جاباما
۸۰۰۴۲۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه تهران: جوانان به نماز جمعه بیایید

امام جمعه تهران گفت: نماز جمعه پرچم انقلاب است و نشان دادن جلا سیاسی و مذهبی هر شهری است دشمن اگر ببیند که در صف های نماز جمعه حضور ندارید فکر می کند که سنگر ها خالی شدند توصیه بنده به همه به ویژه به جوانان این است که حضور پر شوری در نماز جمعه داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: یادواره شهید مدافع حرم جاویدالاثر ذکریا شیری با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان و حضور پر شور مردم و همرزمان شهید در مسجد امام رضا ع شهر اقبالیه برگزار شد.

آیت الله صدیقی در این مراسم با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی انسان را به این عالم فرستاده تا در مدت زندگانی او را امتحان کند و توصیه می کنم به جوانان عزیز که از جوانی تان خوب استفاده کنید بصیرت خود را افزایش دهید زیرا دشمن برای همه دام گذاشته بویژه برای جوانان و در فساد را باز گذاشته است.

اهم سخنان آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران بدین شرح است:

* باید علم خود را افزایش مطالعه کتاب زیاد کنیم تا بتوانیم با دست پر و علم در برابر دشمن بایستیم.

* شهید زنده است و از جانب خداوند هدایت کر است، شهید جلوه خداست. شهید ذکریا شیری در دفاع از حریم اهل بیت ع شهید شد در واقع او زنده و من و شما را می بیند و حتی این مراسم را او هدایت می کند.

* امروز به برکت خون شهیدان، قدرت های بزرگ دنیا از کشور ما هراس دارند، الحمدلله امروز به مرحله ای از پیشرفت رسیدیم که موشک های نقطه زن و پیشرفته ای داریم در حالی که در گذشته اینگونه نبوده است، نمونه آن در حادثه تروریستی اهواز دیدیم که بلافاصله چند روز بعد از حادثه جواب کوبنده ای به آنها دادیم.

*امروزه ما علم این را داریم که بتوانیم استفاده کافی از انرژی هسته ای داشته باشیم، دانشمندان جوان ایرانی داریم که در این زمینه می توانند پیشرفت های چشمگیری به ارمغان بیاورند. اینها همه به برکت خون شهدا و در زیر پرچم ولایت فقیه است.

*: اگر روحیه بسیجی و انقلاب نداشتیم این پیشرفت ها میسر نمی شد بیاد روحیه انقلابی و بسیجی را در جامعه داشته باشیم تا مسیر تعالی و پیشرفت برسیم، حضور بیست میلیونی در راهپیمایی اربعین یک اقتدار بین المللی برای مسلمانان بود.

* نماز جمعه پرچم انقلاب است و نشان دادن جلا سیاسی و مذهبی هر شهری است دشمن اگر ببیند که در صف های نماز جمعه حضور ندارید فکر می کند که سنگر ها خالی شدند توصیه بنده به همه به ویژه به جوانان این است که حضور پر شوری در نماز جمعه داشته باشند.

* امنیت کشور ما به برکت ولایت فقیه و خون شهداست و تا زمانی که در خط ولایت و شهدا باشیم کشور از آسیب‌ها مصون و بیمه خواهد بود.

*دشمنان همواره ولایت فقیه را مورد هجمه قرار داده اند ولی ملت بصیر و مومن ایران که به ولایت و خون شهدا تمسک کرده است پشتیبان ولایت فقیه است, تا زمانی که پشتیبان ولایت امر باشیم کشور مصونیت خواهد داشت و کشور به سمت پیشرفت و سعادت حرکت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MMOONNOO

      سانسور چی معلومه هنوز نهار نخوردی.
      زود باش نظر ها را چاپ کن دنبال چی میگردی

    • بدون نام

      سانسور چی چرا نمیزاری نظرارو

    • بدون نام

      من هم به شما توصیه میکنم بروید راه جذب کردن جوان ها به نمازهای جمعه و جماعات را یاد بگیرید. یک راهنمائی هم میکنم بلکه راحت تر آن را پیدا کنید: راهش موعظه نیست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج