۷۹۱۱۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بُرد گلدن استیت در شب شکست لیکرز

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری ۹ مسابقه در شهرهای مختلف آمریکا ادامه پیدا کرد که گلدن استیت برنده بود و لیکرز در شب درخشش جیمز باخت.

ایسنا: در ادامه مسابقات لیگ بسکتبال NBA، تیم ایندیانا در خانه در سالن بنکرز لایف فیلد هاوس با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۳ مغلوب میهمان خود پورتلند ترابلیزرز شد. برای پورتلند سی جی مک کالم ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند و از روی نیمکت، زک کالینز با ۱۷ امتیاز و ۳ ریباند بهترین عملکرد را داشتند. برای ایندیانا ویکتور اولادیپو ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهتربن عملکرد را داشت.

دو تیم بدون شکست لیگ یعنی میلواکی و تورنتو، در بردلی سنتر به میزبانی میلواکی به مصاف هم رفتند که در پایان میلواکی با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۰۹ اولین شکست تورنتو را رقم زد.

این بازی در غیاب فوق ستاره‌های دو تیم برگزار شد. جیانیس آنتتکونپو در بازی شنبه شب برابر اورلاندو مصدوم شده بود و کووای لنارد ستاره تورنتو هم در بازی دیشب استراحت کرد. برای تورنتو سرژ ایباکا ۳۰ امتیاز و ۹ ریباند امتیاز آورترین بازیکن بود و کایل لوری هم ۱۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. برای میلواکی هم ارسان ایلیاسوا مهاجم ترک تبار، ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند کسب کرد. این هفتمین پیروزی متوالی باکس با سرمربی جدید خود مایک بودنهاوزر بود.

بُرد گلدن استیت در شب شکست لیکرز

در یکی دیگر از بازی‌های مهم دیشب تیم مینه سوتا در تارگت سنتر موفق به شکست لوس آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۲۰ شد. جیمی باتلر ستاره مینه سوتا با ۵ شوت سه امتیازی موفقی که در کوارتز چهارم به دست آورد کمک زیادی به کسب پیروزی مقابل لیکرز کرد.

باتلر ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ شوت سه امتیازی موفق در ۳۲ دقیقه، کارل آنتونی تاونز سنتر مینه سوتا نیز ۲۵ امتیاز،۱۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ بلاک و از روی نیمکت نیز دریک رز ۱۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، ثبت کردند. برای لیکرز هم لبرون جیمز ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۸ پاس منجر به گل در ۳۶ دقیقه داشت ولی مانع از شکست پنجم تیمش نشد.

گلدن استیت دیگر تیم برنده بازی‌های امروز بود که در یونایتد سنتر میهمان شیکاگو بولز بود که با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۲۴ به برتری رسید. در این دیدار کلی تامپسون با شکستن رکورد هم تیمی خود استفن کری با ۱۴ پرتاب سه امتیازی موفق و کسب ۵۲ امتیاز، درخشان بود.

استفن کری موفق شده بود در تاریخ هفتم نوامبر ۲۰۱۶ مقابل نیواورلینز، ۱۳ پرتاب سه امتیازی موفق ثبت کند. هم چنین با ۳۶ امتیازی که کلی تامپسون در نیمه اول کسب کرد باعث پیروزی ۹۲ بر۵۰ گلدن استیت در پایان نیمه اول شد که بعد از ۱۰۷ امتیازی که تیم فینیکس در سال ۱۹۹۵ مقابل دنور در پایان نیمه اول کسب کرده بودند، دومین رکورد محسوب می‌شود. برای شیکاگو هم زک لاوین و آنتونی بالاکنی ۲۱ امتیاز کسب کردند.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

سن آنتونیو ١١٣ _ دالاس ١٠٨
دنور ١١٦ _ نیواررلانز ١١١
فیلادلفیا ١١٣ _ آتلانتا ٩٢
میامی ١١٣ _ ساکرامنتو ١٢٣
نیویورک ١١٥ _ بروکلین ٩٦

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج