۷۸۳۲۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپیتان راموس؛ لطفا از لوپتگی حمایت نکن!

شاید حمایت سرخیو راموس از خولن لوپتگی در نهایت به ضرر سرمربی رئال مادرید تمام شود.

ورزش سه: شاید حمایت سرخیو راموس از خولن لوپتگی در نهایت به ضرر سرمربی رئال مادرید تمام شود.

کارلوس کارپیو، سردبیر مارکا مقاله ای از شرایط بغرنج باشگاه رئال مادرید و تاثیرگذاری بیش از حد بازیکنانی چون سرخیو راموس پرده برداشته است؛

در این مقاله آمده است: "بی شک هنگامیکه سرخیو راموس اعلام کرد اخراج خولن لوپتگی در این شرایط دیوانگی خواهد بود نیت خوبی داشته است اما این دفاع منطقی از سرمربی تحت فشار رئال مادرید احتمالا بدترین نتیجه را برای او به همراه خواهد داشت.

کاپیتان راموس؛ لطفا از لوپتگی حمایت نکن!

بعد از جنجال های انتصاب به عنوان سرمربی رئال مادرید، لوپتگی از همان ابتدا با مشکلات زیادی روبرو بود که یکی از آنها جدایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه و عدم جذب یک جانشین برای او بود. باشگاه نمی دانست یا نمی خواست بداند با جدایی رونالدو و شم گلزنی او، میل به پیروزی اش و قدرت رهبری این بازیکن چه اتفاقاتی در انتظارش است و در ترکیب نیز هیچکس جایگزین این بازیکن نبود.

همچنین باشگاه بعد از جدایی زین الدین زیدان به این نتیجه رسیده رختکن و بازیکنان رئال مادرید قدرت بیش از حدی دارند. سرمربی فرانسوی و سابق کهکشانی ها نیز به این موضوع آگاه بود و به همین دلیل با تصمیمی هوشمندانه در ماه ژوئن در موضع قدرت این تیم را ترک کرد.

به نظر می رسد تصمیمات از زمان ورود لوپتگی در رختکن تحت تاثیر رختکن و خصوصا هسته مرکزی آن یعنی بازیکنانی چون سرخیو راموس و مارسلو گرفته می شود و انگار به برخی از بازیکنان امتیازات ویژه ای از سوی لوپتگی داده شده است.

کاپیتان راموس؛ لطفا از لوپتگی حمایت نکن!

سیستم چرخشی درون دروازه، کم فرصت رسیدن به وینیسیوس جونیور، غیبت راموس در مسکو و دادن پنالتی ها و ضربات آزاد به کاپیتان رئال مادرید و همچنین اجازه حضور دیرهنگام در تمرینات پیش فصل، برخی از این امتیازات است.

اگر رئال مادرید در ۲ بازی بعدی و خصوصا ال کلاسیکو در نوکمپ نتایج خوبی نگیرد آنگاه بعید است لوپتگی قادر به حفظ جایگاه خود باشد زیرا در باشگاهی مانند رئال مادرید نتایج تصمیم گیرنده اصلی هستند و در این شرایط نام گزینه هایی چون آنتونیو کونته و یا سانتیاگو سولاری مطرح خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج