۷۸۰۱۹۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

علی کریمی، نامزد بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌ها

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ده نامزد هافبک برتر تاریخ جام ملت های آسیا را معرفی کرده است که نام علی کریمی هم در بین آنها دیده می شود. این سایت از کابران خود خواسته است از بین این ۱۰ بازیکن هافبک برتر تاریخ جام ملت های آسیا را معرفی کنند.

ورزش سه: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ده نامزد هافبک برتر تاریخ جام ملت های آسیا را معرفی کرده است که نام علی کریمی هم در بین آنها دیده می شود. این سایت از کابران خود خواسته است از بین این ۱۰ بازیکن هافبک برتر تاریخ جام ملت های آسیا را معرفی کنند.

علی کریمی برای کسب این عنوان باید با کیم جو سونگ از کره جنوبی، فهد الهریفی از عربستان، شونسوکه ناکامورا از ژاپن، شائو جیایی از چین، نشأت اکرم از عراق، هری کیول از استرالیا، سرور جپاروف از ازبکستان، کیسوکه هوندا از ژاپن و کو جاچئول از کره جنوبی رقابت کند.

سایت AFC هم چنین در بخش معرفی علی کریمی درباره او می نویسد: « تیم ملی فوتبال ایران از سال ۱۹۷۶ هرگز موفق به رسیدن به دیدار فینال جام ملت‌های آسیا نشده است، در عین حال آخرین باری که تیم ملی به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها رسید، علی کریمی ستاره آنها بودند. کریمی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴، پنج گل برای ایران به ثمر رساند و به این تیم برای کسب عنوان سومی این رقابت‌ها کمک کرد.

از گل‌های او در این دوره از رقابت‌ها، هت‌تریک فراموش‌نشدنی مقابل کره‌ جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی بود. علی کریمی در همان سال عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کرد و در همان سال هم نامش در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ قرار گرفت و در نهایت هم راهی بایرن مونیخ آلمان شد.»

پیش از علی کریمی، علی دایی هم نامزد بهترین مهاجم تاریخ جام ملت های آسیا شده بود که به نظر می رسد این رای گیری تا زمان نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

علی کریمی، نامزد بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌ها

علی کریمی هم اکنون هدایت تیم سپیدرود رشت را برعهده دارد و کار او برای بقای این تیم در لیگ برتر سخت است. هر چند او فصل گذشته به خوبی این کار را انجام داد.

و اما این نظر سنجی ها در فاصله کمتر از 100 روز تا آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 که قرار است در ماه ژانویه به میزبانی امارات آغاز شود، از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می شود. این سایت در سری مقاله‌هایی قصد در معرفی و رأی‌گیری درباره انتخاب بهترین بازیکنان تمامی ادوار این رقابت‌ها در پست‌های مختلف را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      علی جان رای تقدیم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاحالا با 97 درصد اول هست

    • بدون نام

      هرجاسخن ازبهترین است،نام زیبای پرسپولیس میدرخشد.علی دایی بهترین مهاجم شد.انشاالله علی کریمی هم بهترین هافبک میشه.ازایران تاحالا چهارنفر بازیکن سال آسیاشدن که سه تاش پرسپولیسی بودن. زنده بادپرسپولیس ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده بااااد❤❤❤

      • amir fathei

        دوست عزیز، خداداد عزیزی هم برای پرسپولیس بازی کرده، هر چهار بازیکنی که بازیکن سال آسیا شدن بازیکن پرسپولیس بودن،

      • پ

        ایران اعتبار اسیایی وجهانی خودش را مدیون پرسپولیسیهاست

      • بدون نام

        الحق و ول انصاف که گل گفتی . به کوری چشم دشمنان

    • محسن مشکل گشا

      سلام آن شاءاله که علی کریمی هم مثل علی دایی بهترین هافبک آسیا شود

    • بدون نام

      چرا ارش برهانی اسم ننوشته

      پاسخ ها

      • hm@

        هرجا سخن ازپیامک هست لونگیا اولن اگرچه علی دایی قبل وبعدازلونگ باچندتا تیم اقای گل وقهرمان شده خدادادهم که برای کمکشون دوتابازی کرده.فقط تو مالدیو و بورکینافاسو اینجوری اسطوره یه تیم میشن درحالیکه اسطوره ها پرافتخارترین و باسابقه ترین بازیکنان هر تیم هستن.بی افتخاربودن بد دردیه!!!

      • بدون نام

        جوجه ها را ثبت نمیکنن . افراد کوچک خود به خود محو میشون . با چه زبونی به بعصیها باید حالی کرد که عزت دست خداست

    • بدون نام

      علی کریمی عشقه و ی اسطوره بزرگ و با شخصیت انسانی خود ساخته و فروتن . مردی خانواده دوست که همیشه سالم زندگی کرده و در کارهای خیر فعال . تا اونجایی که تونسته به همنوعانش کمک کرده و هرگز خودش را گم نکرده . علاوه بر اینکه بهترین هافبک در اون دوره بود به معنای واقعی یک انسان شریفه و باعث افتخار پرسپولیس

    • بدون نام

      علی دایی تو پرسپولیس نهایتا نیم ساعت بازی نکرد کردینش پرسپولیسی افتابه ها...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج