جاباما
۸۰۲۳۴۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دادستان: اموال وحید مظلومین شناسایی شد

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر سرنوشت اموال و دارایی‌های وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی، با اشاره به اینکه تحقیقات و محاکمه همه متهمان این پرونده هنوز به اتمام نرسیده است و ادامه دارد، اظهار کرد: از آنجا که اموال این افراد بسیار گسترده بود، توسط قاضی مربوطه و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی می‌شود و حجم قابل توجهی از اموال آن‌ها نیز شناسایی شده است.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما: حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری؛ دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر سرنوشت اموال و دارایی‌های وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی، با اشاره به اینکه تحقیقات و محاکمه همه متهمان این پرونده هنوز به اتمام نرسیده است و ادامه دارد، اظهار کرد: از آنجا که اموال این افراد بسیار گسترده بود، توسط قاضی مربوطه و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی می‌شود و حجم قابل توجهی از اموال آن‌ها نیز شناسایی شده است.

وی افزود: اموال ، زیاد و پراکنده بود و لذا نیاز است که بررسی جامعی در مورد اموال هر دو محکوم انجام شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: بر اساس رای دادگاه، اموالی که از محل ارتکاب جرم محکومین نیز تحصیل شده است مصادره و به نفع بیت المال ضبط خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی اموال گسترده و پراکنده محکومان زمان می‌برد و در حال بررسی است، فهرست‌های گسترده‌ای از اموال به دست آمده و مصادره شده است و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات به دنبال شناسایی بقیه اموال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سکه ها چی شد؟

    • ایرانی

      اموال خاوری وبابک زنجانی هم شناسایی کنید

    • غلام

      باید به قوه قضاییه خسته نباشی گفت اگردستگاهای دیگرپیش ازوقوع جرم مدیریتشان صحیح انجام می‌دادند امروزاین قوه این همه مشکل نداشت

    • بدون نام

      این سکه ها به نفع چه کسی ضبط میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج