۷۸۴۹۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربی مستعفی سوون سامسونگ بازگشت

«سئو یوونگ وون» سرمربی تیم سوون سامسونگ کره جنوبی که ۴۸ روز پیش از سمت خود استعفا کرده بود، بار دیگر به راس کادر فنی این تیم بازگشت.

ایرنا: «سئو یوونگ وون» سرمربی تیم سوون سامسونگ کره جنوبی که ۴۸ روز پیش از سمت خود استعفا کرده بود، بار دیگر به راس کادر فنی این تیم بازگشت.

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه نوشت: باشگاه فوتبال سوون سامسونگ بلووینگز امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یوونگ وون را که در تاریخ ۲۸ آگوست از سمت خود استعفا کرده بود، بار دیگر استخدام کرده و این سرمربی تا پایان فصل در سمت خود باقی خواهد ماند.

زمانی که وون نیمکت سوون سامسونگ را ترک کرد، این تیم در رده چهارم لیگ برتر کره موسوم به «کِی لیگ» جای داشت.

با این وجود، شاگردان وون که در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی کشورشان را همراهی کرده بودند، پس از ناکام ماندن در این تورنمنت با روحیه ای تضعیف شده به تیم شان بازگشتند و فصل جاری را با ۵ برد، ۲ تساوی و ۵ شکست آغاز کردند، نتایجی ضعیف که سرمربی این تیم را بر آن داشت تا از سمت خود کناره گیری کند.

سرمربی مستعفی سوون سامسونگ بازگشت

در ادامه سوون سامسونگ، دستیار وون را به عنوان سرمربی موقت خود منصوب کرد اما قهرمان 4 دوره کی لیگ پیشرفت چندان چشمگیری را از خود نشان نداد و در حال حاضر هم در فاصله 6 هفته مانده تا پایان رقابت های این فصل، با یک رتبه تنزل در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

براساس اعلام باشگاه سوون سامسونگ، آنها به منظور کسب آمادگی برای بازی های حساس پیش رو، بار دیگر سرمربی مستعفی خود را سر کار آورده اند.

سوون سامسونگ در مرحله یک چهارم جام حذفی کره، روز چهارشنبه به مصاف تیم ججو یونایتد می رود و در ادامه نیز، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان کاشیما آنتلرز ژاپن است.

تیم کره ای بازی رفت را در حالی با نتیجه 3 - 2 واگذار کرد که با نتیجه 2 - صفر از نماینده ژاپن پیش بود

سرمربی سوون سامسونگ در فاصله تنها یک روز مانده تا دیدار تیمش مقابل «چونبوک هیوندای موتورز» این کشور در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا، از سمت خود کناره گیری کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج