جاباما
۷۹۷۴۰۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

تونل کارون ۴ ریزش کرد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز اعلام کرد: ریزش در تونل کارون ۴ در حوزه چهارمحال بختیاری موجب مسدود شدن محور دهدز- لردگان شد.

ایرنا نوشت: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز اعلام کرد: ریزش در تونل کارون ۴ در حوزه چهارمحال بختیاری موجب مسدود شدن محور دهدز- لردگان شد.

کیوان آبسته با بیان اینکه جاده دهدز-لردگان در حال حاضر مسدود است، عنوان کرد: متاسفانه حوالی ساعت چهاربامداد امروز در حوزه چهارمحال و بختیاری، ریزش کوه در بالای تونل کارون۴، موجب انسداد تونل و در نهایت مسدودی محور دهدز- لردگان شده است که به سبب آن ترافیک خودروها در حوزه دهدز به وجود آمده است.

وی افزود: به دنبال بارندگی شدید در شهرستان ایذه، از بامداد امروز در بیش از ۱۰ نوبت شاهد ریزش کوه در جاده ایذه - دهدز بودیم که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دهدز تأکید کرد: با توجه به اعلام شرایط بحرانی، از ۲ روز گذشته سه اکیپ راهداری به صورت ۲۴ ساعته در محور ایذه-دهدز در حال گشت زنی و جمع آوری ریزش ها هستند.

وی گفت : با توجه به ادامه بارش ها و لغزنده بودن جاده ها، و تردد کوچ عشایر، رانندگان با احتیاط، صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند تا از بروز حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری شود.

جاده ایذه - دهدز - لردگان از مسیرهای ارتباطی خوزستان به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تونل تنگه زاغ محور سیرجان بندرعباس نزدیک به یک قرن پیش ساخته شده و هنوز کوچکترین ریزشی نداشته اما تونل های امروزی که با تکنولوژی و دستگاه های مدرن ساخته می شوند به دلیل دزدی پیمانکاران با کمترین حادثه ای ریزش می کنند!!

    • بدون نام

      باید سازندگانش را توبیخ کنند

    • بدون نام

      افتتاح باریزش شروع نشده تموم شد زنبور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج