جاباما
۷۹۹۴۵۶
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سیدجلال: هیچ ایرانی منتظر باخت تیم ملی نبود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی میلیون‌ها ایرانی به خیابان ریختند و کسی منتظر باخت تیم ملی نبود.

خبرگزاری فارس: سیدجلال حسینی درباره برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در روزی که سرخ‌پوشان چند بازیکن اصلی‌شان را نداشتند، گفت: درباره بازی با پیکان باید بگویم که ما واقعاً بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم.

قبل از بازی هم می‌دانستیم که یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودمان در لیگ را در پیش داریم و به همین دلیل با وجود اینکه تمرین مناسبی نکرده بودیم با همه توان وارد بازی شدیم. ما چند روز تعطیل بودیم و به همین دلیل تمرین مناسبی برای این بازی نداشتیم.

به طوری که منشا و رادو فقط یک جلسه با تیم تمرین کردند و کمال کامیابی‌نیا هم دو جلسه قبل از بازی با پیکان در تمرینات حاضر شد. خوشبختانه این بازی را با حمایت هوادارانمان بردیم و هواداران یک روز خوب را در ورزشگاه آزادی رقم زدند که از آنها ممنون هستم.

سیدجلال: هیچ ایرانی منتظر باخت تیم ملی نبود

وی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، افزود: درباره تیم تراکتورسازی نیازی نیست چیزی بگویم این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ است که از بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌‌برد.

تراکتورسازی تیم کامل و یکدستی است و هواداران پرشوری هم دارد که از این تیم حمایت زیادی می‌کنند. ما باید برای این بازی خیلی تلاش کنیم چون هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و بدون شک بازی با تراکتورسازی هم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را انجام خواهیم داد. بازی کردن مقابل تراکتورسازی همیشه سخت و دشوار است و ما باید آماده یک نبرد سخت باشیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره اظهارات سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم امید کشورمان که در مصاحبه‌ای گفته بود برخی منتقدان کی‌روش دوست داشتند در جام جهانی تیم ملی سه گل از اسپانیا بخورد، بعد هم منتقدان بگویند چرا سیدجلال حسینی در تیم ملی نیست، تصریح کرد: واقعاً از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم، بدون شک هیچ ایرانی منتظر باخت تیم ملی در جام جهانی نبود.

حتی منتقدان کی‌روش هم دوست داشتند تیم ملی ایران در جام جهانی نتیجه بگیرد و دیدید که بعد از بازی‌های تیم ملی هزاران ایرانی در روسیه و میلیون‌ها ایرانی در شهرهای مختلف کشورمان به خیابان ریختند و خوشحالی کردند. برای من این صحبت‌ها عجیب است. شاید سهراب بختیاری‌زاده بازی‌ها و واکنش مردم را ندیده که این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. همه مردم به خاطر بازی‌های تیم ملی به خیابان ریختند و مطرح کردن این صحبت‌ها خوب نیست.

حسینی در پایان تصریح کرد: الان چند ماه از بازی‌های جام جهانی گذشته و برای من جای سؤال است که چرا بعد از این مدت که از جام جهانی گذشته این صحبت‌ها باید مطرح شود؟

تا چند وقت دیگر تیم ملی کشورمان بازی‌های حساسی در جام ملت‌های آسیا دارد و تیم پرسپولیس هم باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به مصاف رقبایش برود و مطرح کردن این صحبت‌ها برای من جالب است که چرا بعد از گذشت حدود 6 ماه از جام جهانی تازه این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محند

      وقتی نون خور تیم ملی باشی اینه دیگه

    • بدون نام

      والله این هجمه ای که بر علیه تیم ملی راه افتاده کاملا مشخصه بختیاری زاده کاملا حرف حق میزنه خیلی از پرسپولیسی ها علنا به زبون میارن تیم ملی برامون مهم نیست الان چی رو داری تکذیب میکنی جلال جون؟

    • علی

      درود بر سیدجلال عزیز

    • علی

      جای تعجب نیست.اس دق لالی ها همیشه از زمان و مکان عقبند.

    • بدون نام

      بی ادب ترین بازیکن ایران....

    • محمد

      انشالله که تیم ملی باکیوروشپوردرجام ملتهانتیجه نمیگیرد

    • مجمد

      انشالله که نیم ملی بااین مربی نتیجه نگیرد

    • نجاتی

      کلا کیسه ها چند سالی از زمان عقب هستن .سید جاد تعجب نکن اینا جام باشگاه های اسیا رو با هواپیمای برادران ویلبر رایت رفتن امجدیه تازه حالا میخوان بریزن تو خیابون خوشحالی کنن ..کیسه هست دیگه خخخ

    • بدون نام

      یعنی‌اینقدرگاوتشریف‌داری‌باطرفدارای‌کیلویزت‌یاخودتوبه‌خریت‌زدی‌که‌میگی‌کسی‌آرزوی‌باخت‌تیمونداشت!پس‌این‌میکروبهای‌درپیتی‌که‌صبح‌تاشب‌به‌کیروش‌پارس‌میکنن‌ازفضااومدن؟!!!بازهم‌میگم‌خرخودتوطرفدارای‌کثیفتون‌هستید.

    • حسین

      من بودم

    • بدون نام

      بابا ولله خیبانی مال گزارشگری نیست به کی بگیم اوگزارش نمیکند بلکه سخنرانی میکنه بگو این فک لامصبش خسته نمیشه یک ساعت ونیم ففط وفقط فک م زنه .کاره دیگه ای نیست بدن دست ای..بخدا وقتی گزارش میکنه صدا تلویزیون میبندم ازبس وراجی الکی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج