۷۸۴۹۲۲
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

شایعه در تیم ملی: بازگشت سیدجلال

همه می‌دانند که جلال حسینی همچنان امیدوار است به تیم ملی دعوت شود. بخصوص حالا که کی‌روش از او کلی تمجید کرده و مدعی شده درهای تیم ملی به روی کاپیتان پرسپولیس باز است.

ایران ورزشی: وقتی جلال حسینی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی خط خورد و کارلوس کی‌روش قلم قرمز روی نام کاپیتان پرسپولیس کشید، همه ما منتظر واکنش تند شماره ۴ تیم ملی بودیم. با خودمان فکر می‌کردیم حسینی چه حرف‌هایی می‌زند،چه غوغایی به پا می‌کند و کی‌روش چه جوابی به او می‌دهد.

این اتفاق، نه بعد از خط خوردن حسینی و نه وقتی تیم ملی از جام جهانی برگشت، هرگز رخ نداد. کاپیتان پرسپولیس، هیچ‌گاه علیه کی‌روش و تیم ملی حرفی نزد تا همچنان برای بازگشت شانس داشته باشد.

بعد از گذشت چند ماه از ماجرای خط خوردن حسینی و البته اختلاف‌هایی که در این مدت میان پرسپولیس و تیم ملی به‌وجود آمد، این بار منتظر واکنش جلال حسینی در برنامه نود نشستیم. جایی که او می‌توانست حرف‌های تندی به زبان بیاورد اما باز هم خبری از انتقادی که متوجه کی روش شود، نبود. حسینی فقط از پرسپولیس حرف زد و تنهایی‌اش، بدون اینکه حتی یک بار علیه کی‌روش موضع و او را به باد انتقاد بگیرد.

شایعه در تیم ملی: بازگشت سیدجلال

به حرف‌های جدید کارلوس کی‌روش توجه کنید. حرف‌هایی که او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بولیوی به زبان آورده. حرف‌هایی که بخشی از آن مربوط به جلال حسینی و تمجید سرمربی تیم ملی از اوست: «اگر برای من مقدور بود به جای 23 بازیکن 46 بازیکن انتخاب می‌کردم.

وقتی من مجبور هستم 23 نفر انتخاب کنم، برخی‌ها بیرون می‌مانند ولی این موضوع به هیچ عنوان نشانه احترام کمتر نیست. می‌خواهم در مورد بازیکنی حرف بزنم که تصویرش بالای سر من است(سید جلال حسینی). او 7 سال و نیم تاریخ‌سازی کرده است، من در یک لحظه حس کردم برخی دیگر از بازیکنان گزینه‌های من هستند ولی هیچکس تصمیم نگرفته او را کنار بگذارد یا به او بی احترامی کند.

هر لحظه اگر احتیاج باشد، درهای تیم ملی به روی بازیکنی مثل سید جلال همیشه باز است. بخصوص با جایگاهی که این بازیکن دارد. البته ما باید به آینده هم فکر کنیم، اگر رو به جلو فکر نمی‌کردم الان سردار در تیم ملی نبود و علی دایی اینجا کنار من نشسته و در تیم ملی حضور داشت.

فوتبال همین است، بازیکنان می‌آیند و می‌روند. خود حسینی در برنامه نود اعلام کرد که باید به این تصمیم‌ها احترام گذاشته شود. هیچ‌کس نمی‌تواند جایگاه بازیکنی بزرگ مثل حسینی را تضعیف کند، زیرا او یکی از بهترین بازیکنان من طی سال‌های اخیر بوده است.

نه تنها او همیشه یک جایگاه در تیم ملی دارد بلکه حسینی بخشی خاص از قلب من را تسخیر کرده است. چون او شماره 4 می‌پوشید و من با ایران به چهارمین جام جهانی‌ام رسیدم. شما این را نمی‌دانید ولی بعد از بازی صعود من پیراهن شماره 4 را از او گرفتم تا به یادگار نگه دارم.»

درهای باز تیم ملی به روی حسینی را کنار آسیب‌دیدگی مرتضی پورعلی‌گنجی و دوری دو ماهه او از تیم ملی بگذارید تا به کدهایی برسید. شاید کارلوس کی‌روش، وقتی دیده حسینی علیه‌اش مصاحبه نکرده و حرفی نزده، از تصمیم قبلی خود صرف‌نظر کند و نام کاپیتان پرسپولیس را در فهرست بعدی خود بنویسد.

رابطه کی‌روش- جلال حسینی همچنان حسنه است. شاید خط خوردن از تیم ملی و محرومیت از دومین جام جهانی، همچنان حسینی را آزار بدهد اما همه می‌دانند که او همچنان امیدوار است به تیم ملی دعوت شود. بخصوص حالا که کی‌روش از او کلی تمجید کرده و مدعی شده درهای تیم ملی به روی کاپیتان پرسپولیس باز است.

اگر در روزهای آینده و اردوی آبان‌ماه، اتفاق جدیدی رخ داد هرگز تعجب نکنید. جلال حسینی هم مانند وریا غفوری می‌تواند به تیم ملی برگردد و دوباره پیراهن شماره 4 را بپوشد. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hm@

      جدای از کیفیت فنی سید جلال اگه کیروش الان دعوتش کنه نشون میده که تنها به رابطه ونظر بازیکنان نسبت به خودش فکرمیکنه

    • بدون نام

      یک عده احمق نشستند فقط برای حاشیه سازی وبازی کردن با اعصاب مردم وجوانان وبازیکنان ومربی ها، امیدوارم بازیکنان ومربی ها با درایت به کارخود ادامه بدهند ووارد این حاشیه ها نشوند وتیم ملی وتیم وروحیه خودشان راتضعیف نکنند وآرزوی این افراد بیمار که تلاش برای تضعیف روحیه تیم ملی وپرسپولیس وبازیکنان ومربی آن رادارند به گور ببرند

    • مرتضی

      ببینیم و تعریف کنیم

    • احمد

      مسخره است اقا کیروش

    • بدون نام

      این لنگی دیگه پیره

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        مث اینکه منتظری فسیل شده جوونه اره کیسه؟.

    • بدون نام

      سیدجلال میدونی کیروش الکی خط نمیزنه کسی رو

    • ایرانی.

      هزارباردیگه م این دلال نوکرسردارازمون سیدجلالودعوت کنه جای جام جهانی روبرای سیدنمیگیره.غلطای مفت دیروزکیروش همه ازذات پلیدوحرفه ای گریشه این موزامبیکی 40 میلیون پرسپولیسوازخودش متنفرکرده وحالاداره باسیاه کاری مثلا سعی میکنه دل پرسپولیسیهاروبدست بیاره.هیچکس به دنباله ی حرفاش بعدازتعریف ازسبدجلال توجه نکرده ایا؟اومجاکه گفت اگه جوانگرایی نکنه بایددایی جای عشقش ازمون قرارمیگرفت و....... فقط اینومیدونم خیلی کثیفه این موزامبیکی دلال.

    • مهدی

      از اسم و عکس سید داره سو استفاده میکنه این مردک سیاه باز

    • بدون نام

      کیروش لجباز احمق اگه فنی خوبه خوب دعوت کن چون اعتراض نکرده دعوتش میکنه.قبل جام جهانی پیر بود الان جون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج