جاباما
۷۷۵۵۱۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تسلیت فرمانده ارتش در پی حادثه تروریستی اهواز

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه کور تروریستی اهواز که در جریان رژه نیروهای مسلح در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس روی داد، پیام تسلیتی صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه کور تروریستی اهواز که در جریان رژه نیروهای مسلح در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس روی داد، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُکَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ وَلَا تَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَا تَکُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْکُرُونَ ( نحل ۱۲۷)

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز به تیر خصم و عناد تروریست‌های مزدور، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی میزان سبعیت و قساوت دشمنان این نظام را نسبت به ملت ایران نشان داد. این مزدوران زر و تزویر نشان دادند که علی‌رغم ادعای حقوق بشر، ریاکارانی هستند که در راه تحقق اهداف پلیدشان از آتش گشودن حتی بر زنان و کودکان و سایر مردم ابایی ندارند.

کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، تجلی‌گاه اقتدار ملی در آینه رژه نیروهای مسلح پرتوان ایران را هدف تیرهای دشمنی خود قرار دادند؛ اما باید بدانند که ملت ایران و برادران آن‌ها در نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، از راه شرافتمندانه و پر افتخار خود باز نخواهند گشت و با اعتماد به وعده الهی که «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» همچون همیشه بر همه دشمنان پیروز خواهند شد.

این‌جانب ضمن تسلیت به خانواده شهیدان گرانقدر حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی هر چه زودتر مجروحان این حادثه، برای ایشان صبر و اجر و برای روح بلند شهدا علو درجات را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود خدا بر سرلشکر موسوی ها و قاسم سلیمانی ها و سرلشکر جعفریها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج