۷۸۴۸۹۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

موقعیت‌ساز ترین بازیکن اروپا؛ عجیب ولی واقعی!

مطابق آمار اوپتا هیچ بازیکنی به اندازه اوزیل در لیگ های معتبر اروپایی موقعیت نساخته است.

وبسایت نود: به نقل از فورفورتو، مسوت اوزیل از زمان ملحق شدن به آرسنال در تابستان ۲۰۱۳، به دلیل نوسانات خود بیش از آن که طرفداران توپچی ها را به وجد آورد موجب دلسردی آن ها شده است.

با این حال، اگر بتوان اوزیل را بابت تمامی جنبه های بازی خود و نوسان در آن ها سرزنش کرد، از یک نظر او بازیکنی بی همتا در سطح اروپاست و یک جنبه بازی او همیشه در بالاترین سطح قرارداشته است.

موقعیت‌ساز ترین بازیکن اروپا؛ عجیب ولی واقعی!

به استناد آمار اوپتا از روز یک جولای ۲۰۰۶ (زمانی که اوپتا شروع به جمع آوری آمار بازیکنان در زمینه موقعیت سازی کرد) هیچ بازیکنی در ۵ لیگ معتبر اروپایی نتوانسته به اندازه مسوت اوزیل برای هم تیمی های خود موقعیت گل ایجاد کند. اوزیل این آمار را در حضور خود در بوندسلیگا با پیراهن تیم های شالکه و وردربرمن، ۳ فصل حضور در رئال مادرید و البته سال های بعد از آن به همراه آرسنال در لیگ برتر انگلیس ثبت کرده است.

با ۱۰۳۳ موقعیت، اوزیل برترین بازیکن در ۵ لیگ معتبر اروپایی است. در رده دوم و پشت سر اوزیل، دیمیتری پایت هافبک کنونی تیم مارسی با ۱۰۱۶ موقعیت قرار دارد.

سسک فابرگاس هافبک سابق آرسنال و بارسلونا و کنونی چلسی با ۹۳۲ موقعیت ساخته شده سوم است. داوید سیلوا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی با ۸۸۶ موقعیت در رده چهارم حضور دارد و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با ۸۶۱ موقعیت در رده پنجم قرار دارد.

نفرات بعدی در فهرست ۱۰ موقعیت ساز برتر اروپا به این شرح هستند: ادن هازارد (۷۹۴)، مارک همشیک (۷۴۰)، خوان ماتا (۷۲۳)، فرانچسکو توتی (۶۹۶) و کریستیانو رونالدو (۶۹۵)

اوزیل روز دوشنبه تولد ۳۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و به نظر می‌رسد با توجه به پست بازی هنوز هم چندسالی برای درخشان تر کردن این آمار فرصت دارد. شاید بهتر باشد منتقدان بعد از این، در هنگام انتقاد کردن از اوزیل با دقت بیشتری عمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسی این رکورد را هم خواهد شکست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج