جاباما
۷۹۰۴۳۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

هواداران استقلال صبور نیستند!

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال که صاحبان اصلی این باشگاه هستند، صبر زیادی ندارند و موفقیت تیم محبوب خود را می خواهند.

ایرنا: مجید نامجو مطلق، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به شکست مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: ۲ تیم یک بازی درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشتند و بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشت.

تاکتیک دو تیم بیشتر برهم زدن نظم تاکتیکی و برنامه های حریف بود و برنامه خاصی برای رسیدن به گل نداشتند. این اتفاق نیز به دلیل حساسیت بالای مسابقه و شناخت کامل امیر قلعه نویی و وینفرد شفر سرمربیان سپاهان و استقلال از یکدیگر رخ داد.

وی گفت: سپاهان تیمی است که از کناره های زمین به خوبی استفاده می کند و تاکتیک اصلی آن ها برای به رسیدن گل، سانتر از جناحین است. استقلال تلاش زیادی کرد این تاکتیک را خنثی کند و تا حد زیادی در این راه موفق بود اما یک لحظه غفلت باعث شد سعید آقایی سانتر کند و کیروش استنلی با ضربه سر گل برتری زرد پوشان اصفهانی را وارد دروازه سید حسین حسینی کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اعتراض هواداران این تیم پس از پایان بازی با سپاهان و انتقاد از عملکرد بازیکنان گفت: صاحب اصلی باشگاه استقلال، هواداران این تیم هستند و باید بدانیم تماشاگران صبور نیستند و انتظاراتشان از استقلال به عنوان تیم محبوبشان زیاد است. آنها انتظار موفقیت دارند و این عدم موفقیت باعث آزردن خاطرشان شده و اعتراض می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همام طارق بازیکن عراقی استقلال عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته است و توانسته تا حدود زیادی خودش را در ترکیب این تیم جا بیندازد. دلیل این هماهنگی نیز نزدیکی فرهنگ و سنت های دو کشور ایران و عراق است.

نامجو مطلق با انتقاد از عملکرد گرو الحاجی و مارکوس نیومایر در ترکیب استقلال گفت: طبیعی است این بازیکنان هنوز نتوانسته اند در ترکیب استقلال خودشان را نشان دهند. احساس می کنم عدم هماهنگی با شرایط فرهنگی یکی از دلایل اصلی این موضوع باشد. باید به آن ها تا نیم فصل فرصت داد تا شاید توانایی هایشان را در تیم بزرگ استقلال نشان دهند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و استقلال در پاسخ به این پرسش که استقلال هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد؟ گفت: در این که کار استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر سخت و دشوار است شکی در آن نیست اما نباید فراموش کنیم استقلال در نیم فصل اول فصل گذشته هم شرایط خوبی نداشت اما در نیم فصل دوم لیگ اوج گرفت و نتایج فوق العاده ای کسب کرد.

وی درباره قهرمانی استقلال در جام باشگاه های آسیا در سال ۱۹۹۰ گفت: تیمی که آن سال در بنگلادش قهرمان آسیا شد یک تیم رویایی بود که در ترکیب خود ۱۱ بازیکن ملی پوش داشت. استقلال با قدرت تمام حریفان ریز و درشت را از پیش رو برداشت و دومین ستاره آسیایی اش را گرفت. همان بازیکنان نقش تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی در بازی های آسیایی پکن داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      اقای نامجو لطفا اسم اون حریف های ریز و درشت رو هم بگو

    • بدون نام

      عقدخ کشتشوووووون خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چهار سال تیم رو ریل نزولیه مگه یه ماه دو ماه چغد دیگه صبر آخه مگه حضرت ایوب بابابزرگ ماست ما صبر ازش ب ارث برده باشیم فقط ارث از استقلال یه مشت پیشکسوت سخن گو بجا مونده عمل توشون نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج