جاباما
۷۷۹۴۲۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سکه‌های دپو شده به بازار سرازیر شد

دبیر اتحادیه طلا و جواهر از افزایش عرضه سکه و طلای آب شده از سوی مردم در بازار خبر داد و گفت: از روز گذشته سکه‌های دپو شده به بازار سرازیر شده است اما خرید بسیار کم انجام می‌شود و مشتری ندارد.

خبرگزاری ایسنا: دبیر اتحادیه طلا و جواهر از افزایش عرضه سکه و طلای آب شده از سوی مردم در بازار خبر داد و گفت: از روز گذشته سکه‌های دپو شده به بازار سرازیر شده است اما خرید بسیار کم انجام می‌شود و مشتری ندارد.

نادر بذرافشان اظهار کرد: از روز گذشته فروش در بازار افزایش یافت و با توجه به کاهش قیمت ارز که ناشی از جو روانی و مدیریت دولت است، نرخ طلا و سکه نیز کاهش یافت که این کاهش باعث افزایش عرضه سکه و طلای آب شده در بازار طلا شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه کاهش یافته است، گفت: اکنون فروشنده زیاد است اما به دلیل اینکه طلافروشان خودشان خریدهای بالایی داشته‌اند و فروشی هم ندارند، نقدینگی و قدرت خرید سکه‌های عرضه شده در بازار را ندارند و معمولا خرید کم انجام می‌شود و به نوعی سکه‌ها بدون مشتری مانده‌اند. این در حالی است که مرتب به مردم توصیه کردیم در زمان اوج قیمت خرید نکنند اما همان گونه که خرید در بازار طلا و سکه هیجانی صورت گرفت، فروش آن نیز هیجانی شده است.

به گفته بذرافشان، از روز گذشته در بازار طلا، ۹۰ درصد متقاضی برای فروش وجود دارد و ۱۰ درصد خرید انجام می‌شود.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر اختلاف قیمت خرید و فروش سکه و طلا را بسیار بالا عنوان و اظهار کرد: خرید سکه با نرخ فروش آن فاصله ۵۰ هزار تومانی دارد و خرید طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت فروش آن با اختلاف ۱۰ هزار تومانی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: اگر مدیریت و کنترل از سوی دولت و بانک مرکزی ادامه‌دار باشد، کاهش قیمت‌ها ادامه دارد و بازار فروکش خواهد کرد، چراکه هر اونس طلای جهانی نهایتا پنج تا ۱۰ دلار نوسان دارد اما نوسانات ارزی در بازار داخل، بازار طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داده است که اگر کنترل شود، بازار طلا نیز فروکش خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد

      تا بوده همین بوده چرا ما ملت دلمان به حال هم وطنان خودمون نمیسوزه تا روزی که به هم رحم نکنیم چه کسی به ما رحم میکنه

      پاسخ ها

      • علی

        مرگ بر محتکر

    • بی نام

      خرید وفروش سکه با اختلاف 200هزارتومان نه 50 هزار تومان
      اون هم با چک مدت دار خرید میکنن

    • نو بخت

      سکه را باید بانک مرکزی یک میلیون تمام بخرد و یک دویست بفروشد.

    • کاربر

      خدا لعنتتون کنه که هر بار بخوای هر بازی کثیفی با ملت می کنید. گرسنه نگه می دارید. به طمع می ندازید. ورشکست می کنید. گرون می فروشید. ارزون می خرید. آه ملت می گیره.پاشو می خورید

    • بدون نام

      سلام : سوال برای آدمی پیش آمده چطور میشه در پائین آمدن نرخ در هر موضوعی خواص ودلتمداران واجزای حکومت مدیریت بلدند بکنند و سریع آنرو به دخالت خود نسبت دهند ولیکن خاصاً در چند ماه گذشته بالارفتن انواع نرخها رو ناشی از دخالت بیگانگان نسبت دهند پس فرهنگ عرضه وتقاضا موصوع عبثی است چرا که دست اندرکاران وبه اصطلاع مدیران و داعیه دارن آن بلدند شعر رو بجای شعور بخورد مردم شریف ایران عزیز بدهند .

    • پیمان

      مادربگرید چی بودچی شد

    • بدون نام

      شدنی هست توان مهار و مبارزه با دلال یکم عزم جدی تر قبول کنید خیلی قیمت ها شکسته و به امید چند جام و برجام و ..نباشید ! فکر کنید کوبا هستیم ایا در طول تحریم این قیمتها دلال و بهانه بود ؟ عارتون میاد ! ببندید درب مملکت را و مبادله کالا با کالا بکنید بیشتر نتیجه میگیرید تا بساط ارز و دلار ...که خواست دشمن هست شما جای کری خونی بفکر این باشید که فرهنگ رحم و مروت را به دلالان اول نصیحت بعد بر خورد با اصلی ها خرده پا ها م حساب دستشون میاد .

    • بدون نام

      این سرازیری سقوط ارز از مدیریت دولت نیست
      از توان موشکی بالای نیروهای سپاه بود که سقوط کرد وگرنه دولت نتوانست جلو روند صعودی ارز در این مدت بگیرد

    • بدون نام

      این سرازیری سقوط ارز از مدیریت دولت نیست
      از توان موشکی بالای نیروهای سپاه بود که سقوط کرد وگرنه دولت نتوانست جلو روند صعودی ارز در این مدت بگیرد

    • فرهاد

      ای کاش این روزها ادامه داشته باشه تاطماعها وانسانهای پوچ ازاین بیشتر شرمنده شن ومردم مستضعف یک روز هم شده خیال راحتتری داشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا تا ادمای طماع وپولپرست وتازه بدوران وجود دارند احاد مردم ازکارهای اینا درامان نیستند.همین افراد طماع هستن که زندگی لرمردم را سخت میکنند وکردند .واقعا میشه ارز وطلا به قیمت واقعی برسه ومثل قطعنلمه 598 اینجورافراد بیچاره بشن ودست ازسر مردم بردارند

    • بدون نام

      دروغگووووووووووووو

    • بدون نام

      اگه هم وطنان دلشون بهم میسوخت اینقدرافاغنه پرنمیشدبودجه ومنابع کشورمردم شغلامون اشغال کنن وصابکارپیمانکاردنببال کارگرارزان افغونی باش وایران وایرانی هم وطن ضررکن وبیکار وجرم وجنایت وفسادناامنی ناامیدی نارضایتی پس خداگفته هرجاظلم باش به هم وطنان به جای برکت بلا میفرستم الان شاهدشیم تاافاغنه اخراج نشن رورزوروزگارمون بدترم میش بااین بیکاری وفقرنجومی وکم بودجگی بی ابی خودکشی ازماست برماست

    • بدون نام

      دولت سکه و دلار گرون انداخت به مردم تا ریالها رو جمع کنه و حقوق کارمنداش رو بده و کسری بودجه ش رو برطرف کنه. حالا که خوب ریال جمع کرد، دلار و سکه رو ارزون می کنه تا مردم بیان همون دلارها و سکه ها رو بهش برگردونن. چقدر سود می کنه دولت! هم خزانه ریالی ش پر شد، هم خزانه ارزی ش. بارک الله! عجب موزماریه!

    • م.ح

      این روزها سکته زیاد شده

    • بدون نام

      تاکی میخواهید این ترفندها وخدعه هایی را که دولت مردان در تمام این سالها بکار بردند باور کنید تمام این گران شدنها وارزان شدن ها توسط خودشان اعمال می شود!!!

    • بدون نام

      همه برنامه ریزی شده بود٬ملت همیشه در صحنه باز گول خوردیم و کلی ادما سود و کلی هم ضرر کردن.

    • بدون نام

      همه برنامه ریزی شده بود٬ملت همیشه در صحنه باز گول خوردیم و کلی ادما سود و کلی هم ضرر کردن.

    • بدون نام

      اگرکارگر وجایی برای خالی کردنش لازم داشتیدروی من حساب کنید...من مزدهم نمیخوام فقط به اندازه دو تامشت پربهم ازسکه های بی ارزش بدهید...هههههه

    • بدون نام

      از محبت دولت برای پیش فروش سکه سپاسگذارم هفته پیش همه سکه هایم را به قیمت پنج میلیون فروختم.
      فکر کنم دیگه تا آخر عمر لازم نباشه کار کنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج