جاباما
۷۷۱۱۶۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ آبه را به دردسر انداخت

رهبر حزب اصلی مخالف دولت ژاپن می گوید که نزدیک شدن افراطی &#۰۳۹;شینزو آبه&#۰۳۹; نخست وزیر ژاپن به &#۰۳۹;دونالد ترامپ&#۰۳۹; رییس جمهوری آمریکا دردسر ساز شده است.

ایرنا نوشت: رهبر حزب اصلی مخالف دولت ژاپن می گوید که نزدیک شدن افراطی 'شینزو آبه' نخست وزیر ژاپن به 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا دردسر ساز شده است.

تارنمای ژاپن تایمز نوشت: با وجود این ارتباطات نزدیک، ترامپ تاکید کرده است که درصدد اعمال تعرفه های سنگین روی کالاها و خودروسازان ژاپنی است که می تواند سرنوشت روابط را تغییر دهد.

'یوکیو ایدانو' رییس حزب قانون اساسی دمکرات در ژاپن و از مخالفان اصلی دولت آبه در مصاحبه ای تصریح کرد که سیاهه ای از اختلافات تجاری و اقتصادی میان دو کشور از سوی نخست وزیر آبه در اختیار ترامپ قرار گرفته است که می تواند به مناسبات دو طرف بشدت لطمه بزند.

آبه اولین رهبر از کشورهای جهان بود که به محض پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با او دیدار و گلف بازی کرد.

رهبر مخالفان می گوید که اما ترامپ خیلی زودتر از آنچه تصور می شد از پیمان تجاری ترانس پاسیفیک که مورد حمایت ژاپن و ۱۰ کشور دیگر بود خارج شد و پس از آن روی فولاد و آلومینیم وارداتی از ژاپن تعرفه بست.

ایدانو از سیاستمداران کهنه کار ژاپن که زمانی وزیر تجارت بوده است، گفت که آبه باید قدرت دفاع از منافع تجاری در برابر ترامپ را داشته باشد و سیاست مشخصی هم درباره کره شمالی اتخاذ کند.

وی افزود اگر آبه اختلافات را بازگو نکند و مشکلات را طرح نکند شاید در کوتاه مدت روابط بدون مشکل باشد و خوب به نظر برسد اما دیری نمی پاید که وضعیت متحول شده و مناقشات بزرگی در مناسبات بروز می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای ترامپ خودازوقتی دست چپ وراستش راشناخت ازبس درخانه پدرومادردروغ شنید که به خودشک کرد پدرش آیاواقعا پرواقعیش هست یامادرش بزاستی مادرش هست ازهرکه میشناخت دروغ شنید پایه واساس زندگیش درامریکا را بادروغ شروع کرد ومیبینیدآرامش روحی ندارد تمام گفتارش جلب توجه میکندچراازپایه دروغ توخانواده دراجتماع هم همین روش راپیشه کردوشد یک دلال جذاب دروغ گو اوبدترازانگلیسیهاس چراانسان دروغ گو هرلحظه تغییرماهیت بایدبدهد دقیقا همانطورعصاره دروغ بدتراز بمب اتم هست برای کسی که درمسندقدرت قرارمیگیردلطفا ازدوران بچگی تا نوجوانیه وی را بخواهیدبرای مردم گویاشود تافصل دوم وی را تاشرکتهاکه اختیاردارآنهاس بشناسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج