جاباما
۸۰۱۴۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جنگ آبی و قرمز؛ نه در ایران، در آلمان

بعد از استفاده بایرن از شورت آبی در بعضی مسابقات، حالا باشگاه بایرن اعلام کرده که حرف هواداران را شنیده و در آینده لباسهای بایرن فقط و فقط قرمز و سفید خواهند بود.

ورزش سه: بعد از آنکه بایرن مونیخ امسال در بعضی بازی‌ها از شورت آبی پررنگ یا سورمه‌ای استفاده کرد هواداران این باشگاه آلمانی به شدت به این لباس جدید اعتراض کرده و اعلام کردند لباس بایرن مونیخ باید فقط از رنگهای قرمز و سفید تشکیل شود و نه هیچ رنگ دیگری.

بر اساس گزارشها باشگاه بایرن صدای هواداران را شنیده و اعلام کرده که از این پس تمام لباسهای بایرن تنها به رنگ قرمز و سفید خواهند بود. وبسایت بایرن مونیخ از قول یکی از اعضای هیات‌مدیره که مسئول نظارت بر مسائل مربوط به لباس تیم است اعلام کرد که بعد از مذاکره با نمایندگان هواداران باشگاه تصمیم گرفته به نظر آنها احترام بگذارد.

جنگ آبی و قرمز؛ نه در ایران، در آلمان

در بیانیه‌ی باشگاه بایرن مونیخ چنین آمده است:" باشگاه بایرن مونیخ از مدتی پیش با هواداران درباره‌ی استفاده از رنگهای سنتی باشگاه در لباس تیم مذاکره و گفتگو می‌کرد. برای هواداران لباس باشگاه نماد مهمی است که از هویت آنها و ارتباط‌ خاص و تنگاتنگ‌شان با باشگاه خبر می‌دهد.

بنابراین، باشگاه اعلام می‌کند که در آینده تنها از سرخ و سفید، رنگهای سنتی بایرن مونیخ در طراحی لباسهای رسمی مسابقات استفاده خواهد شد. چه در پیراهن‌ها، چه در شورتها و چه در جورابهای لباس اول تیم. ما در ضمن در مسائل مربوط به لباس، ارتباط خود با نمایندگان هواداران را حفظ خواهیم کرد".

جنگ آبی و قرمز؛ نه در ایران، در آلمان

بعد از پوشیدن شورت سرمه‌ای توسط بازیکنان بایرن در تعدادی از بازیهای خانگی این تیم در آلیانز آرنا، هواداران دوآتشه‌ی این باشگاه آلمانی به این موضوع اعتراض کرده و برای بیان نگرانی‌های خود از اقداماتی مثل شعار دادن، آوردن بنرهای بزرگ به ورزشگاه و حتی تشکیل طرح‌های موزائیکی استفاده کردند.

هواداران بایرن همچنین نسبت به لباس دوم باشگاه که پیراهنش به رنگ آبی کم‌رنگ و سبز نعنایی طراحی شده و شباهت زیادی به لباس مونیخ ۱۸۶۰ دارد اعتراض کرده‌اند. در لباس دوم بایرن هم از شورت سرمه‌ای استفاده می‌شود که هواداران این باشگاه به هیچ وجه حاضر به تحمل کردنش نیستند.

جنگ آبی و قرمز؛ نه در ایران، در آلمان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج