جاباما
۷۸۰۷۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکسیرا: با قلعه‌نویی، تا آخر ادامه می‌دهیم

مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید امیر قلعه‌نویی به بازیکنانش تفکر موفقیت را القا می‌کند.

ایسنا: میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر نساجی در جام حذفی گفت: در رابطه با بازی امروز یک بازی زیبا مشاهده کردیم. دو تیم متفاوت در زمین بودند. تیم نساجی نگران این بود که گل نخورد و بسته بازی کرد.

آن‌ها از لحاظ دفاعی سازمان یافته کار کردند. اما امروز آن‌ها مقابل یک سپاهان قوی بازی کردند. ما بازی را محکم شروع کردیم و حتی بازی به وقت اضافه هم کشیده شد. ما موقعیت‌های زیادی در این دیدار داشتیم.

از سمت راست، چپ، وسط و حرکات از قبل تعیین شده حمله کردیم. ما صددرصد پیروز این بازی می‌شدیم چون برنامه‌ریزی کرده بودیم از همه طرف حمله کنیم.

تکسیرا: با قلعه‌نویی، تا آخر ادامه می‌دهیم

او ادامه داد: در صحنه‌ای که ما گل خوردیم روی مهدی کیانی خطا شد. صددرصد آقای فغانی صحنه را ندیدند. بعد از آن ما سعی کردیم مداوم حمله کنیم. موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. این سپاهان قلعه‌نویی است. شما دیدید ما برای پیروزی جنگیدیم.

مطمئن باشید همین طور به راهمان ادامه می‌دهیم و شادی‌های زیادی را به هواداران سپاهان هدیه می‌کنیم. حضور آن‌ها بسیار مهم است و به ما کمک می‌کند. خیلی مهم است که بازیکنان ما احساس کنند که چنین هوادارانی دارند. ما باید تا آخر همین گونه ادامه دهیم.

من همیشه می‌گویم پنالتی شانسی است و باید هر روز روی آن کار کرد که ما این کار را انجام می‌دهیم. روی دروازه‌بان هم کار کردیم که بتواند پنالتی بگیرد. بازیکنان ما هم خوب پنالتی زدند. همه این‌ها به باهوش بودن مربی‌مان برمی‌گردد.

تکسیرا اضافه کرد: تیم ما از هر جهت آماده است هم برای لیگ هم برای جام حذفی. اینجا فقط بحث ۱۱ بازیکن نیست همه ما با هم متحد هستیم. بازیکنانی هم که در ترکیب نیستند برای بازیکنان اصلی کار می‌کنند همین باعث می‌شود که ما همیشه با هم متحد و قوی باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان همچنین بیان کرد: شما می‌دانید تفاوت یک مربی بزرگ و یک مربی معمولی چیست؟ یک مربی بزرگ خیلی چیزها به دست می‌آورد اما هر سال می‌خواهد چیزهای بیشتری به دست بیاورد. این فرق سپاهان امسال با سال گذشته است. این تفکر مربی ماست که به بازیکنان القا می‌کند. از امروز تا آخر ما همین گونه ادامه می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج