جاباما
۷۸۳۲۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورود رئال به پرونده رونالدو؛ شکایت می کنیم!

باشگاه رئال مادرید تاکید کرد اخبار مربوط به تحت فشار گذاشتن رونالدو برای حق السکوت دادن به کاترین مایورگا حقیقت ندارد.

ورزش سه: باشگاه رئال مادرید تاکید کرد اخبار مربوط به تحت فشار گذاشتن رونالدو برای حق السکوت دادن به کاترین مایورگا حقیقت ندارد.

دیروز نشریه پرتغالی کوریره دا مانیا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۱۰ از کریستیانو رونالدو خواسته برای به پایان رسیدن حواشی مربوط به پرونده کاترین مایورگا، توافقنامه ای با وی امضا کرده و مبلغ ۳۷۵ هزار یورو به وی پرداخت کند اما باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه ای این اخبار را تکذیب کرد.

طبق گزارش این نشریه که به نوعی قصد داشت رئال مادرید را نیز در اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۰ بین طرفین رخ داده و در نهایت رونالدو توافقنامه ای با کاترین مایورگا امضا کرده دخیل کند، این باشگاه از ستاره پرتغالی خواسته برای کاهش حواشی و ضربه نخوردن به وجهه هم باشگاه و هم بازیکن، مبلغی را به طرف پرونده پرداخت کند تا او از ادامه پیگیری آن منصرف شود اما کهکشانی ها شدیدا این مسئله را تکذیب کرده و نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کردند.

ورود رئال به پرونده رونالدو؛ شکایت می کنیم!

در بیانیه باشگاه آمده است: "رئال مادرید امروز اعلام می کند که اقدامات قانونی علیه روزنامه پرتغالی به دلیل انتشار اطلاعات غلط و تلاش برای خسارت به تصویر باشگاه را آغاز کرده است.

رئال مادرید هیچ اطلاعاتی در مورد اخبار منتشر شده توسط این روزنامه پرتغالی ندارد و به همین دلیل در مورد موضوعی که نسبت به آن آگاه نیست نمی تواند عکس العملی نشان دهد و از روزنامه پرتغالی انتظار دارد در این رابطه واقعیت را منتشر کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج