دهات زندگی میکنه.. با این افکار پوچ و پوسیده

      • ف

        قحطي شوهر خوب البته. وگرنه خواستگار زياده.
        بله درسته به طور معمول هر پسر عاقلي با دوست دخترش ازدواج نميكنه. حالا با پسراي بي غيرت كار ندارم. ضمنا مهريه كم هم چندان خوب نيست و ثابت شده پسرا جيزي رو كه مفت به دست بيارن قدرشو نميدونن.

    • شقایق

      پاسخ به نظر نطرسنجی:
      1. تحصیلات بالا
      2. اخللاق خوب
      3. ظاهرمناسب
      3. خانواده خوب
      کلی بخوام بگم چون خودم فوق لیسانس بودم دوست داشتم همسرم هم حتما تحصیلاتش در این حد باشه پس اول کار خواستگارای با تحصیلات بالارو که از نظر ظاهری معمولی و مناسب بودن (نمی گم زیبا چون زیبایی نسبی است) انتخاب می کردم وبعد روی اخلاق و خانواده و چیزاییکه دو نفر باید با هم تفاهم داشته باشن ... تا در نهایت با همسرم که پزشکه و فوق العاده مهربونه خانواده خوبی هم داره ازدواج کردم. البته بگم زندگی با یه پزشک سختی های خاص خودشم داره. کلن هر گلی یه خاری هم داره

      پاسخ ها

      • من

        با من نمیتونی ازدج کنی
        بعدی

      • بدون نام

        لطفا هرکی مثه ایشون فکر میکنه به من پیام نده
        چون من دیپلمه هستم و با بالاتر از دیپلم ازدواچ نمیکونم

      • شاهرخ

        آخی پسر خوب، خوب از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز کند پرواز. بهتره با همسر آینده ات از همه نظر هم کفو باشید.

      • شاهرخ

        ضرب المثلمو چون تند نوشتم نصفه شد. تصحیح می کنم :
        کبوتربا کبوتر باز با باز ، کند همجنس با همجنس پرواز

    • بدون نام

      تو این دانشکده های خبرنگاری چی به شما می آموزند؟ زشته برای خبرنگار که بنویسه معزل.

    • فاطمه

      منم مشکل سن دارم..همشون از من کوچکترن

      پاسخ ها

      • TRAGEDY

        منم مشکل سن دارم..im 38! m

      • بی نظر

        چقدر زود دیر می شود.
        دخدر خانومای جوون عبرت بگیرین.
        اگه دیر بجنبین شوما هم دچار همین مشکل میشین.

    • ناز خوشمل

      خوش تیپ و پولدار و ولخرج باشه سالی یکبار هم سفر حارجه مرا ببره کافیست اخلاق و خانواده شعاری بیش نیست جون همه اخلاق و خانواده دارند . اهل شب نشینی باشه و بگذاره من راحت لباس بپوشم و ارایش کنم شوهر رویایی من هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه بچه ای!
        طرز تفکرت خیلی بچه گانه است!

      • واقع بين

        دختر عقده اي واقعا واست متاسفم

      • عارف

        امثال شما باعث میشید بعضی پسرا دخترا رو سطحی نگر بدونن. هر انسانی آراستگی رو دوس داره و خانمها بیشتر. اما آرایش و لباس راحت و... اونقد مهم نیس که بشه معیار ازدواج و حتی مهمتر از اخلاقیات...البته ناگفته نماند بعضی پسرها هم اونقد سطحی فکرمیکنن که معیارهای انتخاب همسرشون تو ظاهر متوقف شده.اما هیچکدوم از این دو دسته دختر و پسر معرف همه همجنساشون نیستن.

      • بدون نام

        توهم داری ؟
        اون نمیشه همسر،میشه کسی که شمارو واسه چند شب به قول خودت شب نشینی میخواد.

      • رضا

        همچین دختری برای یکی دو شب خوبه. بعد باید یه لگد بزنی پرتش کنی بیرون.

      • کریم کورانی

        ..................
        .................
        ..................
        راستش روم نشد نظرمو بنویسم

      • بدون نام

        اگر نظر ناز خوشمل رو بخونید میفهمید که چرا بیشر زنها مجردند

      • شیلا

        خوشگل خانوم اینایی که شما می گی معیارهای دوست پسره نه شوهر . زندگی مشترک با دوستی خیلی فرق می کنه عزیز دلم . . . من هم یکی از معیارهام پولدار بودن پسر هست ولی نه برای اینکه هر شب بریم شب نشینی . برای اینکه بتونیم از پیشرفتها استفاده کنیم . ضمن اینکه خانواده بد می تونه به راحتی زندگیها رو از هم بپاشونه . دیدم که می گم

    • عارف

      واقعا منم امروز با این خواستگار چلغوزی که داشتمبه شانس ایمان آوردم. به نظر همه من هیچی کم ندارم اما ...بگذریم.خدایی دخترای خوب کم نیستن. پسرخوب نایاب شده.

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        عارف جان دست بالا گرفتن خود نشانه ی ...
        ولش کن بیخیال
        هر موقع تونستی عیب های خودت رو ببینی اون وقت متوجه اون 3 نقطه ای که اون بالا گذاشتم میشی

      • بدون نام

        من خیلی پسر خوبی هستم
        عروس خانوم بگو بعله
        البته اگر بعدا بفهمم که دروغ گفتی فرتی طلاقت میدم.

    • TRAGEDY

      2+2=4!newton

      har ky meseh khodeshhh gireshhh miaaad!!!!!befaahminnn 2014 shod!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بی نظر

        یه سال دیگه رفت رومون

    • نسرین

      نظر همه دوستان رو خوندم ولی گذشته از اینها،اطرافیان هم کم لطفی میکنن که موردهای مناسب رو پیشنهاد نمیدن...خانواده دختر هم خیلی مهمه چون بارها دیدم که بخاطر فرهنگ و تربیت یه خانواده،سراغ دخترشون رفتن...خود دختر هم باید تلاش کنه و دست روی دست نذاره و وارد جامعه بشه...من در این زمینه ها کتاب خوندم و وارد بحث شدم و اکثر پسرا برای انتخاب همسر این موارد رو بیان کردن:رعایت نظم و مرتب بودن،رسیدگی به ظاهر و لباس مناسب و زیبا پوشیدن،برخورداری از اخلاق خوب و مهربان بودن،تنها نگذاشتن شوهر در مواقع بیکار,ناراحتی و کلافگی،برطرف کردن نیازهای شوهر...
      اینا رو گفتم که دختر خانما حواسشون باشه!
      فقط از تمام دختر و پسرا یه خواهش دارم!لطفا قبل از انتخاب همسر چندتا کتاب در این زمینه بخونین و با آدمای متاهل موفق هم صحبت بشید و رمز موفقیتشون رو خودتون کشف کنید.
      با اجازه مجله جون یه تبلیغ هم بکنم؟برای بهبود زندگیتون به باشگاه هم اندیشان در پیام نمای شبکه چهار سیما،صفحه ی 370 یه سری بزنید.قول میدم پشیمون نمیشید.ممنون

      پاسخ ها

      • صابر

        نه بابا .. همه پسرا که یطور نمیخوان ..اینچیزایی که گفتی که پسرا میخوان .. مهم است اما اولویت ها نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت همشون ..سلیقه ها متفاوت است .. بحث و کتاب و نظر سنجی شده و اینچیزارو وللش بابا .. هرکی باس طرف مقابلشو بشناسه و حواسش باشه چی میخواد ... ههه ه ه ه ه ... وللش اصلا ازدواج نکنید ..تا وقتی پول ندارید ازدواج نکنید .. خودتون و یکی دیگرو بدبخت نکنید ...

    • ستاره

      1-ایمان به خدا
      2-اخلاق خوب
      3-داشتن وضعیت مالی و تحصیلات متوسط
      4-ظاهری مناسب
      من همین ها رو میخوام اونم همشون در حد متوسط!
      اونم نیست،همه یه ایراداتی دارند...در نتیجه نمیتونم تصمیم بگیرم و سنم میشه 25!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        25 ک زیاد نیس.اگه شاغل باشی شاید موقعیت های خوبی داشته باشید.(منظورم اینه که به طور مستمر تو دید باشی)

      • بدون نام

        25 که اول راهه ولی بجنب ما تو اشناها دختر 34 38 و 40 مجرد هم داریم کخ خداییش هم پاک و زیبان و هم تحصیل کرده با خانواده خوب ولی نمی دونم طفلکی ها چرا تا حالا نتونستن ازدواج کنن. فکر کنم به خاطر اینه که اهل دوست پسر و این حرفا نبودن

      • بدون نام

        بد نبود
        ولی باید بیشتر تلاش کنی

      • ستاره

        دوستان!
        من که میگم همه چی قسمته...
        نشد نشد دیگه،25 ساله تنها موندم بقیه مسیر هم تنها سیر میکنم!!!!

      • بدون نام

        ایمان به خدا خیلی خوبه.
        شما کلا بدون ایرادی که دنبال پسر بدون ایراد میگردی؟
        همین توقع زیادیه

      • ستاره

        کاربر عزیز!
        بله!همین شرایطو که گفتم خودم دارم...
        تازه من سطح بالا نگاه نمیکنم نوشته بودم متوسط...

    • حمیدرضا

      نظرات همه دوستان رو خوندم
      چیزی که بین بعضی دوستان دیدم دست بالا گرفتن خودشونه ،منظورم اینه که از بالا به طرف نگاه میکنن ،همه آدمها مخلوق خدا هستن و هیچ کسی کامل نیست چه زن چه مرد ،حالا نمیدونم چرا خانمها اینقدر روی ابرها سیر میکنن ،توهین نمیکنما اما میخوام بگم اصلا درست نیست از بالا به کسی نگاه کنیم و اینکه بگیم پسر خوب یا دختر خوب نایاب شده درست نیست ،خیلی از پسرها از ترس مشکلات اقتصادی پا پیش نمیذارن ،کما اینکه در اقوام خودمون و دوستانم مشاهده کردم

    • محسن

      خانومهای محترم توجه کنید، با زیبا کردن چهره و عمل کردن دماغو گونه و هزار جای دیگه از بدنتون و یا خودنمایی تو خیابون با انواع لباسهای عجیب غریب، شوهری که پای شما بماند پیدا نمیکنید، اگر هم کسی شما را بخواهد فقط برای مدت کمی است که دلش را نزده اید. تنها چیزی که پسرها دوست دارن، اینه که توقع عقده ها و چیزهایی که تا حالا نداشتین رو از شوهرتون نداشته باشین. حالا هر چقدر میخواین منفی بدین.

      پاسخ ها

      • شیرین

        گفتی هر چی می خواین منفی بدین ولی بیشتر از یکی نمی شد دیگه شرمنده دادا

      • محسن

        تو اسمت شیرینه ، حتما مغزت هم شیرین میزنه. یه نگاه به جمع منفی مثبتها بنداز بعد بگو. در ضمن واقعیت همینه که گفتم و الان داره اجرا میشه. امیدوارم شما جزو اون عده از خانوما نباشی که بعدا به حرف من برسی که دیگه هیچی برای از دست دادن نداشته باشی.

      • شیرین

        نگران من نباش من یه نامزد خوش تیپ و پولدار
        خوش اخلاق دارم که منوبا دنیا عوض نمی کنه

      • محسن

        البته منظورت از دنیا، یه دنیای بدون دختره دیگه، از من میشنوی سریع عروسی رو بگیر، حسابی هم چهار میخش کن در نره با این اخلاقت.

    • کوروش

      تا وقتی دخترا با تعداد سکه مهریه، رو خودشون قیمت میزارنو با تعداد سکه مهریه خودشونو با بقیه دخترا مقایسه میکنن، حقشونه که از بی شوهری بمیرن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم زن نگیر تا از بی مهری و فشار انواع نیاز ها روی خودت بمیری!

      • کوروش

        کاربر جان، من اگه زن نگیرم هیچ فشاری رو متحمل نمیشم. چون با پول هر کاری دلم بخاد میکنم و کارم راه میفته. در ضمن نیازی هم به مهر و محبت امثال شما ندارم که فقط پولو میپرستین.

    • یه پسر خوب

      ازدواج ، مجرد ، اینا چی هستن؟ خوردنی ، تو جیب جا میشه ، جانداره و....
      کلمات جدید و عجیبی واقعا تا حالا نشنیده بودم .
      عجیبا غریبا ................

    • آرام

      کوروش جان قربون دهنت، همین هفته پیش من یه جا رفتم خواستگاری، دختره و خانواده اش مدام از این صحبت میکردن که پول خوشبختی نمیاره و از این حرفهایی که همه دخترا اولش میزنن. بعد صحبت مهریه شد، گفتن 2028 تا سکه. وقتی گفتم این عدد چیه و از کجا آوردین؟ گفتن 2014 تا به نیت سال 2014 میلادی 14 تا هم به نیت 14 معصوم جمعا میشه 2028. خوب یه همچین موجودات بی مغزی، باید هم بی خواستگار بمونن. من هم اومدم بیرون تا دختره بترشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فکر میکردم آرام اسم دختره.!!!!!!!!!!

      • آرام

        هم اسم پسره هم دختر.

    • رسول

      چرا همه خانومها فکر میکنن خیلی خوشگلن؟ یه نیگا به اون اندام خارج از مقیاستون بندازین تا بفهمین خوشگلی فقط صورت نیست. اکثر پسرا از نظر هیکل و تیپ از شماها بهترن. زیبایی که فقط به صورت نیست. ضمنا مهریه بیشتر از110 تا هم غیر قانونیه هم زیاده. منم واسه خاطر مهریه قید خیلی از دخترایی که تو عالم توهم بودن رو زدم و در حال حاضر هم با 37 سال سن و خونه مجردی و ماشین و مدرک دانشگاهی و شغل مناسب از مجردی لذت میبرم تا یه دختر عاقل پیدا کنم. اگه هم نشد مهم نیست. چون همین الانم خوشبختم. همش هم عین واقعیته. تو یکی از آشناییم مورد داشتم که دختره تو عمرش دوبار شمال بیشتر نرفته بود بعد از من توقع سفر خارجی داشت.

      پاسخ ها

      • آرام

        رسول جان، دخترا همینن. تا وقتی که شوهر نکردن از خدا فقط یه شوهر خوب میخان. وقتی شوهر کردن حالا همه عقده ها و نداشته هاشونو از اون میخان.

      • hadis

        همه خانومها فکرنمیکنن خوشگلن... اما قبول دارم که خیلی هاشون میخوان جلب توجه کنن.فکر میکنن یه جور کلاس گداشتنه.... اگه سطح توقعاتشون بیاد پایین براشون افت داره...

    • شیرین

      خودپسند از خود راضی ، با این اخلاق گندت تا 80 سالگی باید از دوران مجردیت لذت ببری. دختری که تا 38 سالگی مجرد میمونه ایرادی نداره چون نمی تونه خودش بره خواستگاری و مجبوره از بین خواستگاراش مورد مناسبی پیدا کنه..........
      اما پسری که تا 38 سالگی مجرد مونده یعنی .............
      دختر بهش نمیدن دیگه
      نپرسید چرا

      پاسخ ها

      • رسول

        شیرین خانم :اولا من دو سه سالی بیشتر نیست که تصمیم به ازدواج گرفتم بنابراین زود قضاوت نفرمایید و فکر نکنید که بنده از 20سالگی دنبالشم. دوما بهتره قبل از اظهار نظر یه کم رو ادبیاتتون کار کنین تا به خودتون حق ندین به خاطر خانم بودن خیلی راحت به آقایون محترمی مثل من توهین کنید. سوما من با خانمها مشکلی ندارم و هنوزم به ازدواج فکر میکنم. چهارما از این اظهار نظر های روشنفکر مابانه بعضی ها خسته شدم و معتقدم باید مثل غربیها واقعیات رو بی پرده بگیم و در لفافه حرف نزنیم. واقعیات هم اینه که اکثر خانمهای ایرانی در قبال توقعاتی که از یک پسر دارن متقابلا چیزی برای ارائه ندارن و فقط یک زبان فصیح دارن که حق رو به خودشون میدن. 99 درصد خانمهایی که از نظر زیبایی یا ثروت یا موقعیت بهره ای بردن دیگه خدا رو بنده نیستن و همش منتظر یه شوالیه با اسب سفیدن. اون خانومهایی هم که کم توقعن فی الواقع چیزی در خودشون نمیبینن و بنابراین سطح توقعشون رو پایین آوردن. اما در مقابل درصد خیلی کمتری از آقایون به این شکل هستن. در انتها امیدوارم یه آقای محترمی هم پیدا بشه و شما رو از تنهایی نجات بده. موفق باشین

      • بدون نام

        قبلا گفتم نگران من نباشید من یه نامزد خوش تیپ و پولدار
        خوش اخلاق دارم که منوبا دنیا عوض نمی کنه
        خودمم تحصیل کرده زیبا هستم اولش نگفتم که نگید مغروره

      • شیما

        محسن وشیرین عزیز!!چرا به هم توهین میکنید هر جفتتون با اخلاقای نازی که دارین میتونین از مجردیتون نهایت استفاده رو ببرین

    • عسل

      در پاسخ به سوال اول:
      واسه من مهم ترین ملاک اینه که به اخلاقیات و دین پایبند باشه،
      خانواده خوبی داشته باشه
      تیپ و قیافه مهم نیست، معمولی باشه کافیه
      پول هم در حد شروع یه زندگی کوچیک داشته باشه، بعدا با کمک هم می تونیم از نظر مالی پیشرفت کنیم و یه زندگی خیلی خوب بسازیم.

    • یکی از همون بالا

      من 27 سالمه. فوق لیسانسم. قدو وزنم متناسبه. خوشگلم.شوخ، جذاب، ورزشکارم (اسب سواری). اهل مطالعه، موسیقی، نقاشی... تمام مقاطع تحصیلم رو تو مدارس تیزهوشان و دانشگاهای تاپ کشور گذروندم. خونواده خیلی خوبی دارم. اصلا سخت گیر نیستم واسه ازدواج. این نگاه خودبرتربینی نیست.هرکی خودشو میشناسه. اما متاسفانه تو جامعه ما نه فضای مناسب واسه آشنایی و ارتباط سالم وجود داره نه شرایط اقتصادی اجازه میده که پسرا به ازدواج فکرکنن...ناکام از دنیا رفتیم...نسل سوخته دهه شصتیا...:)

      پاسخ ها

      • پسر

        خاک بر سر پسرا محلتون که تو با همچین شرایطی که می گی بی شوهری :)

      • بدون نام

        ای بابا دل دخملای مجله رو که بردی با این حرفات
        به خودت نگیر شوخی کردم

    • بدون نام

      من

    • ماریه

      وای چقد اینجا دختر و پسرای خوب زیاده .شرایطتون و محل سکونتتون رو بگید وبا هم بیشتر اشنا بشید . شاید یه امر خیر صورت گرفت

    • کامبیز

      سول جان دهنتو باید طلا گرفت.منم با اینکه عذبم ولی بدون اینکه ارتباط جنسی با دوست دختر یا بدکاره ها داشته باشم نه فقط احساس بدبختی یا تنهای نمیکنم بلکه خیلی هم از زندگی مجردیم لذت میبرم.حالا اگه یه دختر معنوی گرا سرراهم قرارگرفت ازدواج میکنم وگرنه هیچ باکی از مجرد موندن ندارم چونکه دوستهای متاهلم همیشه پشیمونن از ازدواج و من رو از ازدواج با دختران ایرانی که از نظر شعوری در جهان در سطح پایینی قرار دارند نهی می کنند.دختر ها هم اگر عاقل باشند نباید از مجرد موندنشون احساس زجر بکنند.

      پاسخ ها

      • رسول

        کامبیز جان مرسی از اظهار لطفت.من از خود راضی نیستم و اتفاقا خیلی احساسی هستم و هنوزم دنبال یه عشق بیدریغ و خالصم. اما هیچوقت اجازه ندادم بهم توهین بشه یا غرورم خدشه دار بشه. در نهایت هم ازدواج میکنم. و امیدوارم شما هم اون دختری رو که لیاقت شما رو داره و شما هم لایق ایشون هستین رو پیدا کنید بزودی. هیچوقت خودتون رو دست کم نگیرین. امیدوارم عشق رو تو زندگی تجربه کنین. یه عشق دو طرفه و همراه با احترام متقابل. برای شما آرزوی موفقیت میکنم

      • karbar

        Good for you Kambiz & Rasool. You should be the role models to all Iranian guys. Hope that the young men follow your footsteps and put value on love & integrity rather than beauty & appearance ( sorry I don’t have Persian font and don’t like Penglish either)

      • المیرا

        مشکل ما زنان اینکه به زن به عنوان یه ابزار نگاه میکنید.. به عنوان یه جنس دوم

    • حسین

      خدایا جوونا رو به رحمتت به هم برسون. منم یکیشونم...

    • علی

      خطاب به دخترای ایرانی:
      با این وضع اقتصادی اگه مرد رویاهاتون با خر هم اومد دنبالتون برین اسب سفید پیدا نمیشه!

    • علی

      پسرامون دنبال یه تاپ مدل با اخلاق مریم مقدس هستن
      دخترامونم منتظر لئوناردو دی کاپریو با ثروت بیل گیتسن
      اینطوری میشه که همه در توهم یافتن یه آدم خیالی سیر میکنن و هیچ کس ازدواج نمیکنه!

      پاسخ ها

      • شیما

        با نظرت کااااااملا موافقم+++++++++++++

    • یکی از همون بالا

      رسول رو به کامبیز ترجیح میدم. مودبتره. کامیز خیلی توهین آمیز صحبت میکنه. میتونم بهت فکرکنم آقا رسول...:)

      پاسخ ها

      • رسول

        شما لطف دارین. امیدوارم شرایطی پیش بیاد تا هم پسرها هم دختر خانمها بتونن عشق واقعی رو تو زندگی تجربه کنن چون هیچ چیزی لذت بخش تر از دوست داشتن و دوست داشته شدن نیست. من میدونم همه ازدواج رو دوس دارن و اگه کسی بگه من از جنس مخالف بدم میاد دروغ میگه. اما احترام طرفین باید حفظ بشه و توقعات هم به جا و منطقی باشه. من هم همچنان به دنبال ازدواج هستم و خواهم بود. مهم نیست سنم بالا رفته مهم اینه که پایان خوب داشته باشم

      • یکی از همون بالا

        یه چیزی بهت بگم آقارسول من پسرایی با شرایط شما زیاد دیدم متاسفانه یه رفتاری دارن که به جای اینکه طرف رو جذب کنن به شدت آدمو از خودشون دور میکنن...و اون اینه که تو همون برخوردای اول ناخواسته خیلی از خودشون تعریف میکنن. امیدوارم شما اینجوری نباشین یا اگه هستین ترک کنید این رفتارو.خوبی چیزی نیست که پنهان بمونه و خیلی زود همه متوجهش میشن و نیازی به گفتنش نیست. امیدوارم زودتر عشقتون رو پیدا کنین.

      • کامبیز

        خواهشا یکی هم به من دل ببنده.من فقط یه دختر معنوی گرا میخوام.قیافه و پولش برام اهمیتی نداره.فقط میخوام یار و یاور زندگیم باشه.مثل خودم خوش اخلاق و همیشه شاد و خندون باشه.حتی اگه بچه هم برام نیاره مهم نیست.من فقط یه شریک زندگی اهل مهر و محبت میخوام.

      • بدون نام

        این بچه نیاره مهم نیستو از کجا آوردی؟:) ایمیلتو بذار تا باهات تماس بگیرم جالبی.

    • مریم

      با سلام به آقای کامبیز من این صفت والا را در خودم می بینم و خواهان ازدواج با پسری با خصوصیات اخلاقی آقا کامبیز می باشم و دوست دارم که بیشتر و بهتر همدیگر را بشناسیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج