جاباما
۷۹۰۶۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حضور سه گروه خارجی در جشنواره موسیقی فجر

مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر گفت: رایزنی برای دعوت سه گروه موسیقی به جشنواره موسیقی فجر آغاز شده است.

ایسنا: شهرام صارمی، مدیر اجرایی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد: رایزنی برای دعوت از یک کوارتت کلاسیک از کشور لهستان، یک آنسامبل کلاسیک از کشور دانمارک و یک تریو کلاسیک از کشور اسلووانی به سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر آغاز شده و تقریبا حضور آن‌ها در این رویداد قطعی به نظر می‌رسد.

حضور سه گروه خارجی در جشنواره موسیقی فجر

همچنین به گفته صارمی برگزارکنندگان جشنواره در حال رایزنی برای حضور سه گروه از برگزیدگان جشنواره موسیقی ترانه‌های شرقی در سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر هستند.

فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر اوایل شهریور ماه امسال منتشر شد؛ این رویداد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن به دبیری شاهین فرهت برگزار خواهد شد.

چندی پیش علی ترابی ـ مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد ـ بحث [تامین] ارز [برای حضور گروه‌های خارجی] را یکی از چالش‌های مهم جشنواره دانست، در پی اظهارات او سید عباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ درباره تامین ارز برای بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر، با اشاره به گروه‌های هنری خارجی که در ایران حضور پیدا می‌کنند، گفت: به طور کلی ما در جشنواره‌های تئاتر، سینما و موسیقی این مساله را داریم.

ما هنوز با برگزاری این جشنواره‌ها فاصله داریم اما تقاضاهایی را که در این مجموعه بوده، با سازمان برنامه و بودجه در میان گذاشتیم البته شرایط ارزی کشور را می‌دانیم اما این تقاضا را به آقایان منتقل کردیم که حداقل اگر این موضوع در بخش کالاهای اساسی قرار ندارد، حداقل بتوانیم در فضای بازار دوم این خدمات ارائه قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج