۷۸۲۸۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جباری: این پرسپولیس را باید طلا گرفت

هافبک سال‌های نه چندان دور سرخپوشان درمورد شرایط پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: صعود به فینال قطعی نیست و بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور شوند.

خبرورزشی: با رضا جباری هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در مورد شرایط این روز‌های این تیم و حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

* بازی مقابل السد را چطور دیدید؟

دیدار بسیار خوبی بود. بازیکنان به خوبی دستورات برانکو را در زمین اجرا کردند. در کل روز خوب بچه‌های پرسپولیس بود و خدا را شکر دست پر به تهران برگشتند. بازی کردن مقابل تیم قدرتمند السد آن هم در زمین حریف دشوار است، ولی پرسپولیسی‌ها به خوبی فعل خواستن را صرف کردند.

* عده‌ای معتقدند کار پرسپولیس برای صعود به فینال تمام شده است...

نه اصلاً به این شکل نیست. همان‌طور که پرسپولیس در قطر توانست السد را شکست دهد آن‌ها هم می‌توانند در تهران برای ما دردسر درست کنند. قطعاً السد برای پیروزی به زمین می‌آید و برای این کار برنامه دارد. به نظرم صعود به فینال قطعی نیست و بازیکنان پرسپولیس نباید مغرور شوند.

* پرسپولیس با دست خالی اگر به فینال برود اتفاق عجیبی رخ داده است...

بله همه شرایط سخت و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را می‌دانند و واقعاً این تیم را باید طلا گرفت. البته تا همین جا هم این تیم شاهکار کرده و برانکو نتایج بسیار خوبی با پرسپولیس گرفته و باید قدر این تیم را دانست.

* پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

اگر به هر کس می‌گفتند پرسپولیس با این شرایط به فینال آسیا می‌رسد، می‌خندید، ولی حالا این تیم در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. امیدوارم پرسپولیس به عنوان نماینده کشورمان بتواند به فینال صعود کند و قهرمان این دوره شود که اگر این اتفاق رخ دهد اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران است.

* ستاره پرسپولیس در دیدار مقابل السد چه بازیکنی بود؟

همه بازیکنان خوب بازی کردند حتی آن‌هایی که در طول این فصل کمتر فرصت بازی پیدا کردند عملکرد بسیار خوبی داشتند، ولی شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی فوق‌العاده بودند و به طور کامل بغداد بونحاح که مهاجم زهرداری است را از بازی خارج کردند.

* در مورد لیست جدید تیم ملی چه نظری دارید؟

همه می‌دانند دعوت نشدن بازیکنان شایسته پرسپولیس از سوی کی‌روش فنی نیست. تیمی که در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد باید نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشد. دود اختلافات کی‌روش و برانکو به چشم بازیکنان پرسپولیس می‌رود.

* در مورد نظرسنجی برنامه ۹۰ نظر شما روی کدام گزینه است؟

من فکر می‌کنم سردار آزمون شانس اول گلزنی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشد. البته اصلاً حرکت سردار برای خداحافظی از تیم ملی را قبول ندارم و به نظرم کی‌روش نباید او را به تیم ملی دعوت می‌کرد. قبلاً در موارد مشابه کی‌روش با این موارد برخورد کرد و آن‌ها را خط زد، ولی در موضوع سردار آزمون رفتار دوگانه‌ای نشان داد. شما شک نکنید اگر به جای آزمون یکی از بازیکنان پرسپولیس بود قطعاً کی‌روش او را خط می‌زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج