جاباما
۷۸۴۹۹۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: با فتحی مشکل ندارم، با هم رفیقیم

علی فتح‌الله‌زاده بدون شک پیگیرترین مدیر سابق استقلال محسوب می‌شود که به گواه نزدیکانش در انتظار فرصتی برای بازگشت به تیم محبوب خود است.

فرهیختگان: علی فتح‌الله‌زاده بدون شک پیگیرترین مدیر سابق استقلال محسوب می‌شود که به گواه نزدیکانش در انتظار فرصتی برای بازگشت به تیم محبوب خود است. اخیرا برخی رسانه‌های نزدیک به وی انتقادهایی علیه امیرحسین فتحی مطرح کرده‌اند تا این اتهام به فتح‌الله‌زاده وارد شود که به‌نوعی درحال تخریب مدیریت باشگاه است.

با این حال مدیرعامل سابق آبی‌ها می‌گوید که رابطه خوبی با فتحی دارد و باید از سرپرست باشگاه استقلال حمایت کند! او همچنین امیدوار است که تیم شفر به‌زودی نتایج خوبی بگیرد. گفت‌وگو با فتح‌الله‌زاده را در ادامه می‌خوانید.

قطعا بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کنید. نتایج چگونه بوده است؟

استقلال توانست دو برد خوب را در لیگ برتر و جام حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان به دست بیاورد. این دو برد خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند. من مطمئن هستم استقلال در ادامه شرایط خوبی پیدا خواهد کرد.

شما هم جزء منتقدان بازیکنان خارجی این تیم هستید؟

بله، باید قبول کنیم خارجی‌های استقلال عملکرد خوبی نداشتند. آن هم به خاطر اینکه یک نفر درحال آمدن بود و یک نفر درحال رفتن. آنقدر گفتند زمان نداریم که مدیران جدید مجبور شدند این بازیکنان را با هزینه‌های زیاد جذب کنند. درصورتی که می‌توانستند با همین پول تیام را در استقلال نگه دارند. امیدوارم شفر در نیم‌فصل فکری به حال بازیکنان خارجی تیمش کند.

می‌گویند چندان حامی فتحی نیستید با این حال در حاشیه مراسم ختم مرحوم شفیع برخورد گرمی با او داشتید!

اینها شایعه است، فتحی را سال‌هاست که می‌شناسم. ما با هم دوست هستیم و باید از او حمایت کنم تا بتواند در استقلال موفق شود. خیلی از مواقع تلفنی با هم در تماس هستیم و اگر موضوعی هم باشد و نظری داشته باشم به ایشان می‌گویم.

درباره اختلاف اخیرش با هادی طباطبایی چه نظری دارید؟

نظر من این است که اگر طباطبایی موضوعی را می‌گوید و گله‌ای می‌کند از روی دلسوزی است و نباید علیه‌ او موضع‌گیری شود. ایشان را باید به مدیر باشگاه نزدیک‌تر کرد تا حرف‌های‌شان را رودررو با یکدیگر بزنند و همه چیز ختم به خیر شود.

پیشنهادی هم برای حل این مشکل دارید؟

بله، پیشنهادم این است که فتحی این پیشکسوت را دعوت کند تا در باشگاه با هم جلسه بگذارند تا در این بین خیلی‌ها هم سوءاستفاده نکنند و از آب گل‌آلود ماهی نگیرند.

بحث حضور مجتبی جباری در کادرفنی استقلال هم شنیده می‌شود. فکر می‌کنید به صلاح تیم است؟

در این خصوص نمی‌توانم نظر بدهم و شخص شفر باید دستیارش را انتخاب کند. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به صلاح استقلال باشد.

برسیم به تیم‌ملی؛ این روزها اختلافات زیادی بین کادرفنی بزرگسالان و تیم‌ملی امید به وجود آمده است.

من خیلی ناراحت شدم که این موضوع را شنیدم. معمولا فوتبال تماشا می‌کنیم که جوانان از آن لذت ببرند و بتوانند در آنجا الگوبرداری کنند اما متاسفانه این روزها فوتبال به محل نزاع تبدیل شده است. من این اتفاقات را که دیدم افسرده شدم. این اختلافات و دعواها به صلاح فوتبال ما نیست.

چه باید کرد که شاهد این مسائل نباشیم؟

به نظر من هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای حل شدن این مشکلات می‌تواند به حالت دستوری با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کند اما متاسفانه هیات‌رئیسه فدراسیون ما اصلا در صحنه نیستند. یا اساسنامه را نخوانده‌اند یا وقت انجام آن را ندارند درحالی که طبق اساسنامه آنها قدرت انجام تمام مسائل اساسنامه را دارند. آنها باید بیایند و کمک کنند.

حتما مصاحبه میک درموت علیه استیلی را هم خوانده‌اید!

خواندم و دلخور شدم. این ضعف فدراسیون فوتبال است که یک دستیار درجه چندم به خودش اجازه می‌دهد علیه ایرانی‌ها مصاحبه کند. من فکر می‌کنم سابقه استیلی از این مربی بیشتر است و این زشت است که او احترام بزرگ‌تر را رعایت نمی‌کند.

به نظر من ارزش امیدها کمتر از بزرگسالان نیست و در برخی مواقع امیدها آنقدر دلیر هستند که برخی از تیم‌های بزرگسال می‌ترسند با آنها رقابت کنند. حمید استیلی در یکی از حساس‌ترین پست‌های کلیدی فوتبال ایران قرار دارد و فکر می‌کنم به جای اینکه به او حمله شود باید به ایشان کمک کنیم تا تیم امید ضربه نخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فتی جون تو با کسی مشکل نداری تنها مشکل تو صندلی هست که دوست داری بشینی روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج