جاباما
۷۸۶۹۷۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

چالش جدید آمریکایی‌ها؛ ۳۰ ساعت زندگی در تابوت

یک تم پارک در آمریکا برای روزهای هالووین، مردم را به چالشی عجیب و ترسناک دعوت می‌کند، ۳۰ ساعت در داخل تابوت بمانید تا برنده‌ی جایزه شوید! تاکنون ۶ نفر برای این چالش ثبت‌نام کردند تا ۳۰ ساعت یعنی از ساعت ۱ بعد از ظهر ۱۳ اکتبر تا ۷ بعد از ظهر روز بعد را در داخل یک تابوت بمانند.

خبرآنلاین: یک تم پارک در آمریکا برای روزهای هالووین، مردم را به چالشی عجیب و ترسناک دعوت می‌کند، ۳۰ ساعت در داخل تابوت بمانید تا برنده‌ی جایزه شوید! تاکنون ۶ نفر برای این چالش ثبت‌نام کردند تا ۳۰ ساعت یعنی از ساعت ۱ بعد از ظهر ۱۳ اکتبر تا ۷ بعد از ظهر روز بعد را در داخل یک تابوت بمانند.

تابوتی که در این چالش استفاده می‌شود همان ابعاد تابوت‌های متداول در آمریکا است. شرکت‌کنندگان باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشند و از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل باشند تا ماندن طولانی مدت در تابوت خطری برایشان نداشته باشد.

چالش جدید آمریکایی‌ها؛ ۳۰ ساعت زندگی در تابوت

برگزار کنندگان این چالش در پارک Six Flags گفته‌اند که مواد غذایی و نوشیدنی مورد نیاز این ۳۰ ساعت را که باید در داخل همان تابوت خورده شود خودشان تامین می‌کنند.

در هر ساعت، ۶ دقیقه فرصت برای دستشویی رفتن در نظر گرفته شده و هرگونه خروج از تابوت به جز زمان تعیین شده باعث رد شدن از مسابقه می‌شود.

چالش جدید آمریکایی‌ها؛ ۳۰ ساعت زندگی در تابوت

جوایز این چالش شامل ۳۰۰ دلار، دو بلیط فصل طلایی پارک، بسته جوایز فستیوال وحشت، دو بلیط Haunted House، و دو بلیط دیگر برای ترن وحشتناک پارک است. شاید جایزه‌ی این چالش در حدی نباشد که ارزش ۳۰ ساعت تحمل کردن را داشته باشد اما به هرحال برای آمریکایی‌ها سرگرم کننده است.

پارک به داوطلبان اجازه داده است که یک نفر را برای مراقبت از دور معرفی کنند اما خود فرد باید توانایی و شجاعت تحمل تاریکی و ترس را داشته باشد.

چالش جدید آمریکایی‌ها؛ ۳۰ ساعت زندگی در تابوت

این چالش در واقع بخشی از فستیوال وحشت است که به مناسبت روز هالووین برگزار می‌شود. در این فستیوال چندین بخش ترسناک برنامه‌‌ریزی شده تا هر کسی شجاعت خود را بتواند به چالش بکشد.

ثبت‌نام چالش همچنان ادامه دارد و اگر تعداد بیشتری از یک نفر بتوانند ۳۰ ساعت را به پایان برسانند، آن وقت برنده با قرعه کشی انتخاب خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Javad_dgn

      حیف که نمیشه و نیستم اونجا وگرنه حتما امتحان میکردم ، ۳۰۰ دلار به پول ایران .... :)

    • نگار

      بیا حالا چالش ایرانیان دو ساعت رانندگی با پراید ....خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج