جاباما
۷۸۴۶۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راموس: کین در لالیگا خوش می‌درخشد

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا به تمجید از هری کین پرداخت و تاکید کرد که توانایی های او در لالیگا می‌تواند مهاجم انگلیسی را به یک ستاره تبدیل کند.

ورزش سه: سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و اسپانیا به تمجید از هری کین پرداخت و تاکید کرد که توانایی های او در لالیگا می‌تواند مهاجم انگلیسی را به یک ستاره تبدیل کند. برنده دو کفش طلا لیگ برتر در طول چند سال اخیر همواره به پیوستن به رئال مادرید نزدیک بوده است. او در این فصل نیز ۵ گل برای تاتنهام به ثمر رسانده و راموس پیش از دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل انگلیس در سویل، به تمجید از او پرداخت.

او در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن از انگلیس می‌تواند در لالیگا بدرخشد، گفت:" بازیکنان انگلیس همگی فوق العاده اند. البته که در لیگ برتر مهم ترین چیز قدرت بدنی است ولی آنها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند.

هری کین یک مثال است که واقعا مهاجم فیزیکی است ولی بسیار تواناست، او بسیاری از مدافعان را شکست داده و شگفت زده کرده ولی هنوز مقابل من نتوانسته است. انگلیس بازیکنان بسیار خوب و خطرناکی دارد، من مطمئنم که آنها را خیلی خوب بررسی کرده ایم و اجازه نخواهیم داد در بهترین فرم خود باشند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج