۸۰۱۳۳۵
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: کی‌روش را رها کنید، برایم مهم نیست

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که اکنون به بازی با ماشین سازی تبریز فکر می‌کند و موضوع کی‌روش برایش مهم نیست.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره دیدار روز پنجشنبه با ماشین سازی گفت: ماشین سازی تیمی است که ۵ بازی اخیرش را نباخته و با سپاهان و استقلال مساوی کرده است. حتی می‌توانست سپاهان را روی دو حمله ببرد.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم خوبی است اما ما کار خودمان را می‌کنیم و به دنبال این هستیم تا با کسب ۳ امتیاز این بازی شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. با شناختی که از تیم ماشین‌سازی داریم آنها تیم جوانی هستند که با تعویض سرمربی روند خیلی خوبی را در پیش گرفته‌اند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر حمیدرضا گرشاسبی که مدعی شده بازیکنان پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم حضور داشته و اعتصاب نکرده‌اند در حالی که خود برانکو این موضوع را عنوان کرده بود، اظهار داشت: من کاری به این مسائل ندارم. در حال حاضر بازیکنان تمرین خود را انجام داده‌اند و خود را آماده بازی با ماشین‌سازی می‌کنند.

برانکو درباره اینکه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواستار این شده که او مصاحبه‌ای علیه کارلوس کی‌روش انجام ندهد عنوان کرد: آیا در این نامه اسمی از من آورده‌اند؟ در نامه عنوان شده است مربی پرسپولیس که باقری، آنالیز و مارکو هم می‌توانند مورد خطاب باشند. از بقیه ماجرا دیگر خبر ندارم. مگر من مقصر خوشحالی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی کاشیما هستم؟

وی در پاسخ به این سوال که در نامه فدراسیون خیلی واضح آمده است سرمربی پرسپولیس حق اظهارنظر در مورد کی‌روش را ندارد خاطرنشان کرد: کی‌روش را رها کنید، او برای من مهم نیست. راجع به بازی با ماشین‌سازی صحبت کنید.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می‌شد قرار است در تعطیلات نیم فصل تورنمنتی در کیش با حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شود گفت: من از این موضوع خبر ندارم. برنامه ما در پایان نیم فصل چیز دیگری است.

برانکو درباره دلیل مصدومیت برخی بازیکنان تیمش و همچنین اینکه کمال کامیابی‌نیا قصد جراحی کتفش را دارد یا خیر گفت: دلیلش مشخص است ما همزمان در دو لیگ سنگین بازی می‌کنیم و با توجه به محدودیت بازیکن که وجود دارد طبیعی است که بازیکنان دچار خستگی شده و در این شرایط احتمال مصدومیت بیشتر می‌شود.

در بازی مقابل ماشین‌سازی کمال را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و شایان مصلح کشیدگی جزیی دارد اما قصد نداریم در مورد او ریسک کنیم. وضعیت سیامک نعمتی هم امروز فردا مشخص خواهد شد. در مورد اینکه کمال جراحی کند یا خیر باید در این مورد با نظر کادر پزشکی تصمیم جمعی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلال کروات گمشو برو از ایران....

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی

        زورت اومده، تا برانکو هست استقلال رنگ قهرمانی نمیبینه

      • بدون نام

        خخخخ مثل اینکه برانکو بدجوری آتیشت زده

      • اسی

        کی ازت نظرخواست
        کیسه‌کش

      • بدون نام

        خجالت بکش...ازخدا بترس....

      • قرمزته

        دلال موزامبیکی و دلال آلمانی باید گمشن برن از ایران. در ضمن خود دلالت گمشو برو بمیر.

      • بدون نام

        چرا ی انسان با شعور از ایران برود . تو از ایران برو حداقل ی شخص بیشعور و بی شخصیت از کشور کم میشه چون احمقهای کوته فکری مثل تو باعث عقب ماندگی کشور هستید

      • موسوی

        زرررشک.تا چه حد حماقت دارین!!!؟؟؟؟ دلال آقای برانکو هستش یا کی روش و شفر؟؟؟؟؟ حقا که کیسه ها همه چی را وارونه میبینید و حماقتشان حد و اندازه نداره!!!!! در ضمن ما پرسپولیسی ها حامی آقای برانکو هستیم به شما کیسه ها ماندن و رفتن آقای برانکو هیچ ربطی نداره.

    • بدون نام

      بروپت‌پیس‌.فکرکردی‌چارتابچه‌بی‌ادب‌دورتوگرفتن‌خبریه؟بدبخت‌ایناازجماعت‌کوفی‌بدترن.بزاردوتاباخت‌بیاری‌اونوقت‌بهت‌میگم‌کی‌به‌کیه‌وچی‌به‌چی!

    • بدون نام

      برو بی شرف اجنبی دلال موزامبیکی رانت خوار و رشوه گیر

    • بدون نام

      مطمئن باشن فدراسیون فوتبال و دیگر تیمها بعد از جوی که بر علیه پرسپولیس راه انداختن دودش به چشم اونا خواهد امد و در بازی های تیم ملی استادیوم را روی سر اونا خراب خواهیم کرد دیگه علاقه ای به تیم ملی و حمایتی از اون نخواهیم کرد تیم ملی برای تراکتوریهاو سپاهانیها و استقلالیها و نتیجه اونرا توی جام ملتهای اسیا خوایم دید که هیچ مقامی کسب نخواهد کرد و نوبت بازیهای باشگاههای اسیا هم خواهد شد

    • بدون نام

      مرگ بر کروات منافق، قصد دلال کروات تفرقه در تیم ملی هست.لطفا قرمز آبی نکنید. میخواد به هر قیمتی به تیم ملی برگرده

    • حمید رضا بابایی

      به گواه تمام مربیان ، برانکو برای ایران مفید بوده ، از قلعه نویی گرفته تا جلالی . از طرف دیگر کی‌روش هم از نظر دانش مربیگری برای تیم ملی مفید بوده ... فقط نکته ای که اینجا میمونه رفتار گستاخانه کی‌روش در برابر رفتار مؤدبانه و همراه با سیاست برانکو هست.

    • بدون نام

      خخخخخ دمت گرم پرفسور بزرگ آسیا.کیروش دلال و لجباز ولش کن خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج