۷۸۰۹۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استیلی: کرانچار از شرایط اردوی اول راضی بود

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با اعلام خبر پایان اردوی بخش اول بازیکنان دعوت شده اعلام کرد که زلاتکو کرانچار به اهداف مورد نظر در این اردو دست یافته است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص پایان اردوی گروه اول بازیکنان دعوت شده گفت: هدف از برپایی این اردو ارزیابی کیفیت بازیکنان مورد نظر بود تا به نتیجه مناسب در این خصوص برسیم و خوشبختانه باید بگویم کادر فنی تیم ملی امید و شخص آقای کرانچار از شرایط این اردو راضی بوده‌اند.

بر همین اساس با توجه به درخواست برخی از باشگاه‌ها بازی درون تیمی روز شنبه لغو شد و اردوی گروه اول بازیکنان دعوت شده با توجه به برگزاری بازی درون تیمی روز جمعه به پایان رسید.

وی اظهار داشت: آقای کرانچار در چند جلسه تمرینی و یک بازی کامل سطح فنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرارداد و به نتیجه مورد نظر و شناختی که لازم بود دست یافت. بر این اساس برای برگزاری مرحله دوم اردو با حضور بازیکنانی که بیشتر آنها در مسابقات جاکارتا حضور داشتند و همچنین لژیونرهای دعوت شده آماده می‌شویم.

خوشبختانه فرصت کافی در اختیار داشته‌ایم و کار را به موقع شروع کردیم که حالا کادر فنی توانسته تمامی بازیکنان شایسته این رده سنی را زیر نظر بگیرد. البته درهای تیم امید همچنان به روی بازیکنان شایسته باز خواهد بود و در ادامه اگر بازیکن دیگری باشد که بتواند به ما کمک کند، حتماً برای دعوت اقدام خواهیم کرد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید افزود: بخش دوم نفرات دعوت شده در واقع استخوان‌بندی اصلی تیم امید را شکل می‌دهند که تا امروز ۷ مسابقه را با آنها پشت سر گذاشته‌ایم و البته از گروه اول هم نفراتی به این جمع اضافه خواهند شد تا با بهترین و شایسته‌ترین بازیکنان وارد مسابقات شویم. در این اردو ۳ لژیونر ما هم حاضر می‌شوند که هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج